snälla hjälp mig någon!

Inaktiv
snälla hjälp mig någon!

Tjenare på er alla där ute!
nu är det så att jag och en polare har skapat en bf3 klan. vi vill gärna posta ut videoklipp som vi har vatt med och spelat från kanske någon klan match på youtube. men problemet är att jag inte kan hitta någon bra "recorder" som är gratis och har bra kvalite på bilden. jag har testat med fraps, men den skiten kan man bara spela in i 30sek sen inte mera (uselt) jag testade med något annat som hette dxtory (tror den hette något sånt) och då var ju hela den dära dxtory "namnet" ovanför bilden... riktigt ful ser det. Kan någon vänlig själ vara snäll och hjälpa mig:(?

så här såg vår första film ut och jag redigerande den knappt men gjorde det via movie maker och så...
kan någon snälla,snälla hjälpa mig ?
http://www.youtube.com/watch?v=ePP7dqspeeI&feature=youtube_gd...

Medlem

Gjorde en snabb googling och kom fram till detta: http://camstudio.org/

Kan det vara någonting mån tro?

Inaktiv

har du testat den?

Medlem

Nej, ingen aning om vad det är. Men kanske kan vara värt att titta lite närmre på? Läs i forum och googla på det så kanske du hittar lite mer information!

Köp FRAPS, kostar ju mer eller mindre ingenting. Annars kan du ju testa MSI Afterburner. Finns även Bandicam och Mirillis Action, men vet inte om de är gratis eller inte.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Testade WeGame för ett tag sedan och det funkade skapligt till den grejjen jag spelade in.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Testa annars MSI afterburner.. fungerar riktigt bra med bra kvalitet.. Sen kan du koda om klippen med förslagsvis Handbrake..

Medlem

Köp fraps. Det är den bästa imo.

Är du en fuling så kan du ju 'köpa' fraps (i did not just say that ;o . )

Moderator | Testpilot

Köp/tanka fraps. Det är billigt så lika bra att köpa det, annars va lite pirat bara.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Har haft fraps i typ 5 år nu, it is your friend.

1
Skriv svar