Över 100 speedruns på fem dagar - pågår nu!

Robot
Över 100 speedruns på fem dagar - pågår nu!

Idag kan du se Battletoads och Ninja Gaiden, imorgon Quake, Half-Life och Super Meat Boy. Och det är bara ett urval. Speed Demos Archive presenterar Awesome Games Done Quick 2012.

#nyhetstips, #half-life, #final-fantasy-vii, #shadow-of-the-colossus, #zelda-a-link-to-the-past, #demons-souls


Medlem
Över 100 speedruns på fem dagar - pågår nu!

Just nu lirar de igenom Deus Ex: Human Revolution. Titta!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Varför just cancer, kan väl donera till något spelrelaterat istället

Jadu shit for brains, fundera på de tills du eller nån du känner får cancer.

Medlem

Va coolt, inte, vem brys sig om detta seriöst?


signatur

AYY LMAO

Medlem

Och på lördag dör han/dom av hjärtinfarkt orsakat av för mycket redbull..


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av spett:
Skrivet av zhrooms:

Varför just cancer, kan väl donera till något spelrelaterat istället

Jadu shit for brains, fundera på de tills du eller nån du känner får cancer.

Med den logiken borde alla ge pengar till endast cancer. Fundera på de tills du eller nån du känner får cancer.

Men gå och donera din njure till EA då.

OT: Bra initiativ. Ska bli kul att se dem speedrunna Super Meat Boy.

Medlem

Härligt! Jag älskar speed runs!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Har varit medveten om sidan ett par år och kollar den dagligen efter nya speedruns och har följt utvecklingen på sidan. skoj att kolla igenom alla speedruns dom gjort genom åren

Medlem

Baldurs Gate på Hard på 21 minuter.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Varför just cancer, kan väl donera till något spelrelaterat istället

Med den logiken så måste man hålla på med det man vill donera pengar till.

Typ bli cancerforskare för att få donera pengar till cancerforskning.

Medlem

Tycker det är riktigt bra när de kommenterar samtidigt som de spelar, varför de gör vissa saker och glitchar mm. Roligare att titta då. Som nu när RE4 spelas

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Varför just cancer, kan väl donera till något spelrelaterat istället

vi människor är fantastiska vi lyckas alltid hitta nått att klaga på...
det är väll bra att dom generera pengar till nått?

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av spett:
Skrivet av zhrooms:

Varför just cancer, kan väl donera till något spelrelaterat istället

Jadu shit for brains, fundera på de tills du eller nån du känner får cancer.

Med den logiken borde alla ge pengar till endast cancer. Fundera på de tills du eller nån du känner får cancer.

Men gå och donera din njure till EA då.

Inga ord..

F#n vad folk hoppa på dig för ditt inlägg zhrooms! Att de tar åt sig för så lite. Skaffa er ett liv asdfg å spett. Jösses!

Medlem
Skrivet av cinderella:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av spett:
Skrivet av zhrooms:

Varför just cancer, kan väl donera till något spelrelaterat istället

Jadu shit for brains, fundera på de tills du eller nån du känner får cancer.

Med den logiken borde alla ge pengar till endast cancer. Fundera på de tills du eller nån du känner får cancer.

Men gå och donera din njure till EA då.

Inga ord..

F#n vad folk hoppa på dig för ditt inlägg zhrooms! Att de tar åt sig för så lite. Skaffa er ett liv asdfg å spett. Jösses!

Förmodligen för att därför att undermeningen i kommentaren blir att det låter oviktigt att skänka till cancerforskning och bättre att skänka till något spelrelaterat istället. Nu var det säkert inte tanken men det är lätt att tolka så

Bättre att dom skänker det till exempelvis cancerforskning som kanske med lite tur kan rädda ett liv eller två än något på det stora hela så trivialt som spelrelaterat.

Medlem
Skrivet av cinderella:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av spett:
Skrivet av zhrooms:

Varför just cancer, kan väl donera till något spelrelaterat istället

Jadu shit for brains, fundera på de tills du eller nån du känner får cancer.

Med den logiken borde alla ge pengar till endast cancer. Fundera på de tills du eller nån du känner får cancer.

Men gå och donera din njure till EA då.

Inga ord..

F#n vad folk hoppa på dig för ditt inlägg zhrooms! Att de tar åt sig för så lite. Skaffa er ett liv asdfg å spett. Jösses!

Du kritiserar ett agerande men sedan går du och gör precis likadant. Bra där...

