Förlora prylar du betalat för när du dör i The War Z

Medlem

Helt sjukt hur vissa är sååå barnsliga.

När ett spel verkligen är Pay2win så klagar ni,
när ett spel som warZ inte är Pay2win, då klagar ni också...

Inaktiv
Skrivet av WibergarN:
Skrivet av Floffe:

Vilken skamlös DayZ-kopia. Allt från indikatorer till logga.

"The design and idea for The War Z has been in place for a couple of years - we only just started developing the specific features for the game in the past year."

"WarZ was in development long before DayZ .... Linger is also another game to look out for which genuinely was in production before Day Z"

Ta reda på lite fakta innan du kallar WarZ för en skamlös DayZ-kopia.

Det stämmer inte. De har gjort om spelet till att likna DayZ efter dess succé.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Jag gillar vad dom tänker här. Det kommer bara vara hardcorespelarna som köper, bortsett från alla "pappa betalar" de känns som att det inte kommer förstöra något efterssom folk inte kommer spawna med en bepansrad humwee med en 50.cal på taket och en minigun i händerna så fort han dör.
När det sen gäller DayZ så har jag själv inte spelat modden, bara sett gameplay serier på joytube och sett polare spela (på egna servrar, ergo alla åker runt i egen bil och har krypskyttegevär från start) och den uppfattning jag fått av spelet är att man dör oftare pga spelets buggar och brutna/bristande spelmekanik än att man klantar sig, man ska liksom kunna ställa ifrån sig sina sardiner och skjuta ner zombien som kommer kutande mot en (eller gör han de? svårt att se ibland pga att han inte fixat till animationerna än) man ska inte behöva äta upp alla sardiner, tugga 27 ggr, svälja maten och sen få upp vapnet. De tar liksom lite för lång tid..
Jajaja de är forfarande i alfa sluta tjata, men försök inte trycka ner ett spel som ens inte släppts (the war z) i skiten pga att de ser ut att fungera så otroligt mkt bättre än ett visst annat zombiespel (läs DayZ) som alla har hakat upp sig på att de är HYPERREALISTISKT, kan bara säga de att cods zombieläge känns mer realistiskt i mina ögon.
Men för att återgå till saken, som så många har sagt förr, vill du inte betala xx svenska riksdaler för en mp5a som du kommer förlora när du dör? gör då inte de.. Men du kan ju iaf trösta dig med att folk som gör de inte kommer spawna med en som fort dom dör.

Har aldrig förstått mig på folk som klagar på mikrotransaktioner i spel, om de inte passar byt spel..
Moxon out!


signatur

I have spoken..

ELF
Medlem

Vi får se. WarZ communityn kan bli en klagande community.
Om de nu inte visar en helskärmsbild där det står att man blir av med sina köpta saker och sedan spammar den bilden titt som tätt så är det nog många som kommer klaga på att de blev av med sin saker som de hade köpt för riktigt pengar.

Kommer mycket säkert prova på spelet. Men kommer verkligen inte att köpa grejer för riktiga pengar som jag sen kan bli av med bara någon minut senare.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Medlem

@Floffe
De roliga med din kommentar är ju att War Z började utvecklas före Day Z....

Medlem
Skrivet av WibergarN:
Skrivet av Gandir:
Skrivet av swordy:

ingen tvingar ju nån å köpa nåt för riktigt cash å ha i spelet så förstår inte vad folk klagar över. om ni är så jäkla hardcore så letar ni väll upp föremålen ingame å inte köper dom för riktigt pengar iaf? eller klagar ni för att ni inte är hardcore å kommer blåsa hundratals kr ingame för att slippa springa runt å leta saker?

Mitt stora problem med detta är att det kommer att blåsa folk på massa pengar helt i onödan. Sedan om de nu skulle lyckas blåsa folk på mycket pengar på detta sättet, kommer det att sprida sig till andra spel. Sedan är det på ritktigt dags att sluta spela spel på grund av att man inte har råd att spela dem.

"Blåsa folk på massa pengar helt i onödan"?
Som sagt, ingen tvingar någon att köpa saker för riktiga cash.
Plus, att dom som köper dessa items är medvetna om vad som kan hända.
Så jag fattar inte hur detta kommer blåsa folk på pengar....

