Andra The Walking Dead-episoden släpps idag

Robot
Andra The Walking Dead-episoden släpps idag

Om du är sugen på Xbox 360-varianten, annars får du vänta till på fredag.

#telltale-games, #the-walking-dead-2, #the-walking-dead-episode-1-a-new-day


Medlem
Andra The Walking Dead-episoden släpps idag

Väldigt lång tid mellan första och andra episoden, tyckte de sa att det skulle vara 1 månad mellan episoderna

Inaktiv

Yay! Ska bli kul att fortsätta!

Medlem

Nice! Äntligen får man fortsätta.

Medlem

Hell.... It's about time!

Medlem

Sweet, fredagen räddad!

Medlem

Hoppas på regn och åska till fredag kväll då

Medlem

Fick en föraning om detta i och med att spelet fick nya achievements igår. Ska bli skoj att se vad som händer härnäst.

Medlem

Awesome!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Jag har ju väntat tills nu så fredag får väl duga men jag hoppas verkligen på lite snabbare släpp sen Har hoppat in på ps3an och telltales hemsida varje dag för att kolla efter release... sjukt sugen på fortsättningen nu


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Medlem

Damn jag som trodde det skulle komma med updaten idag.. Aja kul att man fått ett säkert datum iaf

At laaast! *kastar mobilen och trycker igång PS3an... Och läser Xbox...* Nåja... Har jag ändå väntat i.. Få se nu, två månader? Så kan jag väl vänta tills på fredag.

Medlem
Skrivet av Cane:

Väldigt lång tid mellan första och andra episoden, tyckte de sa att det skulle vara 1 månad mellan episoderna

Det är som regel fem stycken episoder. Varje episod släpps per månad. Dock använder Telltale games sig utav en teknikalitet: ->en<- gång ->per månad<- kan antingen vara max 30 dagar mellan varje episod eller som de har valt att se det: Ett episode per bokstavs månad. T.ex. Januari -> februari är en månad. Men om de släpper spelet den 1:a januari och sedan den 29 februari då är det ca 60 dagar mellan episoderna. Detta kan de göra engång. Nu när de släpper episoden i slutet av månaden så måste de släppa resterande episoder i slutet av alla andra månader också så det blir ett episod per bokstavs månad.

Medlem

Köpte Episod 1 igår, måste säga att jag är riktigt imponerad! Lite annourlunda gamplay jämfört med alla zombiespel man är van vid idag! Riktigt bra röstskådespeleri och det sved verkligen när man skulle göra vissa av valen!

Bara invänta Fredagen för att få fortsätta!

1
Skriv svar