Lustig rulle från Lego Lord of the Rings

Robot
Lustig rulle från Lego Lord of the Rings

Nio hjältar små kämpar för världens bästa, såvitt de vet. Spana in den färska rullen i vårt arkiv – en rulle fylld med Traveller's Tales sedvanliga humor.

#lego-lord-of-the-rings, #travellers-tales


Medlem
Lustig rulle från Lego Lord of the Rings

Detta spelet kommer nog vara riktigt bra, spelat Lego pirates en hel del med min älsta son och vi har haft riktigt kul.

Medlem

Haha skön trailer!

Kan tänka mig att dessa lego spelen är mysiga att spela med sina barn som förälder


signatur
Medlem

Hmms, var det bara en berättarröst nu? Sist verkade det ju som att alla karaktärer i nyare legospel börjat prata, gillas icke!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Gillar inte heller att lego figurerna börjar prata, ska vara samma som tidigare.
ungarna tycker inte heller det är lika kul nu i lego batman när dom pratar vanligt som dom annars gillar mummlandet i starwars och indiana jones.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Davwve:

Haha skön trailer!

Kan tänka mig att dessa lego spelen är mysiga att spela med sina barn som förälder

Det ÄR dom! Klarade precis Lego Batman 2 med mina små söner och vi ser alla fram emot detta spel.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Flakmonkey

Det här lär man skaffa. Lego-spelen är ju härliga tidsfördriv, även utan minderårigt sällskap Vad gäller rösterna så vore väl det bästa att lägga in det som alternativ att ha mummel eller "riktiga" röster? Borde ju inte vara så svårt eller dyrt att lägga in mummel i varje fall.

1
Skriv svar