Nu kan du betala dig till toppen i Battlefield 3

Medlem

Ryssarna har redan hackat sönder bf3 så det spelar ingen roll
vad som kommer eller händer med bf3 tills lagen kommer in att på
ha penga böter i spelen.


signatur
Medlem
Medlem

Ja, jag känner mig totalt lurad. Och börjar bli mer och mer irriterad.
Jag hade förhoppningar (efter att DICE gett mig god grund för det) på BF3. Det skulle bli som den gamla goda BF-tiden, det skulle utvecklas till PC. Någon vecka innan släpp så vänder DICE helt på klacken och säger att man "började med PC för att sedan vända sig mer och mer mot konsol". Det märktes redan i betan, men då tänkte man att det kanske skulle fixa bland annat menyer till retail - nope. Vad händer sen? DLC kommer som på löäpande band, mikrotransaktioner introduceras, och vart är man nu?

En arkadshooter med mikrotransaktioner där man släpper CQC (först) till ett PC-community som skrikit efter större, öppnare, BATTLEFIELD-banor. Inte mer MW-wannabe-banor.

Nä, fan. Så dåligt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ganska larvigt tycker jag. Jag antar att vi kommer få mycket mer av sånt här i framtiden, iallafall på EA spel. Nu är jag rädd för att köpa Mass Effect 3... Bort med EA, eller iallafall Origins please.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Ja, jag känner mig totalt lurad. Och börjar bli mer och mer irriterad.
Jag hade förhoppningar (efter att DICE gett mig god grund för det) på BF3. Det skulle bli som den gamla goda BF-tiden, det skulle utvecklas till PC. Någon vecka innan släpp så vänder DICE helt på klacken och säger att man "började med PC för att sedan vända sig mer och mer mot konsol". Det märktes redan i betan, men då tänkte man att det kanske skulle fixa bland annat menyer till retail - nope. Vad händer sen? DLC kommer som på löäpande band, mikrotransaktioner introduceras, och vart är man nu?

En arkadshooter med mikrotransaktioner där man släpper CQC (först) till ett PC-community som skrikit efter större, öppnare, BATTLEFIELD-banor. Inte mer MW-wannabe-banor.

Nä, fan. Så dåligt.

Så är det tyvärr, DICE (EA) har helt klart förrått PC communityt.

Medlem

Vill jag levla spelar jag ett rollspel. Lägg ned alla unlocks, achevements och annat trams i MP shooters.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Va bra. Betalade just 200 dollars för att bli bäst i världen.....( googla Battlefeild 3 och "mitt namn dyker upp först" )Gött att vi lever i ett kapitalistiskt samhälle. Nu kan var enda brat med hög veckopeng köpa det andra har försakat sin fritid för....Nybörjare=alltid nybörjare??? Glöm det i framtiden. Classic game 399:- all inclusive 699:- ( includes all SP levels played and aced ), Men va fan som egen företagare ser jag detta som ett "jättebra alt" tjäna penagar på andras idiotiska vilja att betala. Bra spel men synd att det bara är pengar i det nu för tiden.

Medlem

Mjo... det är som med Diablo3. Bara att spendera pengar så får man de bästa prylarna utan att behöva spela spelet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av NaxoS:

Och nu har Battlefield serien dött i mina ögon, RIP BF 2002-2012.

Precis, BF dog dock efter att BF3 släpptes som den största besvikelsen i historien, imo.

Medlem
Skrivet av Kessler:

Va bra. Betalade just 200 dollars för att bli bäst i världen.....( googla Battlefeild 3 och "mitt namn dyker upp först" )Gött att vi lever i ett kapitalistiskt samhälle. Nu kan var enda brat med hög veckopeng köpa det andra har försakat sin fritid för....Nybörjare=alltid nybörjare??? Glöm det i framtiden. Classic game 399:- all inclusive 699:- ( includes all SP levels played and aced ), Men va fan som egen företagare ser jag detta som ett "jättebra alt" tjäna penagar på andras idiotiska vilja att betala. Bra spel men synd att det bara är pengar i det nu för tiden.

Skulle inte förvåna mig om giriga EA släpper "score DLC" där du kan pröjsa dig uppför leaderbords.

Skriv svar