Diablo 3 – FZ delar ut betanycklar!

Medlem

Vore riktigt nice!

Medlem

Önskar mig själv och alla andra lycka till! Detta vore så enormt underbart att få tillgång till.

Medlem

Ge mig betanyckel

Medlem

Shit hits the fan. Mkt kommentarer på kort tid.
Nu är det bara hoppas att ni ger ut till rätt! >:D
"I definitely got the rose bushes"


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Hoppas man får en! sugen på o testa !

Medlem

Hade varit sjukt kul att få!

Medlem

Skulle utan tvekan vara skoj att få ta del av en sån nyckel

Medlem

Skulle vara riktigt skönt att få tillgång till betan då jag längtat efter detta spel i så många år nu!

Medlem

Ahhhhhhhhh, FÄRSKT KÖTT!

Medlem
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av Onomonom:

Vad menas med eventuell vinstskatt betalas av vinnaren?

Gardering de gånger det skulle kunna bli vinstskatt från tävlingsanordnarens sida då de inte orkar kolla upp varenda lilla grej varje gång vad det är som gäller. Eventuell betyder alltså de gånger skatteverket kommer och knackar på axeln, sällan relevant om inte det är dyra hårdvaruvinster, bilar, resor och rena kontantvinster.

Ok blev lite fundersam om va det betydde men man tackar för informationen

Medlem

Im feeling extra lucky todag

Medlem
Skrivet av ZnauZ:

Hoppas på tur jag!

ZnauZ
Titel Nykomling
Registrerad 2012-02-21
Inlägg 1

Seriöst!?
Jävlar va lack jag blir om det är en sån här som tar en nyckel asså..

Medlem

Vore ju helt klart rätt sweet

Medlem

jäklar vad sen jag verkar vara...jaja, bara att hålla tummarna

Medlem

Ge mig en nyckel plx!

Medlem

Vilket sammanträffande att det var såå många som skulle registrera sig idag då!

Medlem

Skit nice älskar er FZ!

Medlem

Nice, spelade Diablo 2, tror att Diablo 3 blir bättre

Medlem

Ärligt, häftigast hittentills....

Medlem

Härligt att FZ äntligen fått tag på lite nycklar!

Skrivet av Tompa:

To get your attention!

VÄLDIGT många konton som är registrerat för att endast delta i utlottningen, vilket knappast förvånar någon. Jag antar dessutom att det är tanken, och att annonsörerna lär bli glada för att peak:a besöksantalet?

Man vill ju inte låta som en gammal gnällig gubbe, men det är svårt att låta bli. Jag har alltid försökt föra frågan om att nya konton inte skall kunna medverka i pågående "tävlingar", och åter igen vill jag gärna påpeka det. OM man nu värnar om någon form av "FZ-communty". Självklart förstår jag att antalet unika besökare är viktigare för er, men hur tänker ni gällande sådant här?

PS. "Skydd" mot flera konton antar jag finns genom personuppgifterna.

EDIT: I skrivande stund var det 27 inlägg med "Registrerad 2012-02-21", skulle vara intressant att se hur många nya medlemmar det kommit idag - Tompa, siffror?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

medlem sen 2007 aldrig vunnit, man kan ju hoppas

Inaktiv

Dags att sparka liv i något gammalt botnät och glida in med dem här för 20 000 anmälningar, borde uppa mina chanser =P

Medlem

Klart man vill köra lite d3 beta! GIEF!

Medlem
Medlem

Skulle inte klaga över en beta-nyckel.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Hoppas på lite tur nu da Och lycka till alla andra! ^^

Medlem

Skulle väldigt gärna vilja ha en nyckel, tackar till er på FZ som styr ihop detta!

Medlem

OMGWTFBBQ
Waaants

Skrivet av bjosarn:

Härligt att FZ äntligen fått tag på lite nycklar!

Skrivet av Tompa:

To get your attention!

VÄLDIGT många konton som är registrerat för att endast delta i utlottningen, vilket knappast förvånar någon. Jag antar dessutom att det är tanken, och att annonsörerna lär bli glada för att peak:a besöksantalet?

Man vill ju inte låta som en gammal gnällig gubbe, men det är svårt att låta bli. Jag har alltid försökt föra frågan om att nya konton inte skall kunna medverka i pågående "tävlingar", och åter igen vill jag gärna påpeka det. OM man nu värnar om någon form av "FZ-communty". Självklart förstår jag att antalet unika besökare är viktigare för er, men hur tänker ni gällande sådant här?

PS. "Skydd" mot flera konton antar jag finns genom personuppgifterna.

EDIT: I skrivande stund var det 27 inlägg med "Registrerad 2012-02-21", skulle vara intressant att se hur många nya medlemmar det kommit idag - Tompa, siffror?

Skulle verkligen vara trevlig om där fanns någon from av krav på tävlingarna, typ medlem i en vecka samt några forum poster.

Medlem
Medlem

Hoppas ni väljer bort alla ny registrerade, själv har man suttit här sedan Quake-tiden och varit registrerad sedan 2006. BOOM!


signatur

En styck signatur.

Skriv svar