Forza Horizon får rallyexpansion

Robot
Forza Horizon får rallyexpansion

Ska open world-racern rädda en genre på dekis? Svar innan jul.

#wrc-3, #forza-horizon


Medlem
Forza Horizon får rallyexpansion

Detta var riktigt intressant sannolikheten att jag skaffar Horizon ökade markant! Hear hear!

Medlem

Nja, bilfysiken på grus var betydligt sämre än motsvarigheten i GT5 så detta är inte så värst lockande.

Medlem

1600 Microsoft-poäng är 180 kr, alltså nästan en tredjedel av vad själva spelet kostar :/

MFZ
Medlem

tyckte demot va rätt kasst, eller det lilla jag testade iaf... kändes som bilen åkte på räls nästan.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av modusoperandi:

tyckte demot va rätt kasst, eller det lilla jag testade iaf... kändes som bilen åkte på räls nästan.

Jo, lite så var det. Men du kan ställa in styrningen på simulation och stänga av andra hjälmedel. Det blir bättre då...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Jag har inte spelat så överdrivet många rally-/racingspel så jag kan inte direkt avgöra huruvida fysiken på grus är bra eller dålig, men nog var det härligt att blåsa runt off-road i demot!

Förväntar man sig Forza 5 kan jag förstå att man blir besviken. Jag för min del låter Forza 4 ta hand om "realismen" och tar tacksamt emot Horizon som en överlägsen konkurrent till Need for Speed. Men det kan ju också bero på att jag längtat efter ett riktigt bra open world-spel sedan jag slutade spela NFS Most Wanted

Inaktiv

Det uppskattas verkligen!

1
Skriv svar