Röstskådespelarna i Mass Effect 3 presenteras

Robot
Röstskådespelarna i Mass Effect 3 presenteras

Seriens veteraner återvänder för att reprisera sina roller samtidigt som nya ansikten som Freddie Prinze Jr. tillkommit.

#mass-effect, #mass-effect-3


Medlem
Röstskådespelarna i Mass Effect 3 presenteras

Mmmmm... Tricia Helfer

Medlem

Jag börjar fan hata när folk hela jävla tiden ska tala om hur jävla bra spelen är. Ni är med i en reklamfilm! Fan man behöver inte vara raketforskare för att förstå att ni får pengar i munnen för att säga det där.

FAN!

Medlem
Skrivet av Fluffo:

Jag börjar fan hata när folk hela jävla tiden ska tala om hur jävla bra spelen är. Ni är med i en reklamfilm! Fan man behöver inte vara raketforskare för att förstå att ni får pengar i munnen för att säga det där.

FAN!

Paint! Paint! Paint!

Medlem
Skrivet av Fluffo:

Jag börjar fan hata när folk hela jävla tiden ska tala om hur jävla bra spelen är. Ni är med i en reklamfilm! Fan man behöver inte vara raketforskare för att förstå att ni får pengar i munnen för att säga det där.

FAN!

Det hade ju inte varit någon bra reklam om dem klankade ner på spelet


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Shit vilken nostalgikick.

Medlem
Skrivet av Fluffo:

Jag börjar fan hata när folk hela jävla tiden ska tala om hur jävla bra spelen är. Ni är med i en reklamfilm! Fan man behöver inte vara raketforskare för att förstå att ni får pengar i munnen för att säga det där.

FAN!

Kanske är för att spelen är riktigt jävla bra? Simple as that. (Så länge de inte simplifierar ME3 mer än de gjorde med ME2/DA2 har de en vinnande produkt igen.)


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Visst så vet vi att det kommer att bli ett bra spel, men när dom håller på att överdriva sådär så blir det bara löjligt.

Medlem
Skrivet av Verity:

Visst så vet vi att det kommer att bli ett bra spel, men när dom håller på att överdriva sådär så blir det bara löjligt.

Jag håller med. Jag tror inte att de här skådisarna hade sagt nåt annorlunda även om de hade medverkat i ett riktigt skitspel.

Inaktiv

Mycket grym samling med skådisar.

Medlem

Kul att se ansiktena bakom rösterna.
Men jag förstår inte vart den kvinnliga Shepard kommer ifrån när man aldrig kunnat välja en kvinnlig roll innan, eller har jag fel? :S

Medlem
Skrivet av decline:

Kul att se ansiktena bakom rösterna.
Men jag förstår inte vart den kvinnliga Shepard kommer ifrån när man aldrig kunnat välja en kvinnlig roll innan, eller har jag fel? :S

Erm, jo? Har spelat kvinnlig Shepard sen 1an, och det är den saven jag ska dra igång först i 3an.

Medlem

Skulle inte Yvonne Strahovski vara med? *cries*

Medlem

Lance Henriksson är det den svenska motsatsen till Lance Henriksen? bara undrar sådär.

Medlem
Skrivet av Fluffo:

Jag börjar fan hata när folk hela jävla tiden ska tala om hur jävla bra spelen är. Ni är med i en reklamfilm! Fan man behöver inte vara raketforskare för att förstå att ni får pengar i munnen för att säga det där.

FAN!

Hi, I'm Martin Sheen. I've been working with this game in the last year but I'm just doing it for the money, the game itself sucks.

PRE-ORDER NOWWWWWWW!!!!!!!!!

Medlem

Tali då? Jag kan inte fortsätta utan min Tali, det går bara inte...


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem
Skrivet av yngve:

Skulle inte Yvonne Strahovski vara med? *cries*

Nej ingen karaktär som inte är med här kommer vara med i spelet. INGEN!

Medlem
Skrivet av Nieroo:

Mmmmm... Tricia Helfer

Hon är cool i Battlestar Galactica! Om man är SF-fantast, kanske det här borde vara standard på hårddisken?

1
Skriv svar