Counter-Strike: GO släpps på tisdag – se trailern nu

Robot
Counter-Strike: GO släpps på tisdag – se trailern nu

Valve presenterar härmed en ny rulle om kampen mellan gott och ont, glädje och sorg, misär och hopp. Eller åtminstone tjuv och polis-action byggd i Source Filmmaker.

#counter-strike-global-offensive, #valve, #hidden-path-entertainment


Medlem
Counter-Strike: GO släpps på tisdag – se trailern nu

De snackar väldigt bra engelska för att vara tysk polis.

Medlem

Väldigt cool trailer får jag säga.

Medlem

I min kalender så är 21:e en tisdag

Inaktiv

Blev riktigt taggad! Vilka minnen man har från de_nuke och de_dust2. Kommer garanterat bli ett köp!

Medlem

Kört betan och kan säga att är du en cs:1.6 spelare så förvänta dig inte att det är likt, men om du är source spelare kommer du nog uppskata spelet mera!

Medlem

Redan köpt det Fick ett fint TF2 item på köpet.

Medlem

blev sugen nu asså, vilka minnen

Inaktiv
Skrivet av alllle123:

Kört betan och kan säga att är du en cs:1.6 spelare så förvänta dig inte att det är likt, men om du är source spelare kommer du nog uppskata spelet mera!

Left 4 Dead rättare sagt. Visst liknar det Source mer i grafiken men för mig så är det Left 4 Dead fast i Cs. Sedan har dom inte lyckats att få in 1.6 känslan som dom ville.

Medlem

för övrigt så var trailern riktigt grym!

Vad är det för förändringar/förbättringar jämfört med de andra CS versionerna? Vad finns det för nytt i GO? för jag vet för lite om denna version.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Körde betan igår och lirade lite dust, riktigt kul faktiskt. Men så har jag inte lirat CS sedan det var en mod till halflife heller.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av alllle123:

Kört betan och kan säga att är du en cs:1.6 spelare så förvänta dig inte att det är likt, men om du är source spelare kommer du nog uppskata spelet mera!

Left 4 Dead rättare sagt. Visst liknar det Source mer i grafiken men för mig så är det Left 4 Dead fast i Cs. Sedan har dom inte lyckats att få in 1.6 känslan som dom ville.

Jag har spelat betan i 50+ timmar och efter den senaste patchen så blev spelet riktigt likt 1.6 .. Dom ändrade så att vapnet kom ner till höger hörn och en massa annat, Jag spelade CS:GO för någon dag sen och sedan satte jag på CS1.6 för att jämföra, Spelen är nästan helt identiska men jag tyckte CS:GO var roligare för grafiken var så vacker ^^
Men många banor har dom gjort om så dom blitt sämre men man vänjer sig och dom kommer nog ändras i framtiden

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Vad är det för förändringar/förbättringar jämfört med de andra CS versionerna? Vad finns det för nytt i GO? för jag vet för lite om denna version.

Jag fick betan tillagd i Steam helt "out of the blue" för några månader sedan och för en som mig som inte spelat CS på säkert 10 år förväntade jag mig mycket nytt. Tji fick jag! Vad gäller innehållet är det fan samma spel som det alltid varit, tror inte det var en enda ny bana ens, och vad gäller presentationen känns det som ett generic Source-spel.

Förstår inte riktigt varför de skapat det här spelet, vad är poängen att göra exakt samma spel igen? Som jag har förstått det finns det till och med redan ett CS spel sedan tidigare som använder sig av Source-motorn vilket gör det ännu underligare.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Vad är det för förändringar/förbättringar jämfört med de andra CS versionerna? Vad finns det för nytt i GO? för jag vet för lite om denna version.

Spelet är fortfarande i 'Open Beta' så det är bara att ladda hem spelet och spela

Medlem

Riktigt trevlig trailer

Medlem
Skrivet av Msiden:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av alllle123:

Kört betan och kan säga att är du en cs:1.6 spelare så förvänta dig inte att det är likt, men om du är source spelare kommer du nog uppskata spelet mera!

Left 4 Dead rättare sagt. Visst liknar det Source mer i grafiken men för mig så är det Left 4 Dead fast i Cs. Sedan har dom inte lyckats att få in 1.6 känslan som dom ville.

