Skägg.
10 Chambers
Skrivet av DrBagguette:
Skrivet av Remus:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Webhallen har behandlat mitt limited edition till PC! Jag lär få det imorgon! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Tvivlar starkt på att dom skickar ut via post tidigare än deras nattöppna event kvällen den 27:e.

I övrigt är jag benägen att hålla med zauii89, och återigen bara bli besviken på 1-5 skalan.
4:a är väl för lite, 5 för mycket.
IGN.com gav det 9/10, ett betyg jag av vad jag läst, sett och betatestat själv kan vara benägen att hålla med om.

Problemet i min mening är att 5/5, = 100%, är perfektion. Vet inte om jag någonsin i mitt liv spelat ett enda spel som levt upp till 100% perfektion...

Betygssnack, igen? Vad är det för mening med en betyggskala om inget spel kan få full pott?


signatur
Medlem

Nice betyg! Jag undrar, finns commo rosen med än?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Remus:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Webhallen har behandlat mitt limited edition till PC! Jag lär få det imorgon! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Du lär inte kunna logga in på Battlelog innan den 27:e iaf


signatur

Tack för den här FZ! Jag kan ärligt talat inte vänta längre! På Torsdag smäller det!

I see you on the Battlefield!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Simmoo:

Nice betyg! Jag undrar, finns commo rosen med än?

Japp!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ish:

Vad är det för statistik du saknar? Inte sett battlelog?

Siffror, eller staplar, över skada, eldhastighet, skada per skott och så vidare. Fanns i BC2, men hittar inget sånt varken i spelet eller i Battelog.


signatur
Medlem
Skrivet av zauii89:

Det är ju ingen hemlighet att nätkoden är som den är?
Den har varit precis lika kass i alla Frostbite spel och jag garanterar dig att den är precis lika kass nu som den var i betan. För dem är detta inget problem, förmodligen för att de flesta casual players inte märker någon skillnad medan man själv inte kan låta bli att bli ganska förbannad varje gång man dör när man egentligen var i skydd.

För att sätta det i perspektiv.. är man van vid cs,unreal eller quake nätkod är bf3 ganska katastrofal.

Sorry, men tyvärr så har du troligen bara spelat ett tidigare frostbitespel, nämligen bc2...
Sen en beta också iofs, men det går ju inte att ta med eftersom nätkoden är omgjord. Nätkoden i betan var otroligt dålig, men nu verkar det ju som att den har blivit bättre.

Det enda som egentligen gör mig orolig är saknaden av e-sport stöd...

Medlem

Gråter


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Simmoo:

Nice betyg! Jag undrar, finns commo rosen med än?

Japp!

Jaaaa, tack för intressant läsning.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Remus:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Webhallen har behandlat mitt limited edition till PC! Jag lär få det imorgon! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Du lär inte kunna logga in på Battlelog innan den 27:e iaf

Man kommer väl kunna förladda det, antar jag?

Så inte alla behöver stå på releasedagen och ladda ner det samtidigt.

Skrivet av DrBagguette:
Skrivet av Remus:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Webhallen har behandlat mitt limited edition till PC! Jag lär få det imorgon! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Tvivlar starkt på att dom skickar ut via post tidigare än deras nattöppna event kvällen den 27:e.

Mitt har också skickats idag, så det kommer nog imorrn eller dagen därefter


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Najs. Blir att köpa om ett par månader när det kommit lite uppdateringar. Det brukar ju ta ett tag då DiCE alltid verkar börja om från grunden och "uppfinna" serverbrowsers på nytt som aldrig fungerar vid release.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Smärtan och abstinensen är OLIIDLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Fick spelet idag. Fan va elakt att det säkert inte går att lira innan 27é ändå


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

tack för det Carl.

Tror inte många hade förväntat sig något vidare SP, ska det vara så svårt att få till det?
Men men det är ju ändå för MP man gillar BF..

Medlem

Jag undrar om BF3 skulle fått högre eller lägre avarage score, om sp inte var med?
På ign's la dom tyngd på SP. Om inte det hade gjorts hade det kanske varit högre?
Eller blir det ett stort minus ifall singelplayer saknas?

Iaf, hoppar o tror att ingen köper spelet för SP, då det är ett mp spel.
och btw, webhallen har skickat spelet till mig med.

Medlem

Fråga: Om man köper spelet till både PC och ps3, kommer man att kunna spela med samma account då, dvs. kör man med samma "gubbe" oberoende av plattform?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av TexN:

Jag undrar om BF3 skulle fått högre eller lägre avarage score, om sp inte var med?
På ign's la dom tyngd på SP. Om inte det hade gjorts hade det kanske varit högre?
Eller blir det ett stort minus ifall singelplayer saknas?

Iaf, hoppar o tror att ingen köper spelet för SP, då det är ett mp spel.
och btw, webhallen har skickat spelet till mig med.

Jag gick igenom samma kval, hur mycket ska en hyfsat kapabel singleplayerkampanj få tynga ner ett i stort sätt multiplayerfokuserat spel.


signatur
Medlem

Härlig recension. Antar att dem har fixat allt från betan eller så är recensionen bara lite väl sockersöt.

Hur va kontrollerna till fordonen?
Det är en av dem mest viktigaste bitarna som dem lovade att lägga in till BF3 men inte gjort det under beta. Är det samma känsla i fordonen som BF1942-2142 eller är det Bad Company fysik i dem?
Kan man göra barrel rolls med helikoptern igen?

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag upplevde koden bra mycket smidigare i jämförelse med betan. Vad menar du med löjligt enkelt? Recensionsservrarna var befolkade med QA-folk som garanterat var bra mycket duktigare än oss recensenter så visst finns det skill. Kanske inte på samma sätt som Quake-tiden men sådana spel görs inte längre.

