Massivt GTA V-avslöjande i eftermiddag

Medlem

Hur kan jag bara köpa just de exet?


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Passe:
Skrivet av anon_276063:
Citat:

GTA V släpps i vår till Playstation 3 och Xbox 360. En ny trailer får vi se den 14 november.

Så ni ljuger om att det kommer till PC?! *smått förbannad* Här sitter jag och försöker lugna ner mitt pekfinger inför förköpet av spelet, och så kommer det inte till PC, trots att ni säger på spelets informations-sida, att det kommer att komma ut till PC, Xbox 360 och Playstation 3!

Fast det kommer ju självklart till PC, bara det att det dröjer, tyvärr...

Ursäkta om jag låter irriterad, men hur länge då - 2 år efter konsoll-lanseringen?!

Antagligen som dom har gjort med dom andra GTA-spelen i serien sen GTA 3; ca ett halvår efter konsolerna.

Medlem

Större yta än Red Dead Redemption, GTA SA och GTA IV ihop..

Sheeeet!!!

Inaktiv
Skrivet av Mordiggian:

Antagligen som dom har gjort med dom andra GTA-spelen i serien sen GTA 3; ca ett halvår efter konsolerna.

Det får jag hoppas O.o

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av Passe:
Skrivet av anon_276063:
Citat:

GTA V släpps i vår till Playstation 3 och Xbox 360. En ny trailer får vi se den 14 november.

Så ni ljuger om att det kommer till PC?! *smått förbannad* Här sitter jag och försöker lugna ner mitt pekfinger inför förköpet av spelet, och så kommer det inte till PC, trots att ni säger på spelets informations-sida, att det kommer att komma ut till PC, Xbox 360 och Playstation 3!

Fast det kommer ju självklart till PC, bara det att det dröjer, tyvärr...

Ursäkta om jag låter irriterad, men hur länge då - 2 år efter konsoll-lanseringen?!

Räkna med ett halvår, om man ser på hur det var med GTA IV.

12
Skriv svar