Tips på co-op titlar

Medlem
Tips på co-op titlar

Har precis fått ett ps3 och undrar om ni har några tips på titlar med bra co-op.

Medlem

resistance och little big planet !

Medlem

Army of Two 1 & 2

Medlem

Ratchet and Clank: All 4 One

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Ratchet and Clank: All 4 One

/ LordDaimos

Jag känner bara dig som den där underliga mannen som signerar sina egna inlägg...

On topic: Rainbow six: Vegas 1 & 2 har rätt njutbar co-op. Splinter Cell: Conviction är också gångbar.


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:
Skrivet av LordDaimos:

Ratchet and Clank: All 4 One

/ LordDaimos

Jag känner bara dig som den där underliga mannen som signerar sina egna inlägg...

On topic: Rainbow six: Vegas 1 & 2 har rätt njutbar co-op. Splinter Cell: Conviction är också gångbar.

Thats me! Men det gör tack och lov inte mitt speltips sämre!

/ LordDaimos

Medlem

Dead Nation samt Tomb Raider (minns inte vilket men kom ett kortare spel med co-op till ps3 i julas?) båda finns på PSN!

MFZ
Medlem

uncharted 2 & 3?


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Har nämt det innan men säger det igen Ghost-Recon har ett bra jäkla co-op läge,, mycket smyg och taktik


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Om du räknar in MMO-spel så tycker jag du kan dra ner DC Universe Online. det är gratis och man kan köra tillsammans med nån polare eller bara invitea nån random och leka superhjälte eller skurk.


signatur
Medlem

Killzone 3


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Min bästa rekommendation har redan nämnts, Army of Two 1&2, främst 1:an. ^^

Men jag kan bidra med en varning om ett ICKE godkänt co-op: Hunted - The Demon's Forge.
Blev oerhört besviken när jag och min polare skulle lira det.

Sen kan jag rekommendera Portal 2 om du gillar lite hjärngympa och massa garv också.


signatur

BKMN - Triple A Minus

MFZ
Medlem

borderlands har jag ett par polare som lirat till leda, ska tydligen vara riktigt bra för dom som orkar sätta sig med det.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Resident Evil 5, Dungeon Siege 3

Medlem

Trine 1 & 2 ?
Rayman origins

Medlem

Lord of the rings - War in the North. Precis spelat igenom det, var helt okej men rätt så buggigt.

Dead Island är ju bra annars!

Dead Rising 2.


signatur

ljungisochsimis.tumblr.com

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

Resident Evil 5, Dungeon Siege 3

Dungeon Siege 3 co-op i hardcore mode är riktigt underskattat spel måste jag säga.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Fleshcutter:

Resident Evil 5, Dungeon Siege 3

Dungeon Siege 3 co-op i hardcore mode är riktigt underskattat spel måste jag säga.

Tumme upp! Jag håller helt med dig, DSIII har ju skapligt lätta trophysar också om man är ute efter det!


signatur

ljungisochsimis.tumblr.com

Medlem
Skrivet av Ljungtuva:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Fleshcutter:

Resident Evil 5, Dungeon Siege 3

Dungeon Siege 3 co-op i hardcore mode är riktigt underskattat spel måste jag säga.

Tumme upp! Jag håller helt med dig, DSIII har ju skapligt lätta trophysar också om man är ute efter det!

Lätta? Eeaaaaeeehhh nu tog du väl i?
spela igenom spelet fyra gånger? Och en gång på hardcore mode som iallafall jag upplever inte är att leka med när man spelar med AI.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Ljungtuva:
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Fleshcutter:

Resident Evil 5, Dungeon Siege 3

Dungeon Siege 3 co-op i hardcore mode är riktigt underskattat spel måste jag säga.

Tumme upp! Jag håller helt med dig, DSIII har ju skapligt lätta trophysar också om man är ute efter det!

Lätta? Eeaaaaeeehhh nu tog du väl i?
spela igenom spelet fyra gånger? Och en gång på hardcore mode som iallafall jag upplever inte är att leka med när man spelar med AI.

Många av trophysarna går ju att "fuska" sig till, genom att joina andras spel Har man tur så finns det ju lämpliga spel att joina.

De rullar i vilket fall in utan större ansträngning


signatur

ljungisochsimis.tumblr.com

Medlem

Castle Crashers är skoj om man gillar den sortens humor men kan bli lite rörigt när det är 4 spelare samtidigt...


signatur
Medlem

Är inte Demon's Souls och Dark Souls bra då? tänkte köpa dom men vet inte om jag kan lira det med min kompis?

Medlem
Skrivet av Palpatine666:

Är inte Demon's Souls och Dark Souls bra då? tänkte köpa dom men vet inte om jag kan lira det med min kompis?

De är grymt bra (Dark framförallt som är mer putsat), men du kan inte välja vem du kommer att spela tillsammans med eller mot utan mycket planering och en hel del tur.
Låt inte det skrämma bort dig från spelet/spelen då det/de (i min mening) är bland de bästa som gjorts!

Medlem
Skrivet av bouli:
Skrivet av Palpatine666:

Är inte Demon's Souls och Dark Souls bra då? tänkte köpa dom men vet inte om jag kan lira det med min kompis?

De är grymt bra (Dark framförallt som är mer putsat), men du kan inte välja vem du kommer att spela tillsammans med eller mot utan mycket planering och en hel del tur.
Låt inte det skrämma bort dig från spelet/spelen då det/de (i min mening) är bland de bästa som gjorts!

Aja ok om du säger det så ska jag köpa dom båda. Får väl ha kul ensam lite med ibland

Medlem
Skrivet av Palpatine666:
Skrivet av bouli:
Skrivet av Palpatine666:

Är inte Demon's Souls och Dark Souls bra då? tänkte köpa dom men vet inte om jag kan lira det med min kompis?

De är grymt bra (Dark framförallt som är mer putsat), men du kan inte välja vem du kommer att spela tillsammans med eller mot utan mycket planering och en hel del tur.
Låt inte det skrämma bort dig från spelet/spelen då det/de (i min mening) är bland de bästa som gjorts!

Aja ok om du säger det så ska jag köpa dom båda. Får väl ha kul ensam lite med ibland

Ensam kommer du nog inte att vara om du inte aktivt undviker allt vad PvP och coop heter. Det är svårt att missa och finns inte heller någon anledning att försöka. Väldigt annorlunda och (i Dark Souls) genomtänkt. Sen att du inte kan välja exakt när och med vem du spelar är en helt annan sak.

Medlem

Dark Souls går att spela med en vän. Skapa ett chatfönster (rekommenderas) välj plats där du kommer placera din sign (enklast nära en bonfire). Sedan bör du placera om var 15:e sekund tills din vän ser ditt namn poppa upp och kan summon dig. Mycket mer knökigt mot hur det var i Demon's Souls men man vänjer sig efter ett tag.

Medlem

*glömde.. Spelet White knight Chronicles 1 o 2 går att spela tillsammans med andra spelare samt följas åt med en vän. Dock tar det lång tid att levla upp i guild-systemet och du måste även spendera stort antal timmar med att levla upp din karaktärs vapen och utrustning. Spelet har extremt oförlåtande system gällande det material som du behöver. Har även blivit ett ganska dött spel sedan det utannonserades att inget mer DLC är på G till EU o NA gällande WKC2.

Medlem

fat princess, lara croft guardian of light, resident evil operation raccoon city, dead island, alla lego titlar, lost planet 2, marvel ultimate alliance 1+2, trine 2,

1
Skriv svar