Sista chansen – få en Diablo 3-nyckel av FZ!

Medlem
Skrivet av Tompa:

Nej, lägg dig. Vi försöker skicka ut dem dagtid torsdag.

Har ni någon statistik om hur många som har deltagit i "tävlingen"?
Hade vart kul att se hur stor ens chans procentuellt är, så man kunde känna sig lyckosam eller mindre olycklig :).

Medlem
Redaktör
Skrivet av Exroz:
Skrivet av Tompa:

Nej, lägg dig. Vi försöker skicka ut dem dagtid torsdag.

Har ni någon statistik om hur många som har deltagit i "tävlingen"?
Hade vart kul att se hur stor ens chans procentuellt är, så man kunde känna sig lyckosam eller mindre olycklig :).

Vi delar inte ut några siffror på hur många som deltar. Men, det stora antalet "priser" gör att vinstchansen ligger närmare den i våra vanliga tävlingar (med betydligt färre priser) än vad man kanske trodde. Det kanske kan vara en skön kudde att sova på tills vi meddelar vinnarna under torsdagen.


signatur
Medlem

men gud! ge mig en nyckel!

Medlem

Shit vad giriga alla är angående dessa nycklar

"buhuu jag har varit medlem si och så länge jag förtjänar en betanyckel mer än andra"

Äckligt nästan hur giriga människor är. Hoppas på att FZ ger ut betanycklar till bara de som är nyreggade, som en liten välkomstgåva till de "nya".


signatur

IDKFA

Medlem

Brukar inte vara med i sådant här, men detta är det enda jag varit intresserad av, så klart man måste chansa.

Som PCGamer skriver ovan så finns det många läsare som varit med länge men aldrig skaffat ett konto på sidan, och jag är en av dom. Kikat in här mer eller mindre dagligen sedan 96-97 men först nu skaffat ett konto. Har inte tyckt det varit intressant tidigare.

Medlem
Skrivet av QueloR:
Skrivet av Jimpa_31:

Tycker e ska ge alla som svarade ja , och sätta efter ordning efter hur länge man vara medlem ...
Skulle nog inte få en , men det skulle nog betyda för de inbitna FZ fans som varit med länge

Jag har varit på den här sidan bra mycket längre än mitt konto existerat. Sanningen är den att jag skapade detta konto för just, en tävling.

Jag hade förmodligen inte gjort mitt konto alls om det stog "Nyregistrerad får inte tävla".
Gg

hehe samma här, tror jag har något bortglömt konto någonstans men det var många lösenordsserier sedan dess

När var det sidan byte namn från fragzone till fz?

Medlem

Sluta grina nu. Självklart ska alla ha samma chans. Den som får, den får. Vi håller alla tummarna för oss själva

Medlem

Korsar hornen och hoppas...


signatur

Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator

Medlem
Skrivet av Remus:

Medlem sedan 2004, deltagit i princip alla tävlingar fram tills dess.

Må ni för evigt brinna i Helvetet om ni ger ut över 10 nycklar till snorungar som registrerat sig denna vecka!

haha håller med! dock 2006 men läsare sen långt innan (fann inget behov o regga mig tidigare)


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Hoppas hoppas!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av Ankan:
Skrivet av Jimpa_31:

Tycker e ska ge alla som svarade ja , och sätta efter ordning efter hur länge man vara medlem ...

Jag håller med, men bara för att jag reggade mitt konto för nio år sedan.

Och jag som reggade mitt för 11 år sen


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Hoppas hoppas hoppas, vill verkligen ha det här mer än lönen som kommer imorgon :(!


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

Vore trevligt med en nyckel, har väntat hur länge som helst på en! hoppashoppashoppas

Medlem

666 medlemmar online nu perfekt för att ge bort diablo 3 nycklar.


signatur

"Med Gud och segrande vapen" Gustav II Adolf

Medlem

När utnämns vinnarna och hur många nycklar rör det sig om?

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Ankan:
Skrivet av Jimpa_31:

Tycker e ska ge alla som svarade ja , och sätta efter ordning efter hur länge man vara medlem ...

Jag håller med, men bara för att jag reggade mitt konto för nio år sedan.

Och jag som reggade mitt för 11 år sen

Jag har varit reggad på FZ i 4 år, men började hänga på FZ några år innan det. Så nej man borde inte vara mer värdig en nyckel bara för att du varit reggad medlem längre...

Medlem

Hoppas man vann en nyckel, har varit medlem i ca 2 dagar och skrivit två inlägg! Men verkar vara en bra sida för att bevaka spel så jag stannar nog..

Medlem

Hoppas ni redovisar antalet i siffror hur många som sökte en beta nyckel hos er

Medlem

Sitter hemma och är sjuk, skulle passa så otroligt bra med en nyckel i mailen

Medlem
Skrivet av Jooh4n:

Sitter hemma och är sjuk, skulle passa så otroligt bra med en nyckel i mailen

Bästa skulle vara om du låg i sängen om du är sjuk.


signatur

"Med Gud och segrande vapen" Gustav II Adolf

Medlem

Skulle vara riktigt gött med en key!

Medlem
Skrivet av Headcutter:
Skrivet av Jooh4n:

Sitter hemma och är sjuk, skulle passa så otroligt bra med en nyckel i mailen

Bästa skulle vara om du låg i sängen om du är sjuk.

så sjuk är jag inte

Medlem

Får jag en nyckel kommer jag ta tjänstledigt!

Medlem

Någon som blivit lyckligt lottad och fått en nyckel ännu?

Medlem
Skrivet av Zwimaster:

men gud! ge mig en nyckel!

I keep telling you guys... Vad har Gud med ett spel namngivet DIABLO att göra?

Medlem

Man kan undra hur det går med utdelningen jag förväntar mig att den som får skriker Hurra!! här..!

Medlem
Skrivet av Remus:

Happ... Någon idiot har tipsat alla på Gamereactor om att "registrera er hos FZ och tävla!"....

Gamereactor hade så dom först till kvarn (100 st) fick Diablo III nycklar...

Detta är inte precis några bra nyheter..

Såg det med, dom nycklarna försvann sjukt snabbt, visst kan man tycka att personen som tipsade om att FZ hade en liknande tävling inte var direkt smart (speciellt inte om han själv deltog i den, det ökar ju bara oddsen för han själv) men jag ser det på ett annat sätt, FZ kanske får fler medlemmar tack vare detta, ett forum är inget utan sina medlemmar, alltså vinner vi alla på det=).

Jag skriver som jag gör för jag redan vunnit en nyckel, nej skämt åsido, lycka till allihop!

Medlem

När får man reda på om man fick en eller inte då?

Skriv svar