Serverfiler och mod tools är inget som påverkar spelupplevelsen "out of the box" så det finns ingen mening att hänga upp sig på det.

Det är ju bra o veta att delayen från den usla nät koden är borta. Fast det är ju som sagt upp till bevis eftersom alla Frostbite spel har vidrigt dålig nätkod. (BC1, BC2, MoH)
Jag kan dock hålla med om att spelet har blivit duktigt mycket lättare och har omtanke till casual folket.

Skrivet av Snejbelsax:

Sorry, men tyvärr så har du troligen bara spelat ett tidigare frostbitespel, nämligen bc2...
Sen en beta också iofs, men det går ju inte att ta med eftersom nätkoden är omgjord. Nätkoden i betan var otroligt dålig, men nu verkar det ju som att den har blivit bättre.

Det enda som egentligen gör mig orolig är saknaden av e-sport stöd...

Det går inte att fixa en helt nätkod på bara 3-4 månader eftersom det är en av dem kritiska komponenterna i BF3. Däremot kan den vara tungt modifierad och kommer helt säkert skapa problem.
Jag har spelat alla Frostbite spel och kan lungt säga att jag inte har stora förhoppningar. DICE har svikit innan och kan göra det igen.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Hur stor är skillnaden på grafiken mellan PS3 och en bra dator?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

GOTY 2011?, ni har inte sett COD MW3 än, SP kampanjen i BF3 förtjänar verkligen inte något goty, det är lika tamt som BFBC1-2, vilken hardcore som helst smäller igenom det på 3-5 timmar, men jag är medveten om att BF inte gäller SP utan MP och där mördar det sina tidigare bröder och systrar.

Men räkna inte ut COD bara, MW har både grym MP och SP del och jag antar att MW3 kommer vara minst lika bra om inte bättre.

/Kill em all


signatur

Denon / Pioneer

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Paddington:

Hur stor är skillnaden på grafiken mellan PS3 och en bra dator?

Vi har testat pc i detta fall, men efter tidigare intryck av konsolversionerna är de att jämföra med BC2 i grafikväg medan PC är bra snyggare.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Idono:

Härlig recension. Antar att dem har fixat allt från betan eller så är recensionen bara lite väl sockersöt.

Hur va kontrollerna till fordonen?
Det är en av dem mest viktigaste bitarna som dem lovade att lägga in till BF3 men inte gjort det under beta. Är det samma känsla i fordonen som BF1942-2142 eller är det Bad Company fysik i dem?
Kan man göra barrel rolls med helikoptern igen?

Jag är en för dålig pilot för att avgöra en sådan sak, min plats är på marken med en Stinger. Det var ingen helikopter som rollade ifrån mina raketer i alla fall.


signatur
Medlem
Skrivet av Hymer:

Fick spelet idag. Fan va elakt att det säkert inte går att lira innan 27é ändå

Det går att trixa lite med sitt IP-nummer så att man iaf kan lira singelplayer redan idag.

http://youtu.be/KAOJmPioZOg

Kan ju vara skoj att ha lirat färdigt kampanjen innan MP-helvetet brakar lös..

OBS: Antar att det är ok att länka videon då det inte rör sig om något piratsnack utan bara om hur man får igång SP lite tidigare på sitt redan köpta spel?
Tycker ni på FZ att det inte är en OK länk så ta bort inlägget bara...

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Simmoo:

Nice betyg! Jag undrar, finns commo rosen med än?

Japp!

Ni skulle inte kunna lägga upp en bild eller en film på den?

Medlem
Skrivet av mondo:
Skrivet av Hymer:

Fick spelet idag. Fan va elakt att det säkert inte går att lira innan 27é ändå

Det går att trixa lite med sitt IP-nummer så att man iaf kan lira singelplayer redan idag.

http://youtu.be/KAOJmPioZOg

Kan ju vara skoj att ha lirat färdigt kampanjen innan MP-helvetet brakar lös..

OBS: Antar att det är ok att länka videon då det inte rör sig om något piratsnack utan bara om hur man får igång SP lite tidigare på sitt redan köpta spel?
Tycker ni på FZ att det inte är en OK länk så ta bort inlägget bara...

Inte helt säker men jag tror det är olagligt att byta IP.


signatur

Idono. That's me!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Simmoo:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Simmoo:

Nice betyg! Jag undrar, finns commo rosen med än?

Japp!

Ni skulle inte kunna lägga upp en bild eller en film på den?

Får se om vi hinner


signatur
Medlem

Inte setts det nämnas någonstans, men vad hände egentligen med Commander rollen?
Tyckte den var en jävligt rolig/viktig roll i BF2 och är ju inte riktigt en uppföljare om man tar bort saker som gör ett spel?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Remus:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Webhallen har behandlat mitt limited edition till PC! Jag lär få det imorgon! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Du lär inte kunna logga in på Battlelog innan den 27:e iaf

Från och med inatt kan man logga in på Battlelog (både i USA och här i Europa) enligt en säker källa hos DICE.

Medlem

Hej FZ,

Jag tycker att ni borde överväga att ge spel med flera tydligt olika spellägen (t.ex. multiplayer, single player & co-op) betyg på flera punkter. Det låter ju inte direkt som att single player-delen i det här är "mästerlig" - men det är ju också helt ointressant för de som vill spela muti player, vilket jag antar är anledningen att spelet som helhet får det betyget.

Medlem

Den här recensionen glädjer mig nåt enormt, DICE o BF3 förtjänar inget mindre än topp betyg tycker jag.

Skriv svar