De här ligorna och lagen finns med i Fifa 13

Robot
De här ligorna och lagen finns med i Fifa 13

EA Sports släpper lååång lista på allt material de stoppat in i sin senaste fotbollsfest.

#fifa-13


Medlem
De här ligorna och lagen finns med i Fifa 13

Har nu köpt fifa många år i rad, tänkte att i år skulle bli första året då jag inte köper fifa. Men nu med landslagsspel och även skill games, bättre transfer osv så blir det nog fan ett köp i år ändå också.

Medlem

Haha Saudiska ligan, är det beachfotboll då?

Medlem

GE MIG NUUUUUUUUUUUUUU


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Yes!! npower League 1 Tranmere Rovers

Medlem

Varför har inte den turkiska ligan varit med de senaste åren. Det är ju en liga so håller hyfsat hög europa klass.

Medlem

Både turkiska och ukrainska ligan har pes köpt tror jag.

Youtuber
Skrivet av njörden:

Varför har inte den turkiska ligan varit med de senaste åren. Det är ju en liga so håller hyfsat hög europa klass.

Skrivet av Silvarn:

Både turkiska och ukrainska ligan har pes köpt tror jag.

Exakt, har med licenser och göra. Har för mig att det är något spel där AIK är det enda Allsvenska laget som inte är licensierat. De heter Solna i något spel. (Inte AIK Solna, utan bara Solna, men mitt minne kan bedra)


signatur

YouTube:
Spel: http://www.youtube.com/dualdgamingextra 150 000 prenumeranter
Mat & Trams: https://www.youtube.com/ingakonstigheter 40 000 prenumeranter

Medlem

När kan EA tänka sig köpa rättigheterna för Champions League samt Europa League till FIFA? Eller har Konami rättigheterna för några år framåt?

Medlem
Skrivet av figgehn:
Skrivet av njörden:

Varför har inte den turkiska ligan varit med de senaste åren. Det är ju en liga so håller hyfsat hög europa klass.

Skrivet av Silvarn:

Både turkiska och ukrainska ligan har pes köpt tror jag.

Exakt, har med licenser och göra. Har för mig att det är något spel där AIK är det enda Allsvenska laget som inte är licensierat. De heter Solna i något spel. (Inte AIK Solna, utan bara Solna, men mitt minne kan bedra)

Om jag inte missminner mig helt var det antingen FIFA 10 lr 11


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Saknar Japanska ligan/landslaget.

Medlem

Varför har dem inte lagt till ukrainska ligan!? :'(

Medlem

saknas ju hur många länder som helst ju , vad är det som händer ????
Kroatien,Serbien, Slovakien, Bosnia herzegovina, FYR Macedonia ....bara för att nämna några .
Jag vet att man inte kan ha med alla ...men att inte ha med Kroatien som är rankade nr 9 fifas world ranking är ju skandal.

Medlem

Så länge Bundesliga finns med så är jag nöjd

Mia san mia!

Oroa er inte grabbar, vi kan åtminstone tjonga boll som IFK Göteborg.

Medlem
Skrivet av Chewie:

saknas ju hur många länder som helst ju , vad är det som händer ????
Kroatien,Serbien, Slovakien, Bosnia herzegovina, FYR Macedonia ....bara för att nämna några .
Jag vet att man inte kan ha med alla ...men att inte ha med Kroatien som är rankade nr 9 fifas world ranking är ju skandal.

FIFAs world ranking är ju ett brutalt skämt som inte betyder mycket. England ligger ju fyra över brasilien eller något sånt (dom är fan inte ens ett top 8 lag, går alltid ut i kvartsfinaler efter att ha limpat in). Det är ett konstigt system som inte betyder någonting alls.

Går man ut i kvartsfinal i EM MED bara europeiska lag.. hur fan är man då 4e bästa laget i världen?


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem
Skrivet av melachi:
Skrivet av Chewie:

saknas ju hur många länder som helst ju , vad är det som händer ????
Kroatien,Serbien, Slovakien, Bosnia herzegovina, FYR Macedonia ....bara för att nämna några .
Jag vet att man inte kan ha med alla ...men att inte ha med Kroatien som är rankade nr 9 fifas world ranking är ju skandal.

FIFAs world ranking är ju ett brutalt skämt som inte betyder mycket. England ligger ju fyra över brasilien eller något sånt (dom är fan inte ens ett top 8 lag, går alltid ut i kvartsfinaler efter att ha limpat in). Det är ett konstigt system som inte betyder någonting alls.

Går man ut i kvartsfinal i EM MED bara europeiska lag.. hur fan är man då 4e bästa laget i världen?

Brasilien har inte varit speciellt bra heller sista tiden!

1
Skriv svar