GamersGates sommarrea närmar sig sitt slut

Robot
GamersGates sommarrea närmar sig sitt slut

Endast en vecka kvar av sänkta priser – skynda fynda?

#trine-2


Medlem
GamersGates sommarrea närmar sig sitt slut

Trevligt!

Gillar gamersgate. Enkelt och snabbt. Behöver inget extraprogram för att köra spelen och gillar deras hemsida.

Edit: Vill tillägga att vissa spel på sidan kräver steam. Men det finns förstås undantag.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Det fanns mycket gott att hitta, men om jag köpte fler spel skulle Gabe bli sur på mig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det fanns mycket gott att hitta, men om jag köpte fler spel skulle Gabe bli sur på mig.

Man kanske borde spela klart de spelen man redan köpte under sommarrean först?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skrivet av magma:
Skrivet av walter_iego:

Det fanns mycket gott att hitta, men om jag köpte fler spel skulle Gabe bli sur på mig.

Man kanske borde spela klart de spelen man redan köpte under sommarrean först?

Precis


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

jaha den här rean har man ju missat rejält, tror jag tom tipsade om den när den startade men sen glömdes den bort :/

får skylla på steam

Medlem

Varför är det ingen som säger ett ljud om Sonys rea som slutar imorgon? Kanske för att utbudet består av ointressanta minis och enstaka bra titlar som nu har prislappar som ligger i paritet med marknaden i övrigt. Jag kan inte låta bli att tro att psn:s "Sommarrea" är något som är ett direkt svar på Steams sommarrea som var först ut och där folk pratade massor om och köpte mycket. Och så hostar man upp ett svar på den rean som är helt värdelös. Pinsamt är bara förnamnet.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Varför är det ingen som säger ett ljud om Sonys rea som slutar imorgon? Kanske för att utbudet består av ointressanta minis och enstaka bra titlar som nu har prislappar som ligger i paritet med marknaden i övrigt. Jag kan inte låta bli att tro att psn:s "Sommarrea" är något som är ett direkt svar på Steams sommarrea som var först ut och där folk pratade massor om och köpte mycket. Och så hostar man upp ett svar på den rean som är helt värdelös. Pinsamt är bara förnamnet.

Sony varslar över 600personer och flyttar stora delar av verksamheten hem till Japan. Vita totalfloppar, PS3an var dyrast och sålde sämst etcetc. Sony är på väg neråt riktigt ordentligt och då kan man inte börja rea ut sina produkter

Medlem

jag hade glömt bort att jag hade ett void konto tills jag såg den här artikels, verkar som om void har fått in lite mer spel än bara en volvo traktor simmulator eller vad det nu va förnåt dom hade förut

Medlem

Aldrig hört talas om sidan förut. Bra priser har dem i alla fall.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

GamersGate är en av mina favo sidor

Medlem

Var det rea där? Det mesta har varit bara skräp , men de har okej priser på nya spel.

Hade varit bra om man kunde få nycklarna snabbare bara.

Medlem
Skrivet av hansis:

Var det rea där? Det mesta har varit bara skräp , men de har okej priser på nya spel.

Hade varit bra om man kunde få nycklarna snabbare bara.

Fick mina nycklar knappt 5 min efter köp.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Äh jag köpte ett rare gammalt PS2 spel för 250kr idag istället. Och det var ett riktigt klipp jämfört med vad andra säljare ville ha på nätet. På Play ville de ha €70 för begagnade ex....


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Inaktiv

Tycker Gamersgate är minst lika bra som Steam (det är även svenskt).


signatur

knarka loss era hungriga

1
Skriv svar