Guardians of Middle-earth – Sagan om Ringen möter Dota

Robot
Guardians of Middle-earth – Sagan om Ringen möter Dota

Aftonens andra Sagan om Ringen-tillkännagivande låter dig slåss med karaktäristiska hjältar och bovar. Spana in den första filmiska rullen hos oss.

#warner-bros, #lego-lord-of-the-rings, #guardians-of-middle-earth, #monolith-productions, #fear


Medlem
Guardians of Middle-earth – Sagan om Ringen möter Dota

Jag vill lira Gollum ;D


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Man kan aldrig få för mycket Sagan om Ringen men vad tusan är det Sauron gör i slutet? Tar av sig hjälmen och är bara ett ljussken?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem

Men fucking hell...
Visst lite tufft med ett LOTR moba, på konsol men för fan...

Kan det inte komma ett nytt LOTR RPG?
Har inte kommit något nytt på snart 8år med Third Age från 2004..

Och vad hände med Battle for Middle Earth 3?

Hoppas att det kan komma något av AAA klass iaf nu med en ny film i slutet av året.

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Men fucking hell...
Visst lite tufft med ett LOTR moba, på konsol men för fan...

Kan det inte komma ett nytt LOTR RPG?
Har inte kommit något nytt på snart 8år med Third Age från 2004..

Och vad hände med Battle for Middle Earth 3?

Hoppas att det kan komma något av AAA klass iaf nu med en ny film i slutet av året.

Jaa Slaget om Midgård 3 är verkligen något som dom borde satsa på, och när vi ändå är där tycker jag att dom borde komma igång med The White Council också!

Medlem

Moba på konsol - good job!

Medlem

Klaga inte ifall det kommer på konsol, många utvecklare tycker att det är bätte och lättare att göra till konsolerna. Eftersom dem inte har olika hårdvara.

Hade viljat se en pc version men får väl skaffa det till ps3 ifall det är bra !

Medlem
Skrivet av Remus:

Man kan aldrig få för mycket Sagan om Ringen men vad tusan är det Sauron gör i slutet? Tar av sig hjälmen och är bara ett ljussken?

De e nog en liten biefekkt av att knö ner ett stort brinnande öga i en liten liten rustning.

För övrigt så verkar det ju som en najs ide, sagan om ringen är ju för övrigt asballt!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Inaktiv

När får vi se The Battle for middle earth 3 istället för en massa skräp min mening? Lirade sönder tvåan.

Medlem

blev svintaggad på detta tills jag såg att det inte kommer någon pc version. kanske kommer nåt om det senare, men om det inte gör det så blir jag riktigt besviken. förstår heller inte hur man spelar moba-spel på konsol.


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem
Skrivet av showerguy:

När får vi se The Battle for middle earth 3 istället för en massa skräp min mening? Lirade sönder tvåan.

Lirade också sönder tvåan. Ettan lirade jag också mycket men det hade sina brister. Tvåan var riktigt bra. Har ett Collectors Edition liggandes här någonstans.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem

Gimli's hammare påminner om Tors hammare från Avengers.

Medlem

Jag gillar inte att de håller sig utanför böckerna, men jag hoppas på att det blir ett bra spel!

Skrivet av mAwArm:

Moba på konsol - good job!

Skulle kunna fungera utmärkt. Faktiskt förvånad att ingen har gjort det än. Eftersom du bara kontrollerar en hjälte kan det hanteras precis som ett action RPG med kontrollerna. Blir självklart inte samma click to target mekanik men det skulle absolut inte behöva vara en nackdel.

Tänk efter innan du dömmer ut

Skrivet av criticalfailure:
Skrivet av mAwArm:

Moba på konsol - good job!

Skulle kunna fungera utmärkt. Faktiskt förvånad att ingen har gjort det än. Eftersom du bara kontrollerar en hjälte kan det hanteras precis som ett action RPG med kontrollerna. Blir självklart inte samma click to target mekanik men det skulle absolut inte behöva vara en nackdel.

Tänk efter innan du dömmer ut

iofs är det ju gjort så i blood lines champions, men det är ju inte direkt ett moba heller. Så det skulle kunna bli som bloodline champions + dota

Medlem

Tolkien vänder sig i sin grav..
lotr rape

Medlem

ta dota, dela allt på två och få LOTR DotA.

1
Skriv svar