Jag har spelat betan i 50+ timmar och efter den senaste patchen så blev spelet riktigt likt 1.6 .. Dom ändrade så att vapnet kom ner till höger hörn och en massa annat, Jag spelade CS:GO för någon dag sen och sedan satte jag på CS1.6 för att jämföra, Spelen är nästan helt identiska men jag tyckte CS:GO var roligare för grafiken var så vacker ^^
Men många banor har dom gjort om så dom blitt sämre men man vänjer sig och dom kommer nog ändras i framtiden

showerguy: helt rätt! mer likt Leaft 4 dead än source.

däremot att säga att dem är helt idenstiska tycker jag är helt fel. Menar det går ju inte att HAXA och det var ju en main del i cs:1.6 att HAXA sen så tycker jag och mina vänner att sprayen är ju helt värdelös i cs:go mot 1.6

Men inte ett dåligt spel någonstans så rekomenderar folk att köpa det fortfarande!

Medlem

Så jävla awesome !!!!!!!!!

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Vad är det för förändringar/förbättringar jämfört med de andra CS versionerna? Vad finns det för nytt i GO? för jag vet för lite om denna version.

En uppsjö med granater och vapen har bytts ut eller tillagts. Gunmod är nu med från början. Nya banor, ny skjutfysik som ska ha något för både source och 1.6-lägren.

Random video http://www.youtube.com/watch?v=M9VgSYwMdHY


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av gebe:
Skrivet av Traveller in time:

Vad är det för förändringar/förbättringar jämfört med de andra CS versionerna? Vad finns det för nytt i GO? för jag vet för lite om denna version.

Jag fick betan tillagd i Steam helt "out of the blue" för några månader sedan och för en som mig som inte spelat CS på säkert 10 år förväntade jag mig mycket nytt. Tji fick jag! Vad gäller innehållet är det fan samma spel som det alltid varit, tror inte det var en enda ny bana ens, och vad gäller presentationen känns det som ett generic Source-spel.

Förstår inte riktigt varför de skapat det här spelet, vad är poängen att göra exakt samma spel igen? Som jag har förstått det finns det till och med redan ett CS spel sedan tidigare som använder sig av Source-motorn vilket gör det ännu underligare.

Poängen med ett nytt CS är att CS1.6 är ett av dom största E-Sport spelen men det är sumpig grafik och varför ska dom skapa något helt nytt när dom redan har det perfekta spelet?

Dom har nya banor men det är typ ingen privat server som spelar dom banorna. Sen så har dom speciella banor till arms race där vapnet byts ut varje gång när man dödar någon och han som först kommer till kniv stadiet och dödar någon vinner spelet.

Du borde utforska spelet lite mer innan du säger att dom inte har nå nytt Dom har mycket nytt och mer kommer det att bli

Medlem
Skrivet av alllle123:
Skrivet av Msiden:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av alllle123:

Kört betan och kan säga att är du en cs:1.6 spelare så förvänta dig inte att det är likt, men om du är source spelare kommer du nog uppskata spelet mera!

Left 4 Dead rättare sagt. Visst liknar det Source mer i grafiken men för mig så är det Left 4 Dead fast i Cs. Sedan har dom inte lyckats att få in 1.6 känslan som dom ville.

Jag har spelat betan i 50+ timmar och efter den senaste patchen så blev spelet riktigt likt 1.6 .. Dom ändrade så att vapnet kom ner till höger hörn och en massa annat, Jag spelade CS:GO för någon dag sen och sedan satte jag på CS1.6 för att jämföra, Spelen är nästan helt identiska men jag tyckte CS:GO var roligare för grafiken var så vacker ^^
Men många banor har dom gjort om så dom blitt sämre men man vänjer sig och dom kommer nog ändras i framtiden

showerguy: helt rätt! mer likt Leaft 4 dead än source.

däremot att säga att dem är helt idenstiska tycker jag är helt fel. Menar det går ju inte att HAXA och det var ju en main del i cs:1.6 att HAXA sen så tycker jag och mina vänner att sprayen är ju helt värdelös i cs:go mot 1.6

Men inte ett dåligt spel någonstans så rekomenderar folk att köpa det fortfarande!

Det kanske är du som inte kan Haxxa? För man kan skjuta igenom dörrar och väggar helt perfekt.. Jag har dödat och dött många gånger genom väggar, Det går helt utmärkt ^^ Tror du att valve är så dumma i huvudet så dom struntar i hax när dom försöker göra ett nytt Source/1.6 spel?`

Sprayen kommer dom nog att jobba på men jag tycker det funkar riktigt bra som det är nu med, Dom flesta vapnen har typ samma spray som i 1.6, lite kraftigare kanske

Medlem

Vad kostar det då? Har inte tillgång till steam just nu.

