Robot
Prototype 2

Ett New York i lågor, med gator fyllda av tusentals mutanter och en ensam man man på jakt efter hämnd. Vi spelar Prototype 2 som mitt i all död och depression är ett högst levande spel.

#the-simpsons-hit-run, #scarface-the-world-is-yours, #the-incredible-hulk-ultimate-destruction, #prototype, #radical-entertainment


Medlem
Prototype 2

Älskade ettan. Får hoppas att tvåan blir lika roligt.

Medlem

Tyckte första spelet var fantastiskt dåligt, så mina förväntningar är inte särskilt höga.

Medlem

Jag gillade Hulk Ultimate Destruction och jag gillade första Prototype skarpt. Jag har alltid känt att dom har liknat varandra, men nu är det tydligt varför! Jag hade ingen aning om att det var samma tillverkare innan jag läste detta. Jag väntar med spänning på Prototype 2! Jag tror jag har en liten "thing" för att spela overpowered killing machines!

Medlem

Då jag gillade ettan så har jag sett fram emot detta släpp. Segt bara att man som PC-spelare måste vänta en månad efter släpp

Medlem

Jag gilla Prototype en massa. Det enda som var trist var main-quest uppdragen som mestadels bara hade en lösning på alla och inte tillät så mycket frihet. Så bitarna mellan uppdragen (Free Roam) var mycket mycket roligare. Kändes som att ens spelkaraktärer verkligen kunde göra... ALLT.

Medlem
Skrivet av decline:

Då jag gillade ettan så har jag sett fram emot detta släpp. Segt bara att man som PC-spelare måste vänta en månad efter släpp

Längtar också sjukt mycket efter detta, dock så är det lite mer än 1 månad. :/ April - Juli = Blir 3 månader om det släpps i slutet på Juli. :/

Medlem

Gillade 1:an väldigt mycket och hoppas att detta är minst lika bra

Medlem

Jag blir besviken när utvecklarna bara erkänner brister från det första spelet när det handlar om hur Mercer utvecklades för fort. Det allra största besvikelsen tycker jag var hur enormt död hela staden kändes och hur infaltilt usel fysikmotorn fungerade. Aldrig någonsin fick man en känsla av att det var människor, bilar och hus man beblandade sig med, det var bara konstiga saker som ibland rörde på sig. Det kan nog ha att göra med att jag hade spelat GTA 4 innan Prototype kom, och i GTA 4 presenterade de i stort sett samma stad, men på ett så underbart levande sätt så kontrasten var avgrundsdjup när man sedan satte sig framför Prototype.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Free roam i ettan ägde ju haha, Tur att man uppgraderar datorn imorn så man pallar det här spelet

Medlem

PC får vänta som vanligt.

Lirade igenom ettan, var okej.. konsolifierat ofc, inte min typ av spel heller. 5/10

Medlem

Första spelet hade en stabil grund och bra gameplay, dock så vart det repetivt i längden, mycket pga den "döda" staden och den stora mängden copy-pastade militärbaser.
Om utvecklarna fokuserat rätt, låter nästan så enlit denna förhandstitt, kan Prototype 2 bli riktigt grymt
Håller tummarna för att det ska bli bra ^^

Medlem
Skrivet av Zalcore:
Skrivet av decline:

Då jag gillade ettan så har jag sett fram emot detta släpp. Segt bara att man som PC-spelare måste vänta en månad efter släpp

Längtar också sjukt mycket efter detta, dock så är det lite mer än 1 månad. :/ April - Juli = Blir 3 månader om det släpps i slutet på Juli. :/

Ja satan också, var lite slut i skallen där. Fattar inte varför det blivit en trend att låta PCn vänta :C

Medlem

Det ser coolt ut och så där men PLEASE game industrin .....gör nått åt dom där jäääävla (förlåt min franska)
trista döda ansiktsuttrycken som alla gubbar alltid har , det spoilar en jäkla stor inlevelse i hela grejen , precis som om världens bästa spel fanns med världens sämsta musik , kom igen släng in L.a noire tekniken i alla spel inklusive i fighter genren så har vi A HELL OF NEW GAME INDUSTRY TO DIE FOR!


signatur
Medlem

bra förhandstitt, ser kul ut. Jag kanske ska ta och spela ettan snart då:P

Medlem

alex mercer blev forcerad på krafterna och ville inte ha dem = "I didnt ask for this"


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Jag satte i Prototype i PS3an förra veckan. Det som mötte mig var en kass grafik, skrattretande gammal gameplay-känsla, världens jobbigaste huvudkaraktär som tagits fram genom att tänka efter vad det coolaste tonåringar kan tänka sig skulle vara för nåt (det visade sig vara en tröttsam snubbe med hoodtröja och elak och framåtlutad kroppshållning som "vem vare, vem vare som kasta!?"). Sen springer man omkring och rycker loss installationer och kastar på helikoptrar eller slår sönder stridsvagnar med händerna.

Jag tror faktiskt jag ska spela igenom spelet ändå snart, mest för att hånskratta i 12 timmar eller vad det kan ta.

Men kolla på tvåan. Posterboy är ännu en jätteelak tonårscool tuffing. Jag lär ju inte orka med två sådana spel.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar