Kommer du att förlänga din Old Republic-prenumeration?

Medlem

Är lite för smart för sådant ^^

Medlem

Japp redan förlängt! Grymt bra spel. Är super nöjd.

Medlem

Kommer förlänga en månad till iallafall, är lvl 34 med min BH nu och tycker fortfarande det är stimulerande. Av det jag har läst om endgame lvl 50 så är det dock inte så troligt att jag fortsätter när jag spelat färdigt min BH till lvl 50.

Medlem

Bojkottar.

Besviken att se det är så många som inte tänkt till, för allas bästa.


signatur

My gun's bigger than yours.

Medlem

Har inte nött spelet så jättemycket så måste nöta mer!

Om deras IQ med att använda en single threadad engine till sitt spel, samt deras totala fiasko med att fixa bugger är något att gå på så ser det ut som EA har ännu ett mångmiljon MMO som går i stöpet.

Medlem
Skrivet av Duke Nukem:

Bojkottar.

Besviken att se det är så många som inte tänkt till, för allas bästa.

Oj, gör vi inte som du tycker? Usch, hur ser världen ut egentligen?

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Horniak:

Ni borde ta bort "spelar inte SWTOR" ur pollen. Intressanta är att se hur många av de som verkligen spelar som kommer fortsätta, alternativt sluta.

Visst kan man räkna ut det också, men ser faktist inte meningen med att ens ha med "spelar inte ..." i pollen.

Jag håller delvis med. Å andra sidan kan det vara kul att se hur många som spelar mot hur många som inte spelar också.

Fast har man inte ett neutralt alternativ så att alla kan vara med i omröstningen så kommer e hel del att rösta på något som egentligen inte stämmer och/eller spamma kommentarerna med att det inte finns ett alternativ för dom. Är ju ändå enkelt att se hur många som ska fortsätta mot de som inte ska som det är nu.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av Duke Nukem:

Bojkottar.

Besviken att se det är så många som inte tänkt till, för allas bästa.

Oj, gör vi inte som du tycker? Usch, hur ser världen ut egentligen?


signatur

My gun's bigger than yours.

Medlem

Kommer inte subba, har tagit mig till level 42 och en 25 men tröttnat helt på spelet. Saknar motivation att fortsätta spela, questarna är väl okej men that's it.

Medlem

Finns inget annat än att förlänga! Galet skoj spel!

Medlem

Men alltså ni som levlat till 50 o tycker spelet är meningslöst efter det, levla upp en ny karaktär då på motsatta sidan tex. Då får du ju lika mycket till o spela utan att behöva göra samma questar o vara på samma världar, med en helt annan spelstil.

Jag tycker det är styrkan med spelet!

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Fast har man inte ett neutralt alternativ så att alla kan vara med i omröstningen så kommer e hel del att rösta på något som egentligen inte stämmer och/eller spamma kommentarerna med att det inte finns ett alternativ för dom. Är ju ändå enkelt att se hur många som ska fortsätta mot de som inte ska som det är nu.

/ LordDaimos

I princip exakt det jag skrev lite tidigare i tråden.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av LordDaimos:

Fast har man inte ett neutralt alternativ så att alla kan vara med i omröstningen så kommer e hel del att rösta på något som egentligen inte stämmer och/eller spamma kommentarerna med att det inte finns ett alternativ för dom. Är ju ändå enkelt att se hur många som ska fortsätta mot de som inte ska som det är nu.

/ LordDaimos

I princip exakt det jag skrev lite tidigare i tråden.

Jo, precis. Det var så jag tänkte också.

När det finns en omröstning vill man gärna rösta. ^^

Medlem
Medlem

fattar inte hur folk kan betala för det är inte ens 50 för lagt ner att lvl:A, alla jag känner som blivit 50 sitter o gäspar, 3 warzones suger, och some imperiet får du köra Huttball 99 procent av alla matcher. 50 open pvp suger, gå runt o samla bags för daily quest medan alla hoppar fram o tillbaka för att komma till en tom instance o kunna samla ifred... inte svårt att tjäna pengar på spel nuförtiden xD inget spel för pvp för spelet direkt.

Medlem

Orkade dra upp mig till level 30 innan jag lade av. Spelet var inte direkt dåligt men det fanns ingenting där som höll mig kvar eller som jag inte hade sett förut. Möjligen med undantag för voiceover och möjligheten att göra egna val under missions vilket i och för sig var jättekul men som inte var nog för att övertyga mig om ytterligare en månads prenumeration.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Skrivet av jimpalus:

Jag tycker det är styrkan med spelet!

Om styrkan med spelet är att re-rolla, då är det inget starkt spel, sen misslyckas ju SW:TOR fatalt i många avdelningar.

Deras customer support har ju varit fin förstås, eller not.

Medlem

Tyckte spelet var riktigt skoj för att snabbt blir väldigt tråkigt och tillslut nu har jag helt slutat spela. Trodde de inte men det fångade mig inte riktigt, världen kändes för trång och instancad..

Testar senare igen

Medlem

Lär nog fylla på en månad till sen får vi se.

Medlem

Hell yeah, jag skaffade 6 månader på en gång i December.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Har aldrig spelat ett MMO och ser ingen mening med att börja nu heller.

Medlem

Valde tredje alternativet då jag inte känner mig så där jättesugen på ToR, jag fortfarande tycker dem borde gjort kotor 3 istället för ett mmo,det kostar 699 på origin, dom inte löst problemen med highres texturer och det finns ingen möjlighet att testa (free trial eller dylikt) än.
Så det är nog bäst att avvakta några månader så får man se till vår/sommar åt vilket håll The old Republic är på väg.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Vym
Medlem

Fyllde på ytterligare en månad.

Medlem

Har aldrig sett en större blunder i spelvärlden faktiskt, inte på den här nivån. Bra jobbat Bioware - ni har verkligen bevisat att ni är talanglösa idioter med det här spelet, helt fantastiskt.

Inaktiv

Ska bli kul att se hur siffrorna verkligen faller efter i morgon

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

ni har verkligen bevisat att ni är talanglösa idioter med det här spelet, helt fantastiskt.

Sluta snacka skit.

OnT: Väntar med att fylla på tills att denna katastrof har lagt sig, ska bli intressant att se hur dem löser det.
Dem skulle tagit med sig erfarenheter från Warhammer, då hade dem lyckats bättre.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

detta är en nödlösning tills tera och gw2 kommer ut ^^

Medlem

jag har lovat mig själv att jag ska nå max lvl i något MMO, det kan lika gärna bli det här, då jag nästan är där. Jag läs väl köpa ett pre-paid kort och köra i två månader, lira klart main storyn på fler karaktärer och sen vara nöjd.

123
Skriv svar