Ganska simpelt man tar betalt för saker som inte har något riktigt monetärt värde, sedan tar man tillbaka de sakerna från kunden vid olykan att han dör. Det vill jag kalla blåsa folk på pengar, eller lura av dem pengarna eller vad man vill kalla det.

Kortfattat så tycker jag det är väldigt dålig stil av en spel utvecklare.

Medlem

Kan ingen ta på sig jobbet och campa efter andras item här på FZ =). Jag kan nästan tänka mig vilket rage det kommer bli i det här spelet :).

Medlem

Detta koncept är ju inget nytt. EVE kör med samma sak. Om du vill så kan du köpa ditt fräcka skepp med riktiga pengar via PLEX. Sen kan det skeppet bli ploppat av någon pirat och vips har du förlorat 150kr. Om du inte vill betala, så kan du grinda i några dagar för att tjäna ihop den summan i spelet för att sedan dö av en pirat och tappa det igen.

Jag tycker det blir lite pay-to-win av det hela. Det är inte direkt så att de som betalar får någon speciell fördel, men det är så otroligt mycket lättare att återhämta sig från en sån förlust om man handlar med riktiga pengar.

Men visst, när det är riktiga pengar involverade blir hjärtklappningarna tiofaldiga när man blir beskjuten.

Så jag är lite kluven till detta. Kan bli bra, kan bli dåligt.

Medlem

PK PK PK PK PK PK

Oooh, shiny!

Medlem
Skrivet av Gandir:
Skrivet av WibergarN:
Skrivet av Gandir:
Skrivet av swordy:

ingen tvingar ju nån å köpa nåt för riktigt cash å ha i spelet så förstår inte vad folk klagar över. om ni är så jäkla hardcore så letar ni väll upp föremålen ingame å inte köper dom för riktigt pengar iaf? eller klagar ni för att ni inte är hardcore å kommer blåsa hundratals kr ingame för att slippa springa runt å leta saker?

Mitt stora problem med detta är att det kommer att blåsa folk på massa pengar helt i onödan. Sedan om de nu skulle lyckas blåsa folk på mycket pengar på detta sättet, kommer det att sprida sig till andra spel. Sedan är det på ritktigt dags att sluta spela spel på grund av att man inte har råd att spela dem.

"Blåsa folk på massa pengar helt i onödan"?
Som sagt, ingen tvingar någon att köpa saker för riktiga cash.
Plus, att dom som köper dessa items är medvetna om vad som kan hända.
Så jag fattar inte hur detta kommer blåsa folk på pengar....

Ganska simpelt man tar betalt för saker som inte har något riktigt monetärt värde, sedan tar man tillbaka de sakerna från kunden vid olykan att han dör. Det vill jag kalla blåsa folk på pengar, eller lura av dem pengarna eller vad man vill kalla det.

Kortfattat så tycker jag det är väldigt dålig stil av en spel utvecklare.

Nu vet vi ju inte riktigt hur mycket dessa saker kommer kosta. MEN, vad jag har läst så kommer det inte gå att köpa vapen, utan du köper saker såsom mat, vatten, och ammo.

Men tänker faktiskt inte ens hålla med dig här.. tycker inte att dem blåser kunderna då dom vet att det kan bli rent skit av det eller en succé av köpet.
Köper någon mat/ammo/vatten utan att dö, fint. Kul för han.
Om han dör? Otur.

Inaktiv
Skrivet av qun0:

Vänta nu, engångskostnad? Vad jag läst när jag kollat om detta så ska det vara ett free 2 play lir :S nu blir jag riktigt jävla förvirrad.

istället för att ogilla kan ni som ogillade säga om det jag läst var felaktig fakta eller bara förklara så jag slipper vara förvirrad. sluta vara så omogna och bara ogilla, för finns inget felaktigt annars i det jag skrev förutom att jag inte vet vad som stämmer och ej

Inaktiv
Skrivet av selago:

@Floffe
De roliga med din kommentar är ju att War Z började utvecklas före Day Z....

Inte i dess nuvarande form, det kanske fanns på ritbordet först, men vem som helst kan hävda att den hade idén först. DayZ var först med allt. Eller vad tror du, att det är ett sammanträffande att logga, spelkoncept, indikatorer etc är likadana i båda spelen? Det är kopierat rakt av, och de kan göra det för att DayZ är en mod. Med standalone blir det varumärkesproblem.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Inaktiv
Skrivet av Gandir:
Skrivet av WibergarN:
Skrivet av Gandir:
Skrivet av swordy:

ingen tvingar ju nån å köpa nåt för riktigt cash å ha i spelet så förstår inte vad folk klagar över. om ni är så jäkla hardcore så letar ni väll upp föremålen ingame å inte köper dom för riktigt pengar iaf? eller klagar ni för att ni inte är hardcore å kommer blåsa hundratals kr ingame för att slippa springa runt å leta saker?

Mitt stora problem med detta är att det kommer att blåsa folk på massa pengar helt i onödan. Sedan om de nu skulle lyckas blåsa folk på mycket pengar på detta sättet, kommer det att sprida sig till andra spel. Sedan är det på ritktigt dags att sluta spela spel på grund av att man inte har råd att spela dem.

"Blåsa folk på massa pengar helt i onödan"?
Som sagt, ingen tvingar någon att köpa saker för riktiga cash.
Plus, att dom som köper dessa items är medvetna om vad som kan hända.
Så jag fattar inte hur detta kommer blåsa folk på pengar....

Ganska simpelt man tar betalt för saker som inte har något riktigt monetärt värde, sedan tar man tillbaka de sakerna från kunden vid olykan att han dör. Det vill jag kalla blåsa folk på pengar, eller lura av dem pengarna eller vad man vill kalla det.

Kortfattat så tycker jag det är väldigt dålig stil av en spel utvecklare.

Dom tar ju inte ens tillbaka, läs igen vad som står. Du dör och andra kan ta det. Det försvinner inte i tomma intet efter du blir dödad, du verkar inte veta vad blåsa folk på pengar är.
Det står klart och tydligt men du väljer att bara läsa hälften, lägg ner och sluta lata dig genom läsning.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av qun0:

Vänta nu, engångskostnad? Vad jag läst när jag kollat om detta så ska det vara ett free 2 play lir :S nu blir jag riktigt jävla förvirrad.

istället för att ogilla kan ni som ogillade säga om det jag läst var felaktig fakta eller bara förklara så jag slipper vara förvirrad. sluta vara så omogna och bara ogilla, för finns inget felaktigt annars i det jag skrev förutom att jag inte vet vad som stämmer och ej

Om du beställer spelet innan release, får du det för 19.9$ + garanterad closed beta access.
Beställer du efter release blir det 29.9$

Så det är ju en liten summa om vi säger så.

Skrivet av Floffe:
Skrivet av selago:

@Floffe
De roliga med din kommentar är ju att War Z började utvecklas före Day Z....

Inte i dess nuvarande form, det kanske fanns på ritbordet först, men vem som helst kan hävda att den hade idén först. DayZ var först med allt. Eller vad tror du, att det är ett sammanträffande att logga, spelkoncept, indikatorer etc är likadana i båda spelen? Det är kopierat rakt av, och de kan göra det för att DayZ är en mod. Med standalone blir det varumärkesproblem.

Loggan är lik, men vem bryr sig?

No shit att det är samma spelkoncept.
Men du kan ju inte klaga över att WarZ har samma spelkoncept som DayZ.
Alla racingspel som finns, är det skamlösa kopior från de första bilspelet som gjorts alltså?
Är Call of Duty, Battlefield-spelen också skamlösa kopior då eller? För dessa spel har ju samma spelkoncept som många andra spel som var gjorda långt före dessa..

Medlem

Helt rätt tycker jag detta är, dör man så dör man helt enkelt bara börja om från början, annars låt säga skulle någon slänga ut pengar på köpa massor med shit så dom till slut inte skulle behöva röra på sig för hitta nya grejor utan hade allt från start.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Gandir:
Skrivet av WibergarN:
Skrivet av Gandir:
Skrivet av swordy:

ingen tvingar ju nån å köpa nåt för riktigt cash å ha i spelet så förstår inte vad folk klagar över. om ni är så jäkla hardcore så letar ni väll upp föremålen ingame å inte köper dom för riktigt pengar iaf? eller klagar ni för att ni inte är hardcore å kommer blåsa hundratals kr ingame för att slippa springa runt å leta saker?

