FZ delar ut fler Diablo 3-betanycklar!

Medlem

Men de som inte har facebook då?
Har nämligen ingen...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Cirdane:

Humor med dessa kommentarer här

Jaja, vi fattar, det är "hippt" och "coolt" att vägra använda facebook nuförtiden, behöver inte ha tonvis med kommentarer om det ändå.

Det är väl precis tvärt om?

Jag tycker det är bra att folk uttrycker sitt missnöje. Du skulle nog själv tycka det var ett problem om du behövde medlemskap på ännu en community för att tävla på en sajt som du redan egentligen är medlem på.

Medlem

Vad fan det är ju 2012 nu, vem fan har facebook? Så jävla 00-tal!


signatur

IDKFA

Medlem

VVF (Våga vägra facebook)

Medlem

Facebook? Glöm det!
Inse att ni har en medelålder över 14 bland användarna..

Medlem

Varför inte slå 2 flugor i 1 smäll och addera att man måste retweeta er på twitter?

Medlem
Skrivet av Hurin:
Skrivet av Zymac:

Alltid detta jävla Facebookskiten, skärp er förfan, Alla tillhör inte denna jävla fårflock..

Du bräcker på ganska bra ändå du 8)

Bräcker? -ja, nog bräcker jag facebookfåren som BRÄKER iallafall


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

förjävligt att blanda in facebook löjligt att alla försöker tvinga alla att använda skiten lunastorm all over igen

Medlem

har inte FB, så lite pissigt

Medlem

håller med #2, facebook fuck that. dåligt initiativ!

Medlem

Tji får man för att man inte har Facebook då :/

Medlem

som vanligt så skiter man i oss som inte använder facebook, twitter och dylikt skräp

Medlem

snart måste man gå med i facebook och gilla sophämtningen annars hämtas den inte

Medlem
Medlem

Förjävligt att det krävs att man har facebook! Om man är en av de få som faktiskt inte har facebook så kan man alltså inte vara med i tävlingen?

Medlem

Jag tror det är någon form av e-penis-mätar-tävling att ha flest Facebook likes bland företag, löjligt.

Inaktiv

Behåll d3 nyckel jävlarna för er själva. Tänker inte sitta och behöva kommentera på facebook för att kunna vinna. Gör någon vettigare tävling istället där man kan vinna.

Medlem
Skrivet av Raxxa:

snart måste man gå med i facebook och gilla sophämtningen annars hämtas den inte

*Clicks* "Gilla"

Börjar bli väldigt tjatigt med facebook hit eller dit. Åtmintånde så verkar det bara vara ett par nycklar de skickar ut via failbook, jämfört med de 400 som man kunde få innan.

Inaktiv

Detta gillas inte.
Har redan er gillat er sida på facebook för längesen, men tycker fortfarande att man borde ställa frågan här.


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem

Ogillar tendensen att använda FaceBook för tävlingar eller betatester. Om jag hade varit på jakt efter en nyckel så hade jag blivit ännu mer irriterad, men jag känner att jag kan vänta några månader till på fullversionen.

Redaktör
Skrivet av magma:

Men de som inte har facebook då?
Har nämligen ingen...

Skaffa. Det är gratis och vill du inte dela med dig av din info kan du fylla i minimalt med information och radera kontot när våra nycklar är utdelade.


signatur
Medlem

Herregud va många som deltar! 0,003% chans att vinna. Inte hög men man måste ju chansa.

Medlem
Medlem

pffffft...jag har dissat facebook än så länge. Kommer inte skaffa Facebook bara för detta. Men jag har plussat er, FZ på google+....men det räknas kanske inte

Medlem

deltagit, men denna gången är ju chansen 1 på miljonen nästan. så inga förhoppningar.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av modusoperandi:

varför blanda in facebook.. jag va sugen på en nyckel, men larva sig med facebook för att KANSKE få en.. nej tack.

Varför inte? Jag som tipsade angående Facebook.

Varenda vän ser mig gilla FZ och samtidigt kommentera på frågan. Man blir tvungen att bli medlem och man kanske drar in 500-1000 nya medlemmar!

Bra grej FZ! får man något tipstack.. kanske en extra nyckel?

Så det är ditt fel menar du...

Medlem

Lycka till !!! Hoppas man får en

Medlem

Är av princip emot att gilla saker på det här sättet, visst gillar jag FZ men vet inte om jag gillar detta.

Medlem

Facebook? Det är inte värt för att få en nyckel.


signatur

living let die

Medlem
Skrivet av Raxxa:

snart måste man gå med i facebook och gilla sophämtningen annars hämtas den inte

Jäkla synd att man inte kan ge *thumbs up* på kommentarerna här inne. Denna var så jävla klockren och passande.

Skriv svar