Medlem

lol zhrooms är ett riktigt praktexemplar av en idiot. Jag ser fram emot att läsa hans kommande kommentarer!

Medlem

vänta vilken tidzon är schemat i?


signatur

Rwa?

Medlem

vänta vilken tidzon är schemat i?


signatur

Rwa?

Medlem

För det första, det är ALDRIG okej att kalla någon idiot å FZ:as forum eller på annat sätt förolämpa folk. Kan ni inte kommentera som folk behöver ni inte kommentera alls.

För det andra, jag antar zhrooms att du haft turen att inte ha någon i din närhet gå bort i cancer. Men tyvärr är det många som inte har den lyckan, och det är därför sådana här events både är välkomna och får mig att skänka pengar till välgörande syften. De behövs verkligen, mer än vad man först kan tro. "Moralandet" kring cancer existerar av en anledning, och tills det är en bortglömd sjukdom så är det inget man ska ta lätt på.

Vill du specifikt skänka pengar till ett spelrelaterat gott syfte så kan jag rekommendera Childs Play som ger spel och liknande till sjuka barn som behöver något annat att tänka på bortom sin sjukdom. Om jag minns rätt så är det dit pengarna man väljer ska gå till välgörenhet går till om man köper Humble Indie Bundle.

För övrigt, se till att inte missa när de kör Super Monkey Ball, såg det när de körde förra året och det var helt galet.


signatur

Videomupp

Medlem

De har fått in 15000 dollar nu (efter 15 timmar). Men.. fasen vad de tjattrar!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

ah ., den sidan har man tankat mkt från .. Min favorit e nog Supermetroit 100% speedrun ...
Mkt grymma saker som man inte visste att man kunde göra : ) ...


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Öhm... gav den där killen i rutig tröja en piratkopia av spelet till killen till vänster i soffan? Framför kameran på en live stream?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av WildThing:

För det andra, jag antar zhrooms att du haft turen att inte ha någon i din närhet gå bort i cancer.

uh

Skrivet av WildThing:

Men tyvärr är det många som inte har den lyckan, och det är därför sådana här events både är välkomna och får mig att skänka pengar till välgörande syften. De behövs verkligen, mer än vad man först kan tro.

nejdet behövs inte, det är inte viktigt alls att ge sådan forskning pengr

Medlem
Skrivet av gfdhgfdhgf:
Skrivet av WildThing:

För det andra, jag antar zhrooms att du haft turen att inte ha någon i din närhet gå bort i cancer.

uh

Skrivet av WildThing:

Men tyvärr är det många som inte har den lyckan, och det är därför sådana här events både är välkomna och får mig att skänka pengar till välgörande syften. De behövs verkligen, mer än vad man först kan tro.

nejdet behövs inte, det är inte viktigt alls att ge sådan forskning pengr


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

SDAs maraton brukar vara underbara. Följer det nästan slaviskt. Får se om man hinner se någonting denna gången.

Medlem

lycka till med Demon's Souls fan omöjligt

Medlem

Shit, har de redan dragit igenom Battletoads?

Medlem
Skrivet av DU238:

Shit, har de redan dragit igenom Battletoads?

Nej, titta på schemat! De spelar God Hand nu. Battletoads kommer senare.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Medlem
Skrivet av Xxon:
Skrivet av cinderella:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av spett:
Skrivet av zhrooms:

Varför just cancer, kan väl donera till något spelrelaterat istället

Jadu shit for brains, fundera på de tills du eller nån du känner får cancer.

Med den logiken borde alla ge pengar till endast cancer. Fundera på de tills du eller nån du känner får cancer.

Men gå och donera din njure till EA då.

Inga ord..

F#n vad folk hoppa på dig för ditt inlägg zhrooms! Att de tar åt sig för så lite. Skaffa er ett liv asdfg å spett. Jösses!

Förmodligen för att därför att undermeningen i kommentaren blir att det låter oviktigt att skänka till cancerforskning och bättre att skänka till något spelrelaterat istället. Nu var det säkert inte tanken men det är lätt att tolka så

Bättre att dom skänker det till exempelvis cancerforskning som kanske med lite tur kan rädda ett liv eller två än något på det stora hela så trivialt som spelrelaterat.

Mmm! Jag kan oxå läsa mellan raderna. Men i detta fallet var det, som du skrev, inte tanken. Och man kan inte gå och vrida och vända på ord samt meningar. Zhrooms förtjänade inte påhoppen.

Skriv svar