Mitt stora problem med detta är att det kommer att blåsa folk på massa pengar helt i onödan. Sedan om de nu skulle lyckas blåsa folk på mycket pengar på detta sättet, kommer det att sprida sig till andra spel. Sedan är det på ritktigt dags att sluta spela spel på grund av att man inte har råd att spela dem.

"Blåsa folk på massa pengar helt i onödan"?
Som sagt, ingen tvingar någon att köpa saker för riktiga cash.
Plus, att dom som köper dessa items är medvetna om vad som kan hända.
Så jag fattar inte hur detta kommer blåsa folk på pengar....

Ganska simpelt man tar betalt för saker som inte har något riktigt monetärt värde, sedan tar man tillbaka de sakerna från kunden vid olykan att han dör. Det vill jag kalla blåsa folk på pengar, eller lura av dem pengarna eller vad man vill kalla det.

Kortfattat så tycker jag det är väldigt dålig stil av en spel utvecklare.

Dom tar ju inte ens tillbaka, läs igen vad som står. Du dör och andra kan ta det. Det försvinner inte i tomma intet efter du blir dödad, du verkar inte veta vad blåsa folk på pengar är.
Det står klart och tydligt men du väljer att bara läsa hälften, lägg ner och sluta lata dig genom läsning.

Huh, du menar för att någon annan kan lota mina saker gör det bättre eller? Nej det gör det inte snarare sämre, men jo jag läste även den biten.

Inaktiv
Skrivet av WibergarN:
Skrivet av qun0:
Skrivet av qun0:

Vänta nu, engångskostnad? Vad jag läst när jag kollat om detta så ska det vara ett free 2 play lir :S nu blir jag riktigt jävla förvirrad.

istället för att ogilla kan ni som ogillade säga om det jag läst var felaktig fakta eller bara förklara så jag slipper vara förvirrad. sluta vara så omogna och bara ogilla, för finns inget felaktigt annars i det jag skrev förutom att jag inte vet vad som stämmer och ej

Om du beställer spelet innan release, får du det för 19.9$ + garanterad closed beta access.
Beställer du efter release blir det 29.9$

Så det är ju en liten summa om vi säger så.

Tackar, äntligen någon som kan förklara. Då vet jag i alla fall att jag fick allt om bakfoten och fått hel fel fakta gällande detta, men skulle hur som helst ha betalat för det, förutom då om det hade varit en månadskostnad.

Inaktiv
Skrivet av Gandir:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Gandir:
Skrivet av WibergarN:
Skrivet av Gandir:
Skrivet av swordy:

ingen tvingar ju nån å köpa nåt för riktigt cash å ha i spelet så förstår inte vad folk klagar över. om ni är så jäkla hardcore så letar ni väll upp föremålen ingame å inte köper dom för riktigt pengar iaf? eller klagar ni för att ni inte är hardcore å kommer blåsa hundratals kr ingame för att slippa springa runt å leta saker?

Mitt stora problem med detta är att det kommer att blåsa folk på massa pengar helt i onödan. Sedan om de nu skulle lyckas blåsa folk på mycket pengar på detta sättet, kommer det att sprida sig till andra spel. Sedan är det på ritktigt dags att sluta spela spel på grund av att man inte har råd att spela dem.

"Blåsa folk på massa pengar helt i onödan"?
Som sagt, ingen tvingar någon att köpa saker för riktiga cash.
Plus, att dom som köper dessa items är medvetna om vad som kan hända.
Så jag fattar inte hur detta kommer blåsa folk på pengar....

Ganska simpelt man tar betalt för saker som inte har något riktigt monetärt värde, sedan tar man tillbaka de sakerna från kunden vid olykan att han dör. Det vill jag kalla blåsa folk på pengar, eller lura av dem pengarna eller vad man vill kalla det.

Kortfattat så tycker jag det är väldigt dålig stil av en spel utvecklare.

Dom tar ju inte ens tillbaka, läs igen vad som står. Du dör och andra kan ta det. Det försvinner inte i tomma intet efter du blir dödad, du verkar inte veta vad blåsa folk på pengar är.
Det står klart och tydligt men du väljer att bara läsa hälften, lägg ner och sluta lata dig genom läsning.

Huh, du menar för att någon annan kan lota mina saker gör det bättre eller? Nej det gör det inte snarare sämre, men jo jag läste även den biten.

Spelet bygger på att man ska smyga runt och klara sig, ett så kallat surival. Hur skulle det se ut om man fick behålla allt man hade i såna här spel? Du blir inte blåst, för hade du blivit blåst av dom hade dom inte ens förklarat hur det kommer funka. *facepalm*

Du betalar med riktiga pengar = du får ta det extra försiktigt för du har brukat från ditt eget konto

Du letar upp samma saker utan att behöva betala = Du behöver inte stå och gräma dig över att du kastat ut pengar på allt.

Det betyder alltså att du gör ditt eget val och har fått veta konsekvenserna av att snöra ut pengar, ska du gråta mer över det hela även fast jag och andra har förklarat för dig så låt bli att spela det då, eller spela och ge fan i att punga ut pengar.
Vad är det du inte fattar? Ska vi alla behöva bokstavera allt åt dig innan du ska få in det i skallen?

Medlem

Jag betalar gärna för att få slippa höra ordet zombies igen mer i hela mitt liv det är ju SPAM.

Medlem
Skrivet av WibergarN:

Helt sjukt hur vissa är sååå barnsliga.

När ett spel verkligen är Pay2win så klagar ni,
när ett spel som warZ inte är Pay2win, då klagar ni också...

Det här är FZ, här gnälls det alltid.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av WibergarN:

Helt sjukt hur vissa är sååå barnsliga.

När ett spel verkligen är Pay2win så klagar ni,
när ett spel som warZ inte är Pay2win, då klagar ni också...

Det är för att det är "Pay 2 Loose - Money".


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ni som inte är pålästa och inte vet hur spelet kommer funger som dom har skrivit allt om i sitt forum.

Det är så att man kan inte köpa vapen, granat osv osv.
Du kan bara köpa saker som vatten,mat, healing packs, customizations. Men det dom köper kan vi hitta också förutom customizations. Det kan vi köpa för EXP som vi får av att döda zombies/spelare.

Det dom köper är bara lite bättre inte överdrivet bättre utan LITE bättre.

Sen säger folk att detta inte är hardcore osv osv.

Det är lika hardcore som DayZ. Det är bara att spelet är bättre gjort för den motorn än vad DayZ är och att sitta i First Person är tusen gånger bättre i War INC motorn än vad det är i Arma 2 motorn.

Men ska bli kul att det kommer ett liknande spel som WarZ för då blir det rivalitet och dom försöker göra spelet bättre och bättre för var dag som går!

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av WibergarN:

Helt sjukt hur vissa är sååå barnsliga.

När ett spel verkligen är Pay2win så klagar ni,
när ett spel som warZ inte är Pay2win, då klagar ni också...

Det här är FZ, här gnälls det alltid.

Det är dagens spelgeneration. Det blir bara värre och värre...

Jag skulle betala nästan vadsomhelst för att få spela spel som Battlefield 3 eller nu War Z (om det nu blir så bra det kan bli) med bara 25+ eller 30+ folk. Det skulle vara underbart.

Medlem
Skrivet av b3pp0:

dummaste iden jag hört. lika bra att Inte ge möjligheten att betala sig fram före alla som har mindre pengar då.

Varför då? Nu vet jag inte om de kommer bli månadskostnad men om jag var spelutvecklare skulle jag vilja ha lön för jobbet jag utför. Pengarna måste komma ifrån någonstans.


signatur

I have spoken..

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Gandir:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Gandir:
Skrivet av WibergarN:
Skrivet av Gandir:
Skrivet av swordy:

ingen tvingar ju nån å köpa nåt för riktigt cash å ha i spelet så förstår inte vad folk klagar över. om ni är så jäkla hardcore så letar ni väll upp föremålen ingame å inte köper dom för riktigt pengar iaf? eller klagar ni för att ni inte är hardcore å kommer blåsa hundratals kr ingame för att slippa springa runt å leta saker?

