Shogun 2-utvecklarna diskuterar Fall of the Samurai-expansionen

Robot
Shogun 2-utvecklarna diskuterar Fall of the Samurai-expansionen

Passa på att lyssna till vad utvecklarna har att säga om den fristående Total War: Shogun 2-expansionen. I slutet av mars smäller det!

#total-war-shogun-2, #total-war-shogun-2-fall-of-the-samurai


Medlem
Shogun 2-utvecklarna diskuterar Fall of the Samurai-expansionen

Jag hoppas de är klara med Japanspelen nu och kan gå vidare, ser verkligen fram emot att besöka och erövra Europa igen.

Medlem

Rome ska det vara. Uppgraderade chariots med "silverrustningar" var nyckeln till att man piskade i Gamespy-turneringarna. Tider det:)

Inaktiv

Jag hoppas de gör något nytt efteråt och inte en remake igen.

Medlem

"MASSA MERA!" Känns som ett japanskt warshout :P. Renaissance total war nästa kanske? Eler victorian är ju närmare eran i fall of the samurai.


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

Medlem

Kanske får man se krimkriget, amerikanska inbördeskriget, tyska enhetskriget, fransk-tyska kriget härnäst? Spänner ju inom tidsramen 1850 typ till 1871, vore coolt


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

SHAMEFUR DISPRACE!

Medlem

Rome 2 eller Medieval 3!! do it.

Inaktiv

Redan bytt till mig de via Steam, jädrar vad taggad man är.

Älskade Shogun 2 och Total War serien är jädrigt go

Medlem

Jag tänker då f*n inte spela detta spelet innan de löser Coop-buggen. Går fortfarande inte spela utan att spelet blir korrupt och man inte kan fortsätta en coop-campaign. Snart dags för expansion och spelet i sig är fortfarande inte spelbart. Get a grip Creative Assembly!

Medlem

Ser riktigt riktigt bra ut, gäller att hålla ut de dagarna som är kvar till releasen

Medlem

kan inte bry mig det minsta, pga TW: Shogun 2 ej fungerade alls på min pc (trots att jag långt överskred kraven)

Medlem
Skrivet av Illyria:

Rome ska det vara. Uppgraderade chariots med "silverrustningar" var nyckeln till att man piskade i Gamespy-turneringarna. Tider det:)

Hoppas också på Rome.

Har inte köpt ett CA spel sedan Medieval 2, och det vart fort en besvikelse.
Sedan dess har de behandlat för mig ointressanta epoker, i spel-form i alla fall.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar