Diablo 3 – FZ:s betanycklar är på väg!

Medlem

damn it fick inget key

Medlem

Som vanligt i livet när man hoppas och ser fram emot något så får man inte som man vill. Just life in a bucket. Om man kan förlora så gör man alltid det.... Nu ska jag gå och hata mitt liv ännu mer...

Medlem

Sketna sida, fan ge dem som vart medlem här länge ist för ny reggade .


signatur

AYY LMAO

Medlem

Grattis till er som fick, dags att tröstäta...:)

Inaktiv

Jag fick en nyckel iaf, eller jag vann ju tävlingen men jag har inte fått nyckeln ännu

Medlem

Grattis till er alla som fick en betanyckel.
Man får hoppas att man vinner nästa gång.

Medlem

Jag hittar inte min! Förbannade skräppost, den ligger väl som vanligt bland den.
Kan hända att jag inte svarade rätt på frågan. Det var en riktig kuggfråga.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Medlem

hoppaaas!! kom igen kom igen, håller tummarna!!

Vym
Medlem

Grattis till alla vinnare!

Medlem

Suveränt, lyckades få en nyckel iaf


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Satan. FML.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Läst spelnyheter på Fragzone sedan 96, aldrig bemödat mig att registrera förrän nu, säger en del om den dragningkraft Diablo 3 har på mig!

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Många arga inlägg för de inte fick en nyckel. Jag har också deltagit i en hel del tävlingar, har inte vunnit en enda gång. Visst suger det att vissa bara reggat sig för att få en nyckel och sedan kanske aldrig kommer använda sitt konto igen eller ens använda FZ igen men samtidigt finns det nog en större andel som kommer stanna kvar (jag säger inte att så är fallet bara att det kan vara så). GR använde sig av först till kvarn metoden, är den mer rättvis? Ja chansen att få en nyckel är givetvis avsevärt mycket större om man brukar uppdatera sidan med jämna mellanrum men rättvis? Personligen tycker jag inte att den är det, FZ sätt var enligt mig mer rättvist, kanske inte om man går efter hängivna medlemmar eller hängivna läsare men de metoder som föreslagits är inte heller 100% rättvist. Somliga har tur andra inte, jag gråter inte för att jag är en av de som tillhör den sistnämnda kategorin och jag skyller heller inte på FZ för att jag råkar tillhöra den.

Kolla på medlemmen ovan mitt inlägg, registrerad före mig men inte skrivit mer än 22 stycken inlägg, vem av oss skulle förtjänat nyckeln enligt er som hade sett att den gick till trogna fans? Vad är det som säger att medlemmen ovan mig inte läser FZ dagligen och är kanske till och med en mer trogen läsare än jag själv?

Vad jag tror att många är arga över är snarare att privatpersoner som egentligen aldrig läst fz?, helt plötsligt kommer för att få delta i utlottningen av en nyckel (nu pratar jag inte om personer som du nämner som referens till ditt uttalande). Pratar om personer som skapar konto för ett engångssyfte och aldrig besöker sidan igen.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

för alla skadeglada så kan man inte logga in på betan nu, problem för väldigt många människor

Redaktör
Skrivet av magma:

Vad jag tror att många är arga över är snarare att privatpersoner som egentligen aldrig läst fz?, helt plötsligt kommer för att få delta i utlottningen av en nyckel (nu pratar jag inte om personer som du nämner som referens till ditt uttalande). Pratar om personer som skapar konto för ett engångssyfte och aldrig besöker sidan igen.

Men eftersom ingen vet om dessa påstådda engångsbesökare överhuvudtaget fått några nycklar finns ingen anledning att vara bitter på dem.


signatur
Medlem
Skrivet av PcGamer:

Fast nu är det ju som så att man iom Beta även går med på vissa saker, man går till exempel med på att allt man kommer få ta del av endast är för en själv, bryter man mot detta avtal kan det få rättsliga konsekvenser. Hela vitsen med en Beta är att ge feedback till utvecklaren, personligen kan jag tycka att denna feedback endast borde komma från de som är intresserad av spelet, inte att det är gratis att delta. Har dock själv aldrig deltagit i en Beta utan bara läst om hur det funkar, kommer nog dock delta i Tribes betan och GW2 betan är jag väldigt intresserad av (hade signat mig redan igår om det inte vore för att de ville ha ens systemspecs på den dator man ska använda för den, då jag inte planerar att använda denna datorn får jag vänta tills jag har den dator som jag ska använda).

Självklart kommer man ge feedback, sa aldrig något om sånt, sa bara jag inte kommer köpa spelet, måste köpa spelet för man spelar betan?

Inaktiv

Hoppas innerligt! Är så sjukt sugen nu..

Medlem
Skrivet av xarl:

hatar när när typ 1000 pers reggar sig på sidan bara för att få nyckel horungar tbh

Vad är det för en jävla dum kommentar ?


signatur

Furo - Kind Soul

Medlem

Skitsamma, jag har annat o göra!

Grattis alla som vann

Inaktiv

Jaha ja, har redan varit utdelning.. har nog fanken mest otur i hela världen vad det gäller att vinna tävlingar eller delta i beta tester..

Ni som vann skall i alla fall ha få ett stort grattis! Kul utdelning och initiativ.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av magma:

Vad jag tror att många är arga över är snarare att privatpersoner som egentligen aldrig läst fz?, helt plötsligt kommer för att få delta i utlottningen av en nyckel (nu pratar jag inte om personer som du nämner som referens till ditt uttalande). Pratar om personer som skapar konto för ett engångssyfte och aldrig besöker sidan igen.

Men eftersom ingen vet om dessa påstådda engångsbesökare överhuvudtaget fått några nycklar finns ingen anledning att vara bitter på dem.

Ja, det är sant. En annan bidragande faktor kan troligtvis vara att sannolikheten blev avsevärt lägre att få en nyckel pga fler deltagare. Vad vet jag?

Menade inte att låta bitter på något vis


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Medlem

Woohoo vann en nyckel - tackar FZ!

Medlem

Om alla beta nycklar redan har delats ut så fick jag ingen.

*Broken heart* *pats Diablo CD*

Grattis till alla vinnare.

Det var ju synd.
Grattis alla vinnare ialf

Medlem

Köper eller byter mot Dota2 betakeys / pm me

Medlem

Tror fan något vart fel här :O!

Ni missade ju skicka key till mig evult!

Medlem
Skrivet av Dahlis87:

Självklart kommer man ge feedback, sa aldrig något om sånt, sa bara jag inte kommer köpa spelet, måste köpa spelet för man spelar betan?

Absolut inte, mig veterligen finns inget tvång för det. Nu var mitt inlägg inte riktat till dig personligen utan till de som deltagit för att få en nyckel som de kanske inte ens själva tänker använda, vad de tänkt göra med den har jag ingen aning om, tråkigt för de som verkligen vill ha den dock (med detta menar jag inte att så skett bara att det kan vara på det viset).
-------------
Ja det är surt att det kanske nu finns en hel del nya medlemmar som inte ens visste om att en sida som FZ fanns innan och inte är ett dugg intresserad av att använda sig av den i fortsättningen heller. Men hur man än gör så kommer det alltid vara någon som är missnöjd, det går inte att göra alla 100% nöjda detta är i mitt tycke det bästa sättet att göra det på och även det mest rättvisaste. Jag har själv läst FZ innan de bytte till det namnet från Fragzone men det var först efter namnbytet jag till slut blev en medlem. Jag förstår alla som är sura över att äldre medlemmar inte prioriterades men vad är det som säger att en som varit medlem här i fem år är mer berättigad till en nyckel än en som läst FZ sedan Fragzone tiden?

"En annan bidragande faktor kan troligtvis vara att sannolikheten blev avsevärt lägre att få en nyckel pga fler deltagare"

Där slog du huvudet på spiken ;).

Medlem

Tusen tack! första gången jag vann här på FZ men hade heller inte velat vinna någonting annat! TACK :]

Skriv svar