Mitt stora problem med detta är att det kommer att blåsa folk på massa pengar helt i onödan. Sedan om de nu skulle lyckas blåsa folk på mycket pengar på detta sättet, kommer det att sprida sig till andra spel. Sedan är det på ritktigt dags att sluta spela spel på grund av att man inte har råd att spela dem.

"Blåsa folk på massa pengar helt i onödan"?
Som sagt, ingen tvingar någon att köpa saker för riktiga cash.
Plus, att dom som köper dessa items är medvetna om vad som kan hända.
Så jag fattar inte hur detta kommer blåsa folk på pengar....

Ganska simpelt man tar betalt för saker som inte har något riktigt monetärt värde, sedan tar man tillbaka de sakerna från kunden vid olykan att han dör. Det vill jag kalla blåsa folk på pengar, eller lura av dem pengarna eller vad man vill kalla det.

Kortfattat så tycker jag det är väldigt dålig stil av en spel utvecklare.

Dom tar ju inte ens tillbaka, läs igen vad som står. Du dör och andra kan ta det. Det försvinner inte i tomma intet efter du blir dödad, du verkar inte veta vad blåsa folk på pengar är.
Det står klart och tydligt men du väljer att bara läsa hälften, lägg ner och sluta lata dig genom läsning.

Huh, du menar för att någon annan kan lota mina saker gör det bättre eller? Nej det gör det inte snarare sämre, men jo jag läste även den biten.

Spelet bygger på att man ska smyga runt och klara sig, ett så kallat surival. Hur skulle det se ut om man fick behålla allt man hade i såna här spel? Du blir inte blåst, för hade du blivit blåst av dom hade dom inte ens förklarat hur det kommer funka. *facepalm*

Du betalar med riktiga pengar = du får ta det extra försiktigt för du har brukat från ditt eget konto

Du letar upp samma saker utan att behöva betala = Du behöver inte stå och gräma dig över att du kastat ut pengar på allt.

Det betyder alltså att du gör ditt eget val och har fått veta konsekvenserna av att snöra ut pengar, ska du gråta mer över det hela även fast jag och andra har förklarat för dig så låt bli att spela det då, eller spela och ge fan i att punga ut pengar.
Vad är det du inte fattar? Ska vi alla behöva bokstavera allt åt dig innan du ska få in det i skallen?

Håller med dig qun0. De var ju nån kille som efter guild wars 2 släpptes la ut en artikel där han förklarade kort och gott att TID=PENGAR. Tycker att alla som inte förstår sig på sånt kan kolla upp artikeln här på fz. Den lades upp för nån vecka sen..


signatur

I have spoken..

Medlem

" Vi hade många diskussioner om det och i slutändan bestämde vi att det ger ett rätt bra incentiv till spelare att vara antingen extra försiktiga när de spelar, eller låta bli att spendera för mycket pengar i spelet och, istället, försöka få tag i alla prylar genom att hitta dem i spelvärlden,"

Ni bestämde er för att tjäna mer pengar helt enkelt.

Medlem

Alltså då gäller det fanemig att spel inte laggar ett jävla skit, för då kan nog folk bli hyffsatt irriterade tror jag. Dör man på grund av att kukar ur så är de ju närapå stöld att ta ifrån en grejjerna.
Sen skulle jag ALDRIG betala för nåt sånt här i ett spel men ändå...

Medlem
Skrivet av WibergarN:

Helt sjukt hur vissa är sååå barnsliga.

När ett spel verkligen är Pay2win så klagar ni,
när ett spel som warZ inte är Pay2win, då klagar ni också...

Om WarZ inte hade varit Pay2Win, då skulle dom inte sålt ingame prylar till att börja med...

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av WibergarN:

Helt sjukt hur vissa är sååå barnsliga.

När ett spel verkligen är Pay2win så klagar ni,
när ett spel som warZ inte är Pay2win, då klagar ni också...

Om WarZ inte hade varit Pay2Win, då skulle dom inte sålt ingame prylar till att börja med...

Det är ju fortfarande inte Pay2win... dom köper mat/vatten/kläder, inte vapen elr liknande. Förstår inte hur det kan vara Pay2win när dom inte får något övertag?

123
Skriv svar