Angry Birds-läsken större än Coca-cola – i Finland

Robot
Angry Birds-läsken större än Coca-cola – i Finland

Angry Birds-läskeblasken säljer galet mycket i vårt grannland. Faktiskt mer än både Coca-cola och Pepsi.

#angry-birds


Medlem
Angry Birds-läsken större än Coca-cola – i Finland

Knäcker, så ska det se ut! Inget illa till coca cola utan att man konsumerar landets produkter!

btw Jul must ftw!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

finns det i sverige?

Medlem
Medlem

Omg,,,,, BACON LÄSK,,,,,!!!!! Thats holy delicious


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Halva Finlands BNP är direkt ansluten till försäljningen av Angry Birds och dess merchs. True story.

Medlem

Finns i taxfree butiken på ålandsbåten

Medlem

Madness? THIS... IS... FIINLAAAAND

Medlem

Denna typ av läsk, även bacon, finns i vissa butiker. Jag har för mig att jag sett dom på ICA Maxi, där har dom mång olika importerade sorter från det stora landet i väster. Jag har dock inte provat bacon-varianten då jag tror att det inte är lika gott som det låter. Bacon skall vara i fast form, till bruna böner eller i en bacon-burgare!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Som fläskfanatiker så blev jag helt klart intresserad när jag läste baconsmak...till en läsk, genius!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hard rock baconluja !

Medlem

Stackars Mumintrollet

Inaktiv

Fyfan trodde aldrig att det skulle ta ner Coca Cola, Mandrin/ananas är skit god har inte testat någon annan. Den har hittat in bland hyllorna lite varstans här uppe i skogarna.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Inaktiv

Dom är så löjligt stolta över angry birds -.#

Medlem
Skrivet av anon_165499:

Dom är så löjligt stolta över angry birds -.#

Jag tror nog dom är lika stolta över AB som vi är stolta över BF och MC, inte så jättestolta alltså. Visst, det är kul att det går bra för sina landsmän och det är kul att få uppmärksamhet internationellt. Men jag vill nog inte påstå att det är en anledning att slå sig för bröstet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Är nog rätt så tillfälligt skulle jag tro

Medlem

När jag är i Suomessa brukar jag köpa Muumin drycken, som är gudomlig


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av smurfzg:

finns det i sverige?

Ja den finns åtminstone i en liten butik i Väster Haninge utanför Stockholm! Jag provade en på en Ålandskryssning, smakade nästan exakt som Fanta Exotic, inget speciellt alls förutom att burken var ganska gullig


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Då är det väl en tidsfråga innan Coca-cola köper upp Angry Birds

Medlem

Vissa säger att detta bara är en fluga men jag tror att Angry Birds kommer förändra världen, precis som Tamagotchin och Aqua gjorde...

Skrivet av B-strm:

Halva Finlands BNP är direkt ansluten till försäljningen av Angry Birds och dess merchs. True story.

Typ som Kanadas budget då ;D

Usch, det gör ont i själen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det har gått överstyr väääldigt länge nu. Snart dags för Angry Birds The Movie 3D kanske?

Medlem

Finns att köpa på Hemköp i Göteborg vet jag iallafall. Har dock inte vågat testa än

Skrivet av anon_165499:

Dom är så löjligt stolta över angry birds -.#

Njaa, det är inte så stort här som man skulle tro. För övrigt har jag svårt att tro att detta (har inte smakat) skulle vara godare än den gudomliga Mumin-limsan.

Medlem
Skrivet av Alphons Alphahane:
Skrivet av Timosaki:

Dom är så löjligt stolta över angry birds -.#

Njaa, det är inte så stort här som man skulle tro. För övrigt har jag svårt att tro att detta (har inte smakat) skulle vara godare än den gudomliga Mumin-limsan.

Vad smakar Mumin-läsken?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Köpte ett 6 pack på Birka Paradise. Riktigt gott måste jag säga.

Medlem

När kommer Minecraft läsken i sverige då?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Och Vodka är större än både Coke och AB ihop..

Medlem
Skrivet av Bluevortex:

När kommer Minecraft läsken i sverige då?

Är du säker på att du vill dricka en läsk som heter Creeper?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Haha, Finland.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar