Uncharted 3: Drake's Deception

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av mosoloa1:

Vilka spel denna månad!

Skyrim
Battlefield 3
Dark Souls
Uncharted
Batman

o.s.v.

Helt otroligt betyg för detta dessutom. IGN gav 10.0 på allt.
Heja FZ med massor av bra recensioner också!!

Den här spelhösten är helt sinnessjuk.

Ja det är galet. Min plånbok mår inte bra av detta det vill säga!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av Slimebeast:

Tragiskt. Liksom Call of Duty är Uncharted bra som filmer men mediokra som spel.

Vad hände med uppskattningen av riktiga spel? Det är så tokigt när interaktiva filmer i bästa Jerry Bruckheimerstil ger bästa utdelning hos recensenter.

Det är underbart när spel blir så fulländade! Att folk som inte har spelat Uncharted tror att det är någonstans i närheten av en "interaktiv film"..
Påminner mig lite: http://youtu.be/H0q3qcLkw1A

Medlem

Vill ha PS3 bara för detta. Verkar så coolt.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av blodChoklad:

givet köp, men synd att spkampanjen är så kort....

Vet inte vad man är för über-gamer som spelar igenom dessa spel på 8-10 timmar. Låter stressigt minst sagt om det stämmer - inte så mycket nöje.

Ettan verkar kortare än tvåan, och tvåan är svinlång. Och jag tror att trean är lika lång som tvåan, minst.

Spelade förmodligen 4 kvällar i veckan i tre veckor på tvåan och har kommit 15% tror jag det står. Men två riktiga hangups hade jag som var svåra. Spelade en kväll på ettan och kom 4% så den känns kortare.

Men när jag körde tvåan var jag nybliven konsollgamer - och hade inte spelat något alls sedan början 90-talet på pc. Så total nybörjare och dessutom är man riktig gubbe så man är inte så snabb i pallet längre.

Så trean tror jag är episkt lång. Det är väl mp som är kort och ganska halvhjärtat vad jag förstår - vilken jag inte sörjer över. Finns inga tankar på mp alls.

Medlem
Skrivet av mAwArm:
Skrivet av Jozo:

Bf3 kan gå och gömma sig i ett hörn, det här är GOTY!!

Hold on a minute! Skyrim har inte släppts än.

Pff, skyrim kan slänga sig i väggen... bioware gör inte spännande spel.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Det luktar GOTY av det här
Uncharted är min favoritshooter i dagens läge.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Uncharted i all ära, men förfan, var är Crash?


signatur

You fell out of the sky I ain't listening to nothing you say!

Medlem

Fantastiskt!


signatur

"High life on low budget"

Flakmonkey

Undviker normalt sett att köpa spel när de släpps numera för att istället vänta tills de gått ner rejält i pris... Känns ju dock som att Uncharted 3 kan få mig att frångå den principen

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Paddington:

Jag tror inte på att det är mästerligt. Alla sa att Uncharted 2 var fantastiskt men det var mest mer av samma som ettan fast utan Indiana Jones känslan. Ettan var ett bra spel men inte så mycket mer än så.

Själv tyckte jag att tvåan var fantastisk, och en klar förbättring mot ettan (fastän även den var riktigt bra). Sen blir ju Nathan Drake bara hetare och hetare för varje del också, så själv ser man fram emot trean!

Jag menar inte att dissa egentligen. Jag har förståelse för att man spelen får väldigt höga betyg. Men tvåan kändes som själslös perfektion för mig. Det var alldeles för lätt också. Det lustiga är att jag borde gilla det massor men jag gör inte det.

Jag spelade Heavenly Sword för några månader sen. Det var RIKTIGT bra. Även om det var en sjukt frustrerande slutfight och annat som inte var optimalt. Jag har inte upplevt en så gripande story och välspelade karaktärer på något annat spel den här generationen. Jag vet inte, i Uncharted gör man dödsföraktande stunts för att det kanske finns en skatt där någonstans. Det är bara så puckat att så många är villiga att riska sina liv för att eventuellt hitta en cool skatt. För att göra vadå? Sälja så man kan dricka drinkar på Bahamas?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Dom två första liren finns i en prisvärd bundle på webhallen

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Undviker normalt sett att köpa spel när de släpps numera för att istället vänta tills de gått ner rejält i pris... Känns ju dock som att Uncharted 3 kan få mig att frångå den principen

Vi tänker lika, dock har jag redan förhandsbokat detta

Medlem

Välskriven recension!
Vill ha det här spelet mer än något annat just nu.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Världens bästa spel år ! hands down

Medlem

Ladestam Det är Bethesda som har gjort Skyrim inte Bioware som har gjort Mass Effect och Dragon Age


signatur

- A quarantine zone for a plague that kills turians. Why don't we ever go anywhere nice? /Garrus Vakarian

Medlem

Hatten av för Naughty Dog som faktiskt lyckats överträffa mina förväntningar på Uncharted 3. Sinnessjukt bra spel måste jag säga!

Medlem

Denna spelserie är ljuvlig.
Grafiken är helt sjukt bra och inte nog med det, så har spelet en gripande bra story. Vilket de flesta spel i nutid icke har. Och inte nog med det, så har spelet en jävla bra multiplayer online.
5/5 - utan tvekan. En av världens bästa spel. Mohaha! Adda tobiasslimy | PSN

MFZ
Medlem

grymt spel som väntat!
Jag vet dock inte om det bräckte 2an men det drar iaf hyffsat jämnt.
det enda jag har att invända mot är att det är avklarat rätt snabbt, 9 timmar på hard och då tog jag det ändå hyffsat lugnt och kollade lite extra efter skatter etc.

men trots detta ångrar jag inte köpet en sekund, uncharted-serien är i min mening ps3ans flaggskepp.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Hälften av fienderna ser ut som en blandning mellan Björn Söder och den rakade killen i Lyxfällan.

123
Skriv svar