Spelåret 2012

Inget Arma 3,

Medlem

Håller fan med inget ArmA 3, tycker de spelet förtjänar mer uppmärksamhet. Om man tittar på spel till PC så är ArmA serien en klar stjärna på en mörk himmel. Utvecklarna patchar och det finns ett starkt mod community. Och den avancerade mapeditorn gör att spelet aldrig blir gammalt så länge fansen pumpar ut nya features. Ur PC spelarens perspektiv så tycker jag ArmA 3 skulle ha funnits med.

Medlem

Det saknas actionplattformare, eller plattformare överlag i spelvärlden idag!

Jag saknar Ps2eran då det var variation på spelen...

Inaktiv

Efter att ha gått igenom denna lista så ser 2012 lite mer maffigt ut än vad jag hade tänkt mig. Just nu är det väl ME3, SC2:HOTS, D3 och Dota 2 som lockar mest. HL3 är ju mer utav en dröm..

Medlem

Jahaja, efter denna artikel kan FZ ta semester till 2013.

Arma3 fick ingen uppmärksamhet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jahaja, efter denna artikel kan FZ ta semester till 2013.

Arma3 fick ingen uppmärksamhet.

Tur att kommentarerna ger plats för de som missats Vad är det som lockar så med det? Är det något spec förutom milsim grejen som introducerats? Inte spelat de tidigare spelen men varit sugen.


signatur

Videomupp

Medlem

Inget FarCry 3???

Medlem

Spelet jag ser fram emot mest måste nog vara UFO: Enemy Unknown remaken, fast D3 kommer nog på första plats, sen är jag sugen på ett par indie titlar också, däribland Grimrock och Xenonauts!

Inaktiv

Det enda spelet som intresserar mig är Hitman. Det görs på tok för lite rollspel och de som släpps nuförtiden brukar inte vara något att jubla över heller för inte ens bioware som brukar leverera har levererat på senare tid. Ett tydligt exempel på det är Dragon age som i och för sig hade bra gameplay, bra värld och bra karaktärer men storyn var extremt dålig och förutsägbar.


signatur

The true worth of a man, is not measured by what he does for himself, but what he does for someone else.

Medlem

Bra summering. Prey 2 som är helt nytt för mig och kanske även Tomb Raider känns som de kan bli wild cards på ett positivt sätt.
Annars är det bara Last Guardian som håller en säkrad plats (om det släpps). Alla andre verkar vara bra också men man hinner ju bara med vissa så det blir tuffa val framöver. Och då har vi inte snackat nåt om Generals 2, GTR3, Prototype 2, Oil Rush och Silent Hill Downpour mfl.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar