Se WoW: Mists of Pandaria-releasen live

Robot
Se WoW: Mists of Pandaria-releasen live

Den fjärde World of Warcraft-expansionen släpps vid midnatt – se köerna från hemmets lugna vrå.

#blizzard, #world-of-warcraft-mists-of-pandaria, #world-of-warcraft


Medlem
Se WoW: Mists of Pandaria-releasen live

Är fortfarande inte säker på om jag ska ge mig in i det igen eller inte.

Medlem

En gång i tiden för länge sedan så var wow en legendarisk spelupplevelse sen tog girigheten över hos blizzard och vi flesta vet hur det slutade...


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem
Skrivet av swordfish:

En gång i tiden för länge sedan så var wow en legendarisk spelupplevelse sen tog girigheten över hos blizzard och vi flesta vet hur det slutade...

Och en gång i tiden så var folk yngre och hade inte redan spelat 1000-tals timmar WoW och helt enkelt tröttnat av den anledningen.

Seriöst är det bara jag som tycker det börjar bli gammalt med "buhuu företagen vill bara tjäna pengar!!!1" i vartannat inlägg på FZ numera?

Medlem
Skrivet av Frux:

Seriöst är det bara jag som tycker det börjar bli gammalt med "buhuu företagen vill bara tjäna pengar!!!1" i vartannat inlägg på FZ numera?

Inte bara du.

Medlem
Skrivet av swordfish:

En gång i tiden för länge sedan så var wow en legendarisk spelupplevelse sen tog girigheten över hos blizzard och vi flesta vet hur det slutade...

En gång i tiden för länge sedan så var han en legendarisk kommentars-postare sen tog grinigheten över hos Swordfish och vi flesta vet hur det slutade...

Medlem
Skrivet av Frux:
Skrivet av swordfish:

En gång i tiden för länge sedan så var wow en legendarisk spelupplevelse sen tog girigheten över hos blizzard och vi flesta vet hur det slutade...

Och en gång i tiden så var folk yngre och hade inte redan spelat 1000-tals timmar WoW och helt enkelt tröttnat av den anledningen.

Seriöst är det bara jag som tycker det börjar bli gammalt med "buhuu företagen vill bara tjäna pengar!!!1" i vartannat inlägg på FZ numera?

Sant, men det går fortfarande inte att förneka hur respektlöst Blizzard hanterar konsumenterna.

Medlem
Skrivet av Frux:

Och en gång i tiden så var folk yngre och hade inte redan spelat 1000-tals timmar WoW och helt enkelt tröttnat av den anledningen.

Seriöst är det bara jag som tycker det börjar bli gammalt med "buhuu företagen vill bara tjäna pengar!!!1" i vartannat inlägg på FZ numera?

Det hör nog ihop med hela den här grejen att det är inne att tycka att WoW är ute.

Medlem
Skrivet av Rasmus96:
Skrivet av Frux:
Skrivet av swordfish:

En gång i tiden för länge sedan så var wow en legendarisk spelupplevelse sen tog girigheten över hos blizzard och vi flesta vet hur det slutade...

Och en gång i tiden så var folk yngre och hade inte redan spelat 1000-tals timmar WoW och helt enkelt tröttnat av den anledningen.

Seriöst är det bara jag som tycker det börjar bli gammalt med "buhuu företagen vill bara tjäna pengar!!!1" i vartannat inlägg på FZ numera?

Sant, men det går fortfarande inte att förneka hur respektlöst Blizzard hanterar konsumenterna.

Inte i närheten av hur respektlöst konsumenterna behandlar dom.

Förutspår ditt svar redan nu så släng gärna in ett par konkreta exempel på vad som är respektlöst gällande ämnet här.

Alternativ titel: Se WildThing frysa för ert nöjes skull!
Skulle vara trevligt om någon Forumit dök upp med en kopp kaffe åt stackaren, eller hur WT


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

[quote=Frux]

Skrivet av swordfish:

Seriöst är det bara jag som tycker det börjar bli gammalt med "buhuu företagen vill bara tjäna pengar!!!1" i vartannat inlägg på FZ numera?

Nej jag håller med.

Medlem
Skrivet av Rasmus96:
Skrivet av Frux:
Skrivet av swordfish:

En gång i tiden för länge sedan så var wow en legendarisk spelupplevelse sen tog girigheten över hos blizzard och vi flesta vet hur det slutade...

Och en gång i tiden så var folk yngre och hade inte redan spelat 1000-tals timmar WoW och helt enkelt tröttnat av den anledningen.

