Första Guild Wars 2-betahelgen om en vecka

Medlem

Jag är hypad! Ska bli riktigt kul o få testa detta!

Ish
Medlem

Stor GW nörd som jag är så skippar jag betan. Har ingen lust att få min första upplevelse förstörd av buggar.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Stor GW nörd som jag är så skippar jag betan. Har ingen lust att få min första upplevelse förstörd av buggar.

Tycker det är jäkligt starkt av dig att välja att skippa.. själv vill jag bara kasta mig in i charakter creation så snart som möjligt! Men jag är nog rätt överseende med tidiga buggar oxå tror jag..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Inaktiv
Skrivet av Nocturne:
Skrivet av showerguy:

1. Grindfest
2. Grindfest
3. Inge endgame.

Vänta 2-3 månader så kommer spelarantalet sjunka.

1. Troll
2. Troll
3. Hater

Vi får väl se när alla ni skriker "GRINDPARTY" ingame när spelet har släppts. HAHA

loc
Medlem

Nocturne hade rätt. Den här showerguy är ett riktigt stort troll!!

Skrivet av showerguy:
Skrivet av Nocturne:
Skrivet av showerguy:

1. Grindfest
2. Grindfest
3. Inge endgame.

Vänta 2-3 månader så kommer spelarantalet sjunka.

1. Troll
2. Troll
3. Hater

Vi får väl se när alla ni skriker "GRINDPARTY" ingame när spelet har släppts. HAHA

Ish
Medlem
Skrivet av showerguy:

1. Grindfest
2. Grindfest
3. Inge endgame.

Vänta 2-3 månader så kommer spelarantalet sjunka.

Till skillnad från alla andra mmo's eller?

Skrivet av toast:
Skrivet av Ish:

Stor GW nörd som jag är så skippar jag betan. Har ingen lust att få min första upplevelse förstörd av buggar.

Tycker det är jäkligt starkt av dig att välja att skippa.. själv vill jag bara kasta mig in i charakter creation så snart som möjligt! Men jag är nog rätt överseende med tidiga buggar oxå tror jag..

Mind over matter Jag har inte förköpt heller. 3 dagar hit eller dit liksom..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av loc:

Nocturne hade rätt. Den här showerguy är ett riktigt stort troll!!

Skrivet av showerguy:
Skrivet av Nocturne:
Skrivet av showerguy:

1. Grindfest
2. Grindfest
3. Inge endgame.
Vänta 2-3 månader så kommer spelarantalet sjunka.

1. Troll
2. Troll
3. Hater

Vi får väl se när alla ni skriker "GRINDPARTY" ingame när spelet har släppts. HAHA

Han är ett LITET troll.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Moderator | Testpilot
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av loc:

Nocturne hade rätt. Den här showerguy är ett riktigt stort troll!!

Skrivet av showerguy:
Skrivet av Nocturne:
Skrivet av showerguy:

1. Grindfest
2. Grindfest
3. Inge endgame.
Vänta 2-3 månader så kommer spelarantalet sjunka.

1. Troll
2. Troll
3. Hater

Vi får väl se när alla ni skriker "GRINDPARTY" ingame när spelet har släppts. HAHA

Han är ett LITET troll.

LITET troll men en STOR idiot kanske?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av loc:

Nocturne hade rätt. Den här showerguy är ett riktigt stort troll!!

Skrivet av showerguy:
Skrivet av Nocturne:
Skrivet av showerguy:

1. Grindfest
2. Grindfest
3. Inge endgame.
Vänta 2-3 månader så kommer spelarantalet sjunka.

1. Troll
2. Troll
3. Hater

Vi får väl se när alla ni skriker "GRINDPARTY" ingame när spelet har släppts. HAHA

Han är ett LITET troll.

Det är väl bättre att komma med riktiga argument? Vad händer med nya SWTOR? Siffrorna sjunker och det är snart F2P. Samma sak kommer ske med GW 2. Folk kommer tycka att det inte finns något endgame, samma attacker om och om igen. Klart att dom kommer tröttna.

Dom enda som gynnas av detta är Blizzard då alla går tillbaka till World Of Warcraft.

Trevlig helg på dig.

Moderator | Testpilot
Skrivet av showerguy:
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av loc:

Nocturne hade rätt. Den här showerguy är ett riktigt stort troll!!

Skrivet av showerguy:
Skrivet av Nocturne:
Skrivet av showerguy:

1. Grindfest
2. Grindfest
3. Inge endgame.
Vänta 2-3 månader så kommer spelarantalet sjunka.

1. Troll
2. Troll
3. Hater

Vi får väl se när alla ni skriker "GRINDPARTY" ingame när spelet har släppts. HAHA

Han är ett LITET troll.

Det är väl bättre att komma med riktiga argument? Vad händer med nya SWTOR? Siffrorna sjunker och det är snart F2P. Samma sak kommer ske med GW 2. Folk kommer tycka att det inte finns något endgame, samma attacker om och om igen. Klart att dom kommer tröttna.

Dom enda som gynnas av detta är Blizzard då alla går tillbaka till World Of Warcraft.

Trevlig helg på dig.

Varför ska det hända GW2 när det aldrig hände till första?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Det är väl bättre att komma med riktiga argument? Vad händer med nya SWTOR? Siffrorna sjunker och det är snart F2P. Samma sak kommer ske med GW 2. Folk kommer tycka att det inte finns något endgame, samma attacker om och om igen. Klart att dom kommer tröttna.

Dom enda som gynnas av detta är Blizzard då alla går tillbaka till World Of Warcraft.

Trevlig helg på dig.

Det är kanske du som ska komma med vettiga argument? Läs din första post igen och försök hitta argument. Läs den här posten igen och försök hitta vettiga argument. Du talar ju inte om GW2, utan om SWTOR? Grejen med GW2 är att man inte ska behöva grinda för att få ta del av det som idag kallas "end game". Svårigheterna sitter i att kunna anpassa sig till situationer, inte vilken item level man har på sin utrustning.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag har förköp osv men inte fått länken för att ladda ner spelet? Kommer den till veckan eller vadå?

Medlem

Jag undrar om spelet släpps innan, under eller efter sommaren?

Medlem

I am game brothers


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Det är väl bättre att komma med riktiga argument? Vad händer med nya SWTOR? Siffrorna sjunker och det är snart F2P. Samma sak kommer ske med GW 2. Folk kommer tycka att det inte finns något endgame, samma attacker om och om igen. Klart att dom kommer tröttna.

Dom enda som gynnas av detta är Blizzard då alla går tillbaka till World Of Warcraft.

Trevlig helg på dig.

GW2 är redan F2P

"samma attacker om och om igen".. Finns det spel där man får ny attacker hela tiden? Hur menar du? Låter lite som ett troll va?

Men GW2 kommer vara svårt för dem som är vana att kunna grinda till sig gear och sedan facerolla allt och alla. Här kommer herre på täppan vara den som är bäst på att positionera sig, dodga, time:a sina CD's Det ska bli askul.


signatur

K9
:.:

Medlem

Förövrigt är detta inte första beta helgen.. Vart minst en innan

Medlem
Skrivet av fibnot:

Förövrigt är detta inte första beta helgen.. Vart minst en innan

Inte för de som förköpt.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Nocturne:
Skrivet av showerguy:

1. Grindfest
2. Grindfest
3. Inge endgame.

Vänta 2-3 månader så kommer spelarantalet sjunka.

1. Troll
2. Troll
3. Hater

Vi får väl se när alla ni skriker "GRINDPARTY" ingame när spelet har släppts. HAHA

du verkar ju då ha noll koll på gw2, alla lvl's tar lika lång tid att ta sig till och du blir nerlevlad i lägre zoner vilket betyder att allt blir som endgame, sen särskilt när det är ett spel du bara betalar en gång för så kan man inte heller ha skyhöga krav på ett superendgame, nästan alla spel som släppts med en månadskostnad har inte ens epic engame, wow hade det inte heller.
men läs för fan upp om gw2 innan du slänger ut dig en massa.

och antalet kommer aldrig sjunka eftersom att dom räknar sålda spel ;D precis som med gw1 som inte heller hade månadskostnad


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Collectors redan köpt, men HELL YEA GW2!

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av loc:

Nocturne hade rätt. Den här showerguy är ett riktigt stort troll!!

Skrivet av showerguy:
Skrivet av Nocturne:
Skrivet av showerguy:

1. Grindfest
2. Grindfest
3. Inge endgame.
Vänta 2-3 månader så kommer spelarantalet sjunka.

1. Troll
2. Troll
3. Hater

Vi får väl se när alla ni skriker "GRINDPARTY" ingame när spelet har släppts. HAHA

Han är ett LITET troll.

Det är väl bättre att komma med riktiga argument? Vad händer med nya SWTOR? Siffrorna sjunker och det är snart F2P. Samma sak kommer ske med GW 2. Folk kommer tycka att det inte finns något endgame, samma attacker om och om igen. Klart att dom kommer tröttna.

Dom enda som gynnas av detta är Blizzard då alla går tillbaka till World Of Warcraft.

Trevlig helg på dig.

pratar man samma attacker om och om igen så har väl wow legat på första plats ända sedan det släpptes, gw2 har ett system där du faktiskt måste röra dig och hoppa ur vägen för en massa jävligt istället för att bara stå på samma ställe i 1min för att sedan ta ett steg för att undvika en röd ring på golvet och sen stå ännu 1 min.


signatur

always use the nubs for cover

NI får ha det så kul i GW2. Lirar själv i Firefall-betan och håller mig nog där, för tillfället...

Medlem
Skrivet av carai_caldazar:

NI får ha det så kul i GW2. Lirar själv i Firefall-betan och håller mig nog där, för tillfället...

Fasen, har totalt missat att betan för Firefall har satt igång. Såg det där PAX-klippet för 2 år sedan och då såg det extremt lovande ut. Efter det har jag inte läst eller hört någonting om det.

Kommer säkert inte få någon nyckel när jag skriver upp mig så sent.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Det är väl bättre att komma med riktiga argument? Vad händer med nya SWTOR? Siffrorna sjunker och det är snart F2P. Samma sak kommer ske med GW 2. Folk kommer tycka att det inte finns något endgame, samma attacker om och om igen. Klart att dom kommer tröttna.

Dom enda som gynnas av detta är Blizzard då alla går tillbaka till World Of Warcraft.

Trevlig helg på dig.

Att SWTOR skulle floppa såg jag redan under betan. Hur det blir med GW2 är en helt annan historia dock då spelen är extremt (!) olika. En viktig sak att komma ihåg är också att det i GW2:s fall inte finns nån månadskostnad. Det går helt enkelt inte att jämföra.

Jag tror personligen att WoW äntligen är på väg utför, många går säkert tillbaka och svänger klubba med pandorna ett tag men det dyker i popularitet nu.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Citat:

1. Grindfest
2. Grindfest
3. Inge endgame.

Men lägg ned, gw2 är väl så långt ifrån grindfest man kan komma om man skall få kalla sig mmo, vill man ha mindre "grind" vilket mmoer är byggda på (spelar ingen roll vilken typ alla kräver någon sorts repetering) skall man hålla sig till fps och rts och sluta komma till den enda icke bajs genren i spelvärlden, tack.

Medlem

Ingen grinding utan quests.
En bra MMORPG har inget endgame.

Om man väljer att fortsätta spela WOW, Aion, Runes of magic eller vilket annat mmorpg som helst så gör man det inte för att de är bättre spel än Guild Wars 2 utan enbart för att man inte vill lämna sin community.

Dessutom har Guild Wars 2 något som de allra flesta mmorpg saknar, en utvecklad rpg-del. Det har Rift och Old republic varit inne och nosat på tidigare, men nu kommer den första seriösa varianten som lägger betoningen på RPG i mmorpg. Your actions should matter!


signatur

A punch like that is worth two in the bush

Medlem
Skrivet av NympH:
Skrivet av fibnot:

Förövrigt är detta inte första beta helgen.. Vart minst en innan

Inte för de som förköpt.

Skilj på closed och open-beta.


signatur

A punch like that is worth two in the bush

12
Skriv svar