Vinn överlevnadspaket till Dead Island

Robot
Vinn överlevnadspaket till Dead Island

Ladda för zombieinvasionen med spel, kläder och solkräm – allt du behöver för att överleva katastrofen.

#dead-island


Medlem
Vinn överlevnadspaket till Dead Island

hoppas hoppas hoppas

Medlem

najs det här vill man vinna!

Medlem

Hmm Jag är lite nyfiken på om ni väljer bort vinnare som bor i andra länder, då kanske fraktpriserna blir dyrare dit (hit)?

Medlem

Klurig tävling! Fick verkligen tänka till istället för att googla, det uppskattas.
Önskar alla zombiejägare god lycka i jakten på utrustning! Må den starkaste överleva!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Skulle inte sitta fel med ett ex av spelet

Redaktör
Skrivet av Sabel:

Hmm Jag är lite nyfiken på om ni väljer bort vinnare som bor i andra länder, då kanske fraktpriserna blir dyrare dit (hit)?

Var med du, vi har nog råd med den extra fraktkostnaden om du hittar på att vinna.


signatur
Medlem

Mycket underhållande!

Inaktiv
Skrivet av Pjotor:

Klurig tävling! Fick verkligen tänka till istället för att googla, det uppskattas.
Önskar alla zombiejägare god lycka i jakten på utrustning! Må den starkaste överleva!

Aha ok, det var frågorna om platform och tröjstorlek som fick dig att "tänka till" eller?


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Skrivet av SToFo:
Skrivet av Pjotor:

Klurig tävling! Fick verkligen tänka till istället för att googla, det uppskattas.
Önskar alla zombiejägare god lycka i jakten på utrustning! Må den starkaste överleva!

Aha ok, det var frågorna om platform och tröjstorlek som fick dig att "tänka till" eller?

Fniss.
Syftade mest på trailerfrågan, men är man, liksom jag, över 190 cm lång och ohyggligt smal så kan tröjstorlekar vara riktiga kuggfrågor.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Haha, solkräm till oktober?
xD Håller tummarna nu


signatur

Game long and prosper

Medlem

Är solkrämen infekterad?

Redaktör

Allt är infekterat, så det gäller att spela snabbt så man lär sig att hantera omgivningen när den tar konsekvenserna av smittan.


signatur
Medlem
Medlem

Det är lite taskigt att man inte får se i resultaten hur många som är med och tävlar egentligen. Skulle vara intressant att veta. 8)

Medlem

hoppas alla svarar fel utom jag


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Gissade på typ alla frågor. Skulle bli otroligt förvånad om jag vann

Inaktiv

NU vill jag verkligen vinna! Zombiekåt som man är! *tolka det hur ni vill...* 8-)

Medlem

Äntligen en tävling där man inte måste ha kört igenom spelet

Medlem

VINST NU ELLER!!!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

En zombiedänga skulle sitta fint nu alltså.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Nej ok vet med säkerhet att jag har rätt på 1an o 3an, men måste fråga.
Läste igenom varenda kommentar av calle från februari trailern, allt han sa (så länge ja inte missade ngt) var att han hade en mardröm om Zombies. hittade inge om gåshud, dölja filmen, lr "avboka semester".


signatur

Rwa?

Medlem

Meeen! Jag vill ha "motivera varför just du ska vinna" fråga!


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem

Gör allt för att få solkrämen!

Medlem

Nu är det allvar! GLHF!

Medlem

Tror i alla fall jag hade rätt på fråga 4 och 5...

Medlem

t-shirten hade varit kul och ha men eftersom jag redan äger spelet så ska jag inte lägga mig i i tävlingen.

Medlem
Medlem
Skrivet av Annanaz:

Nej ok vet med säkerhet att jag har rätt på 1an o 3an, men måste fråga.
Läste igenom varenda kommentar av calle från februari trailern, allt han sa (så länge ja inte missade ngt) var att han hade en mardröm om Zombies. hittade inge om gåshud, dölja filmen, lr "avboka semester".

Samma här, letade överallt efter något som kunde hinta om svaret. Fick bli en chansning till slut.

Redaktör
Skrivet av davidrone:
Skrivet av Annanaz:

Nej ok vet med säkerhet att jag har rätt på 1an o 3an, men måste fråga.
Läste igenom varenda kommentar av calle från februari trailern, allt han sa (så länge ja inte missade ngt) var att han hade en mardröm om Zombies. hittade inge om gåshud, dölja filmen, lr "avboka semester".

Samma här, letade överallt efter något som kunde hinta om svaret. Fick bli en chansning till slut.

Det finns en ledtråd nånstans till var man bör leta efter kommentaren.


signatur
12
Skriv svar