Seriöst är det bara jag som tycker det börjar bli gammalt med "buhuu företagen vill bara tjäna pengar!!!1" i vartannat inlägg på FZ numera?

Sant, men det går fortfarande inte att förneka hur respektlöst Blizzard hanterar konsumenterna.

Om jag bara tänker på deras support service de har till alla spel så finns det nog inte något företag som är så bra som de är. (inom spelbranchen) Det tycker jag är att respektera konsumenterna.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Alternativ titel: Se WildThing frysa för ert nöjes skull!
Skulle vara trevligt om någon Forumit dök upp med en kopp kaffe åt stackaren, eller hur WT

Dricker inte kaffe, men tack ändå

Dock! Om någon ser mig eller Fredrik från kön, vråla lite extra!


signatur

Videomupp

Medlem

En del av raiderna påminner lite om Vanilla, funderar på att ge det ett försök.

Medlem

Hoppas att nån smart snubbe kommer göra ett addon som gör att varje träff man gör som en Panda-Munk, att addonet gör så man hör jack blacks galna röst! då hade lvlandet varit betydligt roligare kan jag tänka mig! http://www.youtube.com/watch?v=_1uJ7OExp60&feature=player_det...

Medlem
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Rasmus96:
Skrivet av Frux:
Skrivet av swordfish:

En gång i tiden för länge sedan så var wow en legendarisk spelupplevelse sen tog girigheten över hos blizzard och vi flesta vet hur det slutade...

Och en gång i tiden så var folk yngre och hade inte redan spelat 1000-tals timmar WoW och helt enkelt tröttnat av den anledningen.

Seriöst är det bara jag som tycker det börjar bli gammalt med "buhuu företagen vill bara tjäna pengar!!!1" i vartannat inlägg på FZ numera?

Sant, men det går fortfarande inte att förneka hur respektlöst Blizzard hanterar konsumenterna.

Om jag bara tänker på deras support service de har till alla spel så finns det nog inte något företag som är så bra som de är. (inom spelbranchen) Det tycker jag är att respektera konsumenterna.

Har bara varit i kontakt med supporten en gång för några år sedan vilket inte gick bra. Supporten var (då) väldigt långsam och jag fick förklara problemet om och om igen och varje gång fick jag samma copy-pastade svar som inte ens hade med problemet att göra. Vid tredje försöket fick jag ett riktigt svar som löste problemet. Kan dock bara vara ett sällsynt exempel eller nåt eller så har de förbättrat sig med åren

Medlem

Hamna inte i fällan pojkar och flickor! På sikt kommer ni ändå tröttna och slösat pengar i onödan både på spelet och månadsavgifterna. Jag kan lova att det är bara roligt ett par timmar i början sen vänder det.

Medlem

350kr är inte direkt så mycket pengar att slösa det räcker med att du testar det 2-3 timmar om dan om inte ens mindre! i 3 veckor så har du haft roligt för dom pengarna ändå. Även om du kan gå ut och dricka öl och ha det trevlig med ditt sällskap ute. så får du ut nöjet för små pengar.

Medlem

haha ja det är inne att hata wow.. såkallade wow-hipsters

Medlem
Skrivet av psponline:

350kr är inte direkt så mycket pengar att slösa det räcker med att du testar det 2-3 timmar om dan om inte ens mindre! i 3 veckor så har du haft roligt för dom pengarna ändå. Även om du kan gå ut och dricka öl och ha det trevlig med ditt sällskap ute. så får du ut nöjet för små pengar.

Tycker det är 350 kr för mycket, antar att du räknar för en månad + expansionen men räcker en månad? Hinner du ta del av allting under en månad?

Medlem
Skrivet av dannekongo:

haha ja det är inne att hata wow.. såkallade wow-hipsters

behöver inte hata själva spelet, spelet har följt många en bra lång tid men utvecklarna bakom dock, tycker dom bara mjölkar. Varför? Svaret är konkurrens, det är så överallt, deras största just nu som slog till var Guild Wars 2. Sen en annan sak jag har märkt är att alla trogna wow spelare har alltid en tendens av att jämföra mmo med varandra på fel sätt. Wow har funnits länge för fin slipning och förbättring, medans de nya har inte haft den chansen då vi spelare är till stor del spelföretagens största feedback. Jag tror helt klart att om flera mmo hade släppt samtidigt som wow, hade wow inte haft någon chans pga konkurrensen

1
Skriv svar