Medlem

Om man funderar på server så kan jag lätt rekommendera Piken Square.
Trevligt folk, goda RP möjligheter och vi är inte helt kassa på WvWvW.

Medlem

En nybörjarfråga: Vad innebär WvWvW?

Medlem
Skrivet av Jozo:

En nybörjarfråga: Vad innebär WvWvW?

http://wiki.guildwars2.com/wiki/World_versus_World

Medlem

Ingen på underworld? Spelet i sig är verkligen nice än så länge (level 7)


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Hur kan man fortast få tag i en GW2 nyckel nu, digitalt så klart rett in i mailboxen bara. Jag lyckas inte köpa via deras officiella sida, prövat med två olika Visa kort men får nåt jävla fel ändå. Och cdon gör inga ordnar så här sent vad jag vet. What to do?

Skriv gärna PM

Medlem
Skrivet av Jonator:

Hur kan man fortast få tag i en GW2 nyckel nu, digitalt så klart rett in i mailboxen bara. Jag lyckas inte köpa via deras officiella sida, prövat med två olika Visa kort men får nåt jävla fel ändå. Och cdon gör inga ordnar så här sent vad jag vet. What to do?

Skriv gärna PM

cjs-cdkeys.com är instant


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem
Skrivet av Jozo:

Gandara var full när jag valde server. Är det någon som spelar på Gundars hold (eller vad den nu hette)?

Jag är en lvl 11 Asura Ranger och har det riktigt trevligt med mitt första mmo. Visst, jag fattar inte hälften av vad man "ska" göra, men kul har jag

EDIT, jag ser att man kan byta hemmavärld gratis just nu och gandara är tillgängligt, ska jag byta så att man kan spela med lite Fragzoneare?

Gandara var fullt för mig med, så jag bara valde en annan och sedan gick det att flytta trots den var full

Men vad säger ni gubbar, ska vi göra en "ingame" namnlista så vi kan lira?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Palanor:

cjs-cdkeys.com är instant

Tack men när jag skall betala via MoneyBookers påstår dom min IP är en proxy så det går inte tydligen. Detta var ju kuken. Och PayPal har massa verifierings-skit jag måste göra. Vadihelvete

Medlem
Skrivet av Jonator:
Skrivet av Palanor:

cjs-cdkeys.com är instant

Tack men när jag skall betala via MoneyBookers påstår dom min IP är en proxy så det går inte tydligen. Detta var ju kuken. Och PayPal har massa verifierings-skit jag måste göra. Vadihelvete

Hmm konstigt :S Det problemet har jag aldrig haft och jag har köpt en hög med spel där :\


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Har några frågor om GW2.
Spelet ser intressant ut har en som köpte det igår och spelat hela dagen frågade hur det var etc. Kom även in på detta hur utvecklarna får in pengar av spelet syftar nu på bara försäljning av spelet det lär väl inte räcka så mycket i längden.

Då nämnde han nåt med att dem har en ingame shop så då vart min tanke blir det inte mer pay2win med att man måste köpa grejer? För han hade inte kollat i ingame shoppen. Ni som har spelat detta är det nåt pay2win?

För spelet ser helt klart intressant ut och lutar sig mot ett köp fort mina pengar kommer in beroende även hur mycket jag har kvar av efter jag har betalat lite grann. För jag vill inte gå och köpa ett spel för ca 400kr så är det pay2win vart fundersam när jag hörde om ingame shop.

Och vilka servrar spelar ni på? Och kommer dem hinna släppa en trial version innan oktober eller får man vänta ett litet tag till?

Medlem
Skrivet av GurkaN021:

Då nämnde han nåt med att dem har en ingame shop så då vart min tanke blir det inte mer pay2win med att man måste köpa grejer? För han hade inte kollat i ingame shoppen. Ni som har spelat detta är det nåt pay2win?

För spelet ser helt klart intressant ut och lutar sig mot ett köp fort mina pengar kommer in beroende även hur mycket jag har kvar av efter jag har betalat lite grann. För jag vill inte gå och köpa ett spel för ca 400kr så är det pay2win vart fundersam när jag hörde om ingame shop.

Och vilka servrar spelar ni på? Och kommer dem hinna släppa en trial version innan oktober eller får man vänta ett litet tag till?

Är det pay2win: Nej. Det du kan köpa är experience boost, consumables och kosmetiska prylar. Inget som påverkar dina stats, eller gör dig bättre än de som inte köper saker.

Spelar på Gandara.

Tror inte att det kommer att komma en trial, på ett tag i alla fall. Det bästa du kan göra är att kolla på när din kompis spelar, eller kolla på gameplay på Youtube.

Medlem
Skrivet av GurkaN021:

.
Då nämnde han nåt med att dem har en ingame shop så då vart min tanke blir det inte mer pay2win med att man måste köpa grejer? För han hade inte kollat i ingame shoppen. Ni som har spelat detta är det nåt pay2win?

nej inte alls, det är mest typ kosmetiska grejjor och XP boost som man kan köpa i Gem storen, men man kan också köpa allting där för ingame money
t.ex. köppte nyss en pirat kostym + pilot brillor och jag pröjsa bara med ingame money :3

Medlem

Ah tackar för era svar. Blir väl att kolla på lite klipp på de och sen får man se om man införskaffar detta senare.

Medlem

är serverna nere eller nåt? kan inte logga in står jag är inte authoriserad för eventet :S dem verkar ju inte ha ett forum som är uppe, och följa twitter efter ett problem ger mig bara huvudvärk, varför ska spelföretag börja förlita sig på sociala medier nuförtiden

Medlem

Nu har jag ett riktigt lustigt problem. Jag spelade förut idag, men loggade ut för att gå och laga lite mat. När jag sen skulle logga in igen så kommer det upp att i och med "att jag spelar från en ny IP", vilket jag inte gör förresten, så måste jag vänta på ett bekräftelsemail till mitt kontolåsta e-mailaddress. Problemet är bara att jag inte får något mail från AN. Jag har suttit och vänta i drygt en timme nu utan att något händer.

Gud, vad irriterande sådant här är. Speciellt i och med att det är i stort sett min enda helt lediga dag på ett bra tag...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Nu har jag ett riktigt lustigt problem. Jag spelade förut idag, men loggade ut för att gå och laga lite mat. När jag sen skulle logga in igen så kommer det upp att i och med "att jag spelar från en ny IP", vilket jag inte gör förresten, så måste jag vänta på ett bekräftelsemail till mitt kontolåsta e-mailaddress. Problemet är bara att jag inte får något mail från AN. Jag har suttit och vänta i drygt en timme nu utan att något händer.

Gud, vad irriterande sådant här är. Speciellt i och med att det är i stort sett min enda helt lediga dag på ett bra tag...

Det är deras sjukt dåliga säkerhets system som är trasigt. Dom har låst ute tusentals användare som inte kan komma in nu eftersom folk inte får mailsen. Efter googlande så visar det sig att folk har suttit i flera dagar i väntan på mailet och svar från arena net helt utanframgång.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Nu har jag ett riktigt lustigt problem. Jag spelade förut idag, men loggade ut för att gå och laga lite mat. När jag sen skulle logga in igen så kommer det upp att i och med "att jag spelar från en ny IP", vilket jag inte gör förresten, så måste jag vänta på ett bekräftelsemail till mitt kontolåsta e-mailaddress. Problemet är bara att jag inte får något mail från AN. Jag har suttit och vänta i drygt en timme nu utan att något händer.

Gud, vad irriterande sådant här är. Speciellt i och med att det är i stort sett min enda helt lediga dag på ett bra tag...

Sitter i samma sits. Använder du ocskå gmail?


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av Quelor:
Skrivet av Jozo:

Nu har jag ett riktigt lustigt problem. Jag spelade förut idag, men loggade ut för att gå och laga lite mat. När jag sen skulle logga in igen så kommer det upp att i och med "att jag spelar från en ny IP", vilket jag inte gör förresten, så måste jag vänta på ett bekräftelsemail till mitt kontolåsta e-mailaddress. Problemet är bara att jag inte får något mail från AN. Jag har suttit och vänta i drygt en timme nu utan att något händer.

Gud, vad irriterande sådant här är. Speciellt i och med att det är i stort sett min enda helt lediga dag på ett bra tag...

Sitter i samma sits. Använder du ocskå gmail?

Nej, jag har hotmail. Men om det är som Cnopt säger här ovan så är det för jäkla tråkigt, vi får tydligen nöja oss med att leka vänteleken...

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Quelor:
Skrivet av Jozo:

Nu har jag ett riktigt lustigt problem. Jag spelade förut idag, men loggade ut för att gå och laga lite mat. När jag sen skulle logga in igen så kommer det upp att i och med "att jag spelar från en ny IP", vilket jag inte gör förresten, så måste jag vänta på ett bekräftelsemail till mitt kontolåsta e-mailaddress. Problemet är bara att jag inte får något mail från AN. Jag har suttit och vänta i drygt en timme nu utan att något händer.

Gud, vad irriterande sådant här är. Speciellt i och med att det är i stort sett min enda helt lediga dag på ett bra tag...

Sitter i samma sits. Använder du ocskå gmail?

Nej, jag har hotmail... Men om det är som Cnopt säger här ovan så är det för jäkla tråkigt...

Har samma problem själv för tillfället, använder @me.com, polaren kör yahoo. Inget med din email o göra tyvärr

Medlem

Om man kollar deras FB-sida, - http://www.facebook.com/GuildWars2
Twitter - https://twitter.com/guildwars2
eller för den delen den här udda typens klipp - http://www.youtube.com/watch?v=7eyon0gtM5w
så inser man att vi inte är ensamma...*suck*

Medlem

Jag har fått ett problem, jag har lyckats levla upp både jewelry och huntsman till 225 och märkte nu att båda irriterande nog kräver platinum ore och med tanke på hur fruktansvärt mycket man behöver så är jag ytterst tveksam till att jag kommer kunna levla vidare båda till nästa nivå inom en snar framtid. Frågan är alltså vilken jag ska satsa på. Har aldrig under tiden jag spelat nu (level 63) hittat någon form av bra amulett/ring/etc. men däremot hittar man bra vapen lite då och då, dock brukar det ta 10 levlar från det att jag craftat den bästa pistolen inom kategorin innan jag eller polarn hittar en bättre piloll så det ger mig ju ett enormt försprång. Om ah kommer upp snart så jag kan köpa platinum en masse kan jag ju lösa problemet men det lär ju vara snordyrt i början när det är färskt och alla fortfarande vill levla själva, vad fan gör jag? Kör thief btw så kan göra 3 olika vapentyper i huntsman som är bra för mig själv. HILFE!!!!

Medlem

Är någon intresserad av guild på Gandara som fokuserar på WvW så har jag och en polare startat en igår.
Är 30 medlemmar nu.
Teamspeak och forum påväg upp.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av purjo:

Jag har fått ett problem, jag har lyckats levla upp både jewelry och huntsman till 225 och märkte nu att båda irriterande nog kräver platinum ore och med tanke på hur fruktansvärt mycket man behöver så är jag ytterst tveksam till att jag kommer kunna levla vidare båda till nästa nivå inom en snar framtid. Frågan är alltså vilken jag ska satsa på. Har aldrig under tiden jag spelat nu (level 63) hittat någon form av bra amulett/ring/etc. men däremot hittar man bra vapen lite då och då, dock brukar det ta 10 levlar från det att jag craftat den bästa pistolen inom kategorin innan jag eller polarn hittar en bättre piloll så det ger mig ju ett enormt försprång. Om ah kommer upp snart så jag kan köpa platinum en masse kan jag ju lösa problemet men det lär ju vara snordyrt i början när det är färskt och alla fortfarande vill levla själva, vad fan gör jag? Kör thief btw så kan göra 3 olika vapentyper i huntsman som är bra för mig själv. HILFE!!!!

Eternal Battlegrounds har mängders med platinum ore


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Ladestam:
Skrivet av purjo:

Jag har fått ett problem, jag har lyckats levla upp både jewelry och huntsman till 225 och märkte nu att båda irriterande nog kräver platinum ore och med tanke på hur fruktansvärt mycket man behöver så är jag ytterst tveksam till att jag kommer kunna levla vidare båda till nästa nivå inom en snar framtid. Frågan är alltså vilken jag ska satsa på. Har aldrig under tiden jag spelat nu (level 63) hittat någon form av bra amulett/ring/etc. men däremot hittar man bra vapen lite då och då, dock brukar det ta 10 levlar från det att jag craftat den bästa pistolen inom kategorin innan jag eller polarn hittar en bättre piloll så det ger mig ju ett enormt försprång. Om ah kommer upp snart så jag kan köpa platinum en masse kan jag ju lösa problemet men det lär ju vara snordyrt i början när det är färskt och alla fortfarande vill levla själva, vad fan gör jag? Kör thief btw så kan göra 3 olika vapentyper i huntsman som är bra för mig själv. HILFE!!!!

Eternal Battlegrounds har mängders med platinum ore

Lyckades samla ihop tillräckligt för att levla till 300 jewelry men har ingen mithril, har dock ganska mycket platinum kvar, problemet är dessa jävliga vial of bloods och skit, de gör mig galen!

Medlem

Synd bara att jag har något jävla connection error som gör att mitt GW2 inte vill starta!!!!!!!!

Medlem

drog 80 idag ^^ Vilket underbart spel ;P

Medlem
Skrivet av vuze2143:

drog 80 idag ^^ Vilket underbart spel ;P

Åh vad ma e avundsjuk på dom som kan spela det!

Medlem
Skrivet av vuze2143:

drog 80 idag ^^ Vilket underbart spel ;P

Har själv 11 levels kvar, polarna har redan dingat 80 förra veckan. Dom svinen :@.

Nåväl, bör dinga 80 till helgen.

Medlem

"Serial codes for Guild Wars 2 are temporarily unavailable from buy.guildwars2.com."

Are you serious?

Medlem
Skrivet av Fentron:

"Serial codes for Guild Wars 2 are temporarily unavailable from buy.guildwars2.com."

Are you serious?

Att få tag på GW2 digitalt verkar vara en utmaning för tillfället. Antingen är det slut eller överpriser

Skriv svar