Medlem

cs-go var ju inte direkt bra om man jämför med source eller tidigare versioner... Cs eran är long gone imo!

Medlem

Tycker att alla som klagar och inte har spelat spelet på någon månad ska ladda hem CS:GO Betan och testa igen. Dom har ändrat mycket och fixat till en massa småsaker som var dåligt i den nyaste patchen. Spela på en privat community server på banorna ni spelat i tidigare counterstrike spel och inte någon av dom nya skit banorna Dom gamla är bäst just nu

Spela CS1.6 och CS:GO samtidigt och du kommer aldrig säga att 1.6 är roligare.

Medlem
Skrivet av Frisell:

Vad kostar det då? Har inte tillgång till steam just nu.

Det kostar 12.59€ just nu med 10% av, fram till 21e augusti.
Sen kostar det 13€ nånting!

Medlem
Medlem
Skrivet av Msiden:
Skrivet av alllle123:
Skrivet av Msiden:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av alllle123:

Kört betan och kan säga att är du en cs:1.6 spelare så förvänta dig inte att det är likt, men om du är source spelare kommer du nog uppskata spelet mera!

Left 4 Dead rättare sagt. Visst liknar det Source mer i grafiken men för mig så är det Left 4 Dead fast i Cs. Sedan har dom inte lyckats att få in 1.6 känslan som dom ville.

Jag har spelat betan i 50+ timmar och efter den senaste patchen så blev spelet riktigt likt 1.6 .. Dom ändrade så att vapnet kom ner till höger hörn och en massa annat, Jag spelade CS:GO för någon dag sen och sedan satte jag på CS1.6 för att jämföra, Spelen är nästan helt identiska men jag tyckte CS:GO var roligare för grafiken var så vacker ^^
Men många banor har dom gjort om så dom blitt sämre men man vänjer sig och dom kommer nog ändras i framtiden

showerguy: helt rätt! mer likt Leaft 4 dead än source.

däremot att säga att dem är helt idenstiska tycker jag är helt fel. Menar det går ju inte att HAXA och det var ju en main del i cs:1.6 att HAXA sen så tycker jag och mina vänner att sprayen är ju helt värdelös i cs:go mot 1.6

Men inte ett dåligt spel någonstans så rekomenderar folk att köpa det fortfarande!

Det kanske är du som inte kan Haxa? För man kan skjuta igenom dörrar och väggar helt perfekt.. Jag har dödat och dött många gånger genom väggar, Det går helt utmärkt ^^ Tror du att valve är så dumma i huvudet så dom struntar i hax när dom försöker göra ett nytt Source/1.6 spel?`

Sprayen kommer dom nog att jobba på men jag tycker det funkar riktigt bra som det är nu med, Dom flesta vapnen har typ samma spray som i 1.6, lite kraftigare kanske

Haxa? Är det vad p12or kallar wall penetration? Ni kan gärna länka till någon p12 ordlista så vanliga personer fattar vad ni snackar om XD

Medlem
Skrivet av SpNiz:
Skrivet av Frisell:

Vad kostar det då? Har inte tillgång till steam just nu.

Det kostar 12.59€ just nu med 10% av, fram till 21e augusti.
Sen kostar det 13€ nånting!

90% av 13 är inte 12.59...

Spelet kommer nog ligga på 15-16 euro.

Medlem
Skrivet av krythorian:
Skrivet av SpNiz:
Skrivet av Frisell:

Vad kostar det då? Har inte tillgång till steam just nu.

Det kostar 12.59€ just nu med 10% av, fram till 21e augusti.
Sen kostar det 13€ nånting!

90% av 13 är inte 12.59...

Spelet kommer nog ligga på 15-16 euro.

Spelet kostar 13,99€.

Medlem
Skrivet av krythorian:
Skrivet av SpNiz:
Skrivet av Frisell:

Vad kostar det då? Har inte tillgång till steam just nu.

Det kostar 12.59€ just nu med 10% av, fram till 21e augusti.
Sen kostar det 13€ nånting!

90% av 13 är inte 12.59...

Spelet kommer nog ligga på 15-16 euro.

-10% på 15 skulle bli 13.50.
Priset utan rabatt är 13.99€.

123
Skriv svar