Film – detta är Gods & Kings

Robot
Film – detta är Gods & Kings

Civilization V-expansionens funktioner och civilisationer är närmare beskrivna i en fem minuter lång utvecklardagbok. Kolla in den hos FZ.

#sid-meiers-civilization-v-gods-kings, #firaxis-games


Medlem
Film – detta är Gods & Kings

Otur att detta släpps dagen före långhelg...

Medlem

Vad fan, min adblock fungerar inte mot reklamen, da faq. helt enkelt att inte se denna "video" då.

Medlem

Varför nämnde de inte sverige i trailern, bara massa rogue states som Etiopien...

Men det verkar fett iaf. Fast det var ju ganska självklart.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Ser fram emot expansionen.

Trista med trailern är att de tar upp massor av nya stater och vad de får för enheter, men inte snackar mer detaljerat om det nya systemen för religon, spionage och inte heller något om ändringarna i combatsystemet. Jag skulle gärna sett att de fokuserat mer på att förklara de nya systemen.

Medlem

"Främling, välkommen till snökhuughnenens rike."

Inaktiv

Låter ju supernice, speciellt det han nämner om "naval combat". Känns som att om man lirar mot AI så är alla banor med vatten en stor fördel då AIn är helt totalt värdelös och inte alls gör samma attacker som när man kör på land.

Medlem
Skrivet av Buio:

Ser fram emot expansionen.

Trista med trailern är att de tar upp massor av nya stater och vad de får för enheter, men inte snackar mer detaljerat om det nya systemen för religon, spionage och inte heller något om ändringarna i combatsystemet. Jag skulle gärna sett att de fokuserat mer på att förklara de nya systemen.

Det finns redan olika demonstrationer ute på youtube (bland annat) där de i detalj går igenom både religion- och spionsystemet i detalj.

1
Skriv svar