Lego Lord of the Rings

Robot
Lego Lord of the Rings

En kloss att sämja dem, en kloss att främja dem, en kloss att i plastens vida riken tämja dem...

#lego-lord-of-the-rings, #travellers-tales, #lego-batman-dc-super-heroes


Lego Lord of the Rings

LEGO Legolas


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

ÄLSKAR LEGO-spelen!

Det är i alla fall bra mycket mer spelglädje än något av de andra nya "toppspelen".

Inaktiv

Jag lovar, minuset för "ut-tjatat" skiter alla barn fullständigt i. De fullkomligt älskar dessa spel och får aldrig nog.

Medlem
Skrivet av Boosing:

Jag lovar, minuset för "ut-tjatat" skiter alla barn fullständigt i. De fullkomligt älskar dessa spel och får aldrig nog.

Inte bara barnen, jag får heller inte nog av klossmagin. Efter detta väntar Lego City Undercover


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Äntligen, harry potter blev utjatat i 2 spel och i mitt tycke den sämsta av all legospel. Har gissat att det skulle komma enLego LOTR sen efter star wars


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Tyckte LEGO blev uttjatat efter det första Starwars spelet, de "klassiska" ljudeffekterna gör att jag spyr galla över alla spel som har med LEGO att göra, tror jag spelade det spelet alldeles för mycket.

Medlem

Haha, legoknektar. Måste vara oerhört torr idag, men det fick mig att skratta nåt djävulskt.

Medlem
Skrivet av Boosing:

Jag lovar, minuset för "ut-tjatat" skiter alla barn fullständigt i. De fullkomligt älskar dessa spel och får aldrig nog.

Ja funderade precis på detta.
spel som Cod osv får bra omdöme fast det stort sett är repetition fast många vill ha förnyelse, dock får dom bra betyg endå.
Spel som dessa som vänder sig till yngre som uppskattar repetition mer så får spelen minus pga det.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Har FZ tagit bort de skuggade loggorna från betyget? Ser lite märkligt ut med betyget "3" när man inte ser att det är 3/5.

Skrivet av Molotov:
Skrivet av Boosing:

Jag lovar, minuset för "ut-tjatat" skiter alla barn fullständigt i. De fullkomligt älskar dessa spel och får aldrig nog.

Ja funderade precis på detta.
spel som Cod osv får bra omdöme fast det stort sett är repetition fast många vill ha förnyelse, dock får dom bra betyg endå.
Spel som dessa som vänder sig till yngre som uppskattar repetition mer så får spelen minus pga det.

Förstår att det är svårt för en recensent som kanske är 20 år för gammal för egentliga målgruppen att vara objektiv.... men håller med


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Första legospelet enligt principen "Lego <filmtitel>" kom 2001, och Lego Lord of the Rings är det 14:e spelet i den serien, och med tanke på att det inte har hänt speciellt mycket på elva år... jo, jag tycker det börjar blir förbaskat uttjatat. Men jag kan som sagt fortfarande tycka att det är underhållande trots att man har sett allting förut.


signatur

Victims; aren't we all?

Medlem

Någon som reagerat på att det knappast är något lego i spelet? Det går inte att jämföra detta med lego indiana jones. Gör man ett legospel se då till att minst 90% är lego och inte 10% som detta

Medlem

Finns LEGO LOTR i olika åldersversioner (som t.ex. Lego Star Wars)? På Webhallen har de en version från 12 år, men har sett bilder på att det verkar finnas från 7 år också. Om det gör det - hur får jag tag på dem?

Jag har letat efter information men inte hittat det någonstans - på Webhallen hade de ingen aning.

Medlem

Jag sökte på Pegi.info, och den officiella åldersmärkningen på alla format är Pegi 7. Förpackningarna med Pegi 12 som Webhallen har är inte de slutgiltiga versionerna av förpackningarna.


signatur

Victims; aren't we all?

Medlem
Skrivet av Game Ove(r):

Jag sökte på Pegi.info, och den officiella åldersmärkningen på alla format är Pegi 7. Förpackningarna med Pegi 12 som Webhallen har är inte de slutgiltiga versionerna av förpackningarna.

Tack som fasen! Med andra ord finns den bara i en enda åldersversion - från 7 år. Tack!

1
Skriv svar