Beta-explosion – vad ska du spela i helgen?

Robot
Beta-explosion – vad ska du spela i helgen?

The Old Republic, Tera och Diablo 3. Titlarna lockar med gratistid och öppen beta – vilket spel kommer du att välja?

#blizzard, #tera, #star-wars-the-old-republic, #bioware


Medlem
Beta-explosion – vad ska du spela i helgen?

Jag ska spela Diablo 3 betan den här helgen och GW2 beta nästa helg.
Dåligt upplägg på omröstningen.

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Jag ska spela Diablo 3 betan den här helgen och GW2 beta nästa helg.
Dåligt upplägg på omröstningen.

Omröstningen handlar om den här helgen. Om du svarar Diablo 3 utesluter det inte att du ska spela Guild Wars 2 nästa helg.

Medlem

Diablo 3 är väl prio ett ihelg i väntan på GW2 betan


signatur

In Hoc Signo - PPP

Medlem

Blir väl Dibbe3 om servrarna orkar med, annars blir det nog lite mer "Super Monday Night Combat"


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Blir Tera i helgen. Har kört slut på D3 betan ett antal gånger så lite tidsfördriv innan paketet med hela spelet landar i brevlådan!

Medlem

Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3 Diablo 3

Och.... Diablo 3!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Lite kluven faktiskt. Å ena sidan vill man spela D3, men å andra sidan vill man inte förstöra något inför releasen. Sedan så lockar SWtoR och LotRO också.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

D3 och väntar på Gw2.

Fick World of Warcraft: Mists of Pandaria betan imorse, blir det hela helgen!

Beta-lir i all ära, men själv ska jag spela Simcity 2000.

Medlem

Tankar Diablo3 betan just nu. Bra att kunna testa lite för att bestämma om det blir ett köp eller inte.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Tera, och dota2 eller Family guy online.

Haft diablo 3 beta i par månader nu så, inget nytt

Medlem

Ett jävla kaos!
Häromdan fick jag Dota 2 och Ghost Recon: Online. Sen alla dessa i helgen, även fått mejl från Family Guy Online att de håller på och skickar ut koder. Kaos.
Blir väl att spela Diablo 3 och Ghost Recon: Online hela helgen!
SW:ToR är skit och Tera pallar man inte tanka bara för en helg när det finns så mycket annat att lägga sin tid på!

Medlem

haha vilket oväntat resultat.


signatur
Medlem

Själv ska jag spela ArcGIS. Det går ut på att man ska samla in data med hjälp av en totalstation och ett prisma. Man dödar slutbossen med hjälp av kartlayouter man skapat med hjälp av den insamlade datan.

Medlem

diablo pallar inte spela nåt annat, är så trött på alla spel redan man klarat för länge sen....

Medlem

Diablo 3 garanterat. Ska nog testa lite old republic också. :D:D Annars ska jag klara sonic 2 på sega

Medlem

Har spelat igenom D3 betan några gånger redan, Old Republic har jag provat på och Tera har jag spelat sen igår så nu ser jag fram emot GW2 betan nästa helg ^^

Medlem

Inget då min dator har gått sönder. :<

Medlem

D3, lets find out what all the fuss is about! sen försöka sälja gearet på d2 pga ladder reset.

Medlem

Det gör ont i hjärtat när jag säger att Diablo 3 inte verkar vara så bra som jag trodde det skulle vara. Betan rent av sög. Fast det fulla spelet kommer helt klart vara bättre än betan, men ändå. Det var en besvikelse.

Medlem

error 3003, error 3005, jaja inte så spännande iaf..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Började spelade Tera igår, måste säga att jag är positivt överraskad faktiskt. Kan bara vara nyhetens behag dock, som det brukar vara.

Medlem

Redan spelat skiten ur Diablo 3 betan så det blir nog inte så mycket med det för mig. Kanske kör igenom någon gång med lite polare? vet ej. Ska ge Tera en chans dock, combat ser riktigt najs ut. Men ja, nästa riktigt stora grej blir ju GW2 betan, det ska bli riktigt skoj.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Beta-lir i all ära, men själv ska jag spela Simcity 2000.

Faith in mankind, partially restored.

Ps, Shit vad forumen buggar idag?


signatur

Nämen!

Medlem

Tera var inget som jag fastnade och Diablo 3 betan är bara ett glorifierat demo... Får bli till att vänta till nästa helg.

Medlem

Ska spela klart Swtor innan D3 kommer. Tera såg mest ut som ytterligare ett generiskt fantasy-mmo och jag vill inte spela betan för D3, eftersom det vore som att öppna julklappar dagen innan julafton. Tålamod är en dygd... kom ihåg det.

Medlem
Skrivet av Amilo:

Det gör ont i hjärtat när jag säger att Diablo 3 inte verkar vara så bra som jag trodde det skulle vara. Betan rent av sög. Fast det fulla spelet kommer helt klart vara bättre än betan, men ändå. Det var en besvikelse.

att döma spel efter betor trodde jag vi lärt oss att man inte ska göra. va tycker du är det dåliga med d3 då?

Medlem
Skrivet av Amilo:

Det gör ont i hjärtat när jag säger att Diablo 3 inte verkar vara så bra som jag trodde det skulle vara. Betan rent av sög. Fast det fulla spelet kommer helt klart vara bättre än betan, men ändå. Det var en besvikelse.

Glad att fler inte är helt hjärntvättade av 'Blizzard' och 'Diablo' och att du kan ha en egen uppfattning om spelet.

Skriv svar