Spela Battlefield 3 på vår server

Medlem

Ni som får Kicked By Admin Server och liknande, kan vara problem med Punkbuster

Läs här
http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/28326547739520... och följ instruktioner
En extra åtgärd är att ladda ner pbsetup och köra det och lägga till Battlefield 3 efter det du gjort ovan och klicka på Battlefield 3 och uppdatera.


signatur
Medlem

Ni som inte vet hur man stänger av UPnP varsågod

1: Ta eran ip ifrån http://www.whatsmyip.org/ och klistra in den på en ny sida
2: Väl inne på routern/modemet/whatever kolla up Spel/verktyg/whatever (i mitt fall Spel & programdelning)
3: Kolla om det står ja eller nej efter Använd UPnP: ,om nej du är klar och får vänta på patch ifall du blir disconnected
4: Kolla efter inställningar eller liknande, i mitt fall Tilldela ett spel eller ett program till en lokal nätverksenhet
5: Bocka i Använd UPnP
6: Profit

Medlem

vad heter servern? antar att den e nere nu för den syns inte på battleloglänken ni angivit

Medlem

hittar inte servern..

Medlem

Min pluton heter German war heroes Är dock ensam då det inte verkar som om några polare vill spela

Medlem

You were kicked from the server by an administrator om och om igen ,
hur svårt ska detta vara för fan!....Pb på fattar inte vad är som gäller här


signatur

KICK ASS

Medlem

gå bara in i routern och ändra väl :S Många många spel som har det såhär så detta är redan fixat för mig sedan länge! ni ligger bara efter. Det tar ändå 10 sec att fixa så sluta ragea!

Medlem
Skrivet av Cyberz:

hittar inte servern..

Inte jag heller. Någon som vet vad som strular?

Medlem
Skägg.
10 Chambers

Hav jag en känsla av att det kommer att vara instabilt närmsta dagarna.


signatur
Medlem
Skrivet av Spawn100:

You were kicked from the server by an administrator om och om igen ,
hur svårt ska detta vara för fan!....Pb på fattar inte vad är som gäller här

Har du provat det jag skrev tidigare i forumet?
http://www.fz.se/forum/artikelkommentarer/spela-battlefield-3...


signatur
Medlem

Jag hittar servern men kan inte gå in på den. Står att servern håller på att byta bana & att jag måste vänta ett tag Det är bara en spelare inne på den

Medlem

Öppnade portarna och tog bort UPNP, nu verkar det fungera klockers

Inaktiv

Hade gärna kommit och spelat... Synd bara att aktiveringsservern verkar ha gett upp sen en timme eller så tillbaka.

Medlem

Samma problem här, kan inte aktivera spelet. Skit Origins.

Inaktiv

Låter jävligt kul men Orgins DJÄVLA verifieringsserver är ett SKÄMT. Väntat hela långa dagen på BF3 så kan man inte lira.. Klart man inte ens kan lira FIFA12 medans -_-

Medlem

Bara jag som har problem att starta spelet?? Installerar de å allt men sen så startar de inte. står att installationen blivit fel å skit:S frustrerande

Medlem
Skrivet av rezzmaistro:

Bara jag som har problem att starta spelet?? Installerar de å allt men sen så startar de inte. står att installationen blivit fel å skit:S frustrerande

Såg nyss att jag har samma problem med aktiveringen som vissa andra här. vilken skit när man är så sugen på spela!

Medlem

Det är lite som att köpa en ny bil och inte kunna starta den " Nja njooo nae, du får snart nyckeln till bilen, vi...vi ee har lite problem nu.."

Inaktiv

Roligare när man hade tänkt koppla av med lite FIFA12 medans.. o wait,, FUCK YOUUU origin

Medlem

varför funkar den inte? man bara instadör när man kommer in på den??

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hav jag en känsla av att det kommer att vara instabilt närmsta dagarna.

Eller hur! Känns sådär att ha stressat efter jobbet för en kopia,, svettig o sugen på att spela,,om man möts av ett origin som inte vill starta spelet .... allvar`?? vad e det för produkt/sak man köpt? Ska det inte fungera på dag ett?

Någon som hänger på till Dice imorgon (slussen) och knackar på??

Medlem
Skrivet av bleak:

Låter jävligt kul men Orgins DJÄVLA verifieringsserver är ett SKÄMT. Väntat hela långa dagen på BF3 så kan man inte lira.. Klart man inte ens kan lira FIFA12 medans -_-

Usch, samma här,,, kul att sitta o stirra på skärmen.... INTE!!!! Tack DIce

Medlem

haha Står att jag spelar Battlefiled 3: Limited Edition..... jösses vilket skräp.........

Medlem

origin tog emot min aktivering och installerat och uppdaterat och nu när man försöker komma in så står det att EA inte kan aktivera produkten. idioti..... någon som fått detta o löst sig?

Medlem
Skrivet av mrmanman:

origin tog emot min aktivering och installerat och uppdaterat och nu när man försöker komma in så står det att EA inte kan aktivera produkten. idioti..... någon som fått detta o löst sig?

jag har exakt samma problem... sitter nu och tittar på den otroligt irriterande "snurr-laddar" grejen...
det borde följt med en kondom i limited edition, som Cartman skulle sagt "We should at least be safe when you fuck me Dice!"

Medlem

signatur

Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator

Medlem

Synd att inte akteveringen funkar, ville verkligen spela nu när man var och köpte på nattöppet och allt

Medlem
Skrivet av hankis:
Skrivet av mrmanman:

origin tog emot min aktivering och installerat och uppdaterat och nu när man försöker komma in så står det att EA inte kan aktivera produkten. idioti..... någon som fått detta o löst sig?

jag har exakt samma problem... sitter nu och tittar på den otroligt irriterande "snurr-laddar" grejen...
det borde följt med en kondom i limited edition, som Cartman skulle sagt "We should at least be safe when you fuck me Dice!"

You are not alone guys!

Medlem
Skrivet av DonneR93:
Skrivet av hankis:
Skrivet av mrmanman:

origin tog emot min aktivering och installerat och uppdaterat och nu när man försöker komma in så står det att EA inte kan aktivera produkten. idioti..... någon som fått detta o löst sig?

jag har exakt samma problem... sitter nu och tittar på den otroligt irriterande "snurr-laddar" grejen...
det borde följt med en kondom i limited edition, som Cartman skulle sagt "We should at least be safe when you fuck me Dice!"

You are not alone guys!

+1 ! störande att se "Playing battlefield 3 limited edition" i höger hörnet. hahahah :-/

Skriv svar