Hisnande vansinnesrace i Need for Speed: The Run

Robot
Hisnande vansinnesrace i Need for Speed: The Run

Inte ens polisen kan stoppa dig i det senaste filmklippet från EA:s lovande bilspel.

#need-for-speed-the-run


Medlem
Hisnande vansinnesrace i Need for Speed: The Run

Längtar faktiskt till att få prova detta.....

Medlem

Om körkänslan blir som den ser ut att vara i filmen kommer tyvärr spelet att floppa ordentligt. Ser ungefär lika stelt ut som i nfs 3.

Medlem

Dom mörkar ju inte med att det är arkad-racing det är frågan om - så det har jag tillräckligt med titlar.

Så vad det är för namn på bilen eller modellen spelar ju noll roll.

Så det vore om de gjorde något riktigt intressant av gameplay som skulle få mig att bli intresserad.

Ish
Medlem

Aftonbladet.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv

Broar och laviner som rasar är randomized, de faller alltså olika om du kör samma sträcka flera ggr. Grafiken är Frostbite 2 och ska tydligen se ruskigt nice ut i öken och vinterlandskapen.

Ja det är ett arkadlir och fartkänslan är tydligen ruskigt snabb med en väldigt exakt styrning.


signatur

äldre än dig!

Medlem
Skrivet av LariosoDog:

Dom mörkar ju inte med att det är arkad-racing det är frågan om - så det har jag tillräckligt med titlar.

Så vad det är för namn på bilen eller modellen spelar ju noll roll.

Så det vore om de gjorde något riktigt intressant av gameplay som skulle få mig att bli intresserad.

Låt se nu.....
NFS realistiskt? Fail.

NFS arkadlir? Epic.

NFS har alltid varit arkadracing......och så länge de gör det BRA blir det...bra, som arkad.
Men de har misslyckats rätt hårt för ofta med NFS nu. EA stressar fram dem.....som vanligt.....

Medlem
Skrivet av Ish:

Aftonbladet.

infreakindeed!
Köpte nyligen ett av de senaste spelen och fy fan vilken skit!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Ish
Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Ish:

Aftonbladet.

infreakindeed!
Köpte nyligen ett av de senaste spelen och fy fan vilken skit!

"Hissnande vansinnesrace" Sen när man läser var det typ en gäng sjätteklassare som var och åkte gokart


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Testade demot igår, förutom sunkiga kontroller (som inte går att ändra i sann EA anda, varför EA, varför???) så var det riktigt snygg grafik, men körkänslan lämnade mycket att önska, kändes inte som om man hade full kontroll över bilen.


signatur

How can we win when fools can be kings?

1
Skriv svar