Ny trailer från Max Payne 3 – se den hos FZ!

Robot
Ny trailer från Max Payne 3 – se den hos FZ!

Någons troféflickvän har rövats bort, sådant bådar aldrig gott.

#rockstar, #max-payne-3


Medlem
Ny trailer från Max Payne 3 – se den hos FZ!

Ser riktigt tungt ut!

Gillar känslan mer och mer i detta spelet. Känns som en action/thriller


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

trailern var ju sådär, men är fortfarande hypad på det här spelet! älskade ettan och tvåan

Medlem

Ser lovande ut!


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

Jag hoppar att Max Payne theme:t fortfarande är där.
http://www.youtube.com/watch?v=Cv0y0On8ZGQ
Och inte med en massa konstiga överdrivna remixes...

Inaktiv

Nu vill jag inte dra förhastade slutsatser, men Noir-känslan från de förra spelet tycks vara som bortblåst.


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem
Skrivet av mangethegamer:

Nu vill jag inte dra förhastade slutsatser, men Noir-känslan från de förra spelet tycks vara som bortblåst.

Under själva spelandet så verkar det tyvärr som all Noire försvinner med Max efter han flyr från New York :/
Men har vi tur så finns känslan kvar i serierutorna som Rockstar lovat ska finnas med i spelet

Det är bara att hålla tummarna


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ser ut att bli ett av årets största släpp! Sjukt taggad. Har spelat ettan och tvåan in och ut fem gånger var vid det här laget.

Medlem

Storyn verkar kass jämfört med de gamla spelen.

KoP
Medlem
Skrivet av mangethegamer:

Nu vill jag inte dra förhastade slutsatser, men Noir-känslan från de förra spelet tycks vara som bortblåst.

Tack och lov så är den ju det. Dags att dom blåser in lite ny luft i Max Payne serien.

Medlem

Ser ut som ett Soldier of fortune-spel. De kanske borde mjölkat det namnet istället?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Max Fail 3?
Ser mer ut som CoD än Maw PAyne i mina ögon, men det ska ju anpassas för p12or så det är inte förvånande. Killstreaks någon? :/

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Max Fail 3?
Ser mer ut som CoD än Maw PAyne i mina ögon, men det ska ju anpassas för p12or så det är inte förvånande. Killstreaks någon? :/

Vadå ser ut som CoD? Max Payne har ju alltid haft den här typen av gameplay. Är det någon som är mer störande än skrikande ungar i röstchatten i spel så är det gnällspikar som du.

Medlem

jag vet inte.. han är ju iaf cynisk & brutal fortfarande, även om han klär sig som Jack Carver i Far Cry.
tror det kan bli bra..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Synd att dom har gått från mars till maj
Givet köp vilket som.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Blev inte alls övertygad. Jag tycker dem tidigare ingame videorna lockade väldigt mycket mer.

Medlem

Ser riktigt bra. inte många spel jag bryr mig om storyn men detta verkar spännande. Hoppas det stödjer 3D.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Ser ut som GTA! Ingen Max Payne kännsa nånstans!!!!!!

1
Skriv svar