Diablo 3 släpps först 2012

Medlem

Låt det ta sin tid det tar, bättre att det blir bra i slutändan än ett halvfärdigt spel som de flesta nu förtiden görs när de släpps för tidigt. Jag kan vänta så länge det i slutändan blir något som kan hålla i flera år. Precis som spelen var förr!

Medlem

when its done , rätt

Medlem

De behöver väl lite extra tid att sätta upp sin "pay 2 win"/cash shop med föremål, samt utbilda och ge alla professionella kinesiska farmare ett försprång så det finns nog med runor/föremål när dagens p12 spelare ska ut på pvp.
Göra egna karaktärer, lägga ut skillpoints och ha lan känns så 90-tal, tacka vet jag generiska kopior där alla är lika, automatisk levlande och online-krav. Lägg till iteam shop för att f gear som duger för pvp/pve då hederligt grindande lär vara dött. Diablo är dött, länge leve casual-ablo och Activision blizzard casual-världens frälsare

Urk...såg just att det började rulla tårar från fodralet på mitt gamla D2 av ren förnedring när den hörde om denna skam till spel, och D1 roterar i sin grav...

Medlem

Min gissning att D3 släpps innan 2020 håller fortfarande.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag har tappat lusten för Diablo III tack vare kopieringskyddet. Lägger internet av så kan man ju inte spela skiten. Såg andra bra spel som är liknande Diablo


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Känner mig inte alls taggad på diablo 3 längre. Var hur taggad som helst i vintras och under våren men sen kom det mer och mer löften de aldrig kunde hålla. Sen nu att de inte kommer släppa spelet detta året.... pfffffffffffffft.

Det räcker med putsandet, det ser ju VÄLDIGT färdigt ut på de videos/ live streams jag har sett så att de ska behöva så lång tid på sig är bara irriterande efter att i 3 år ha sagt att iår kommer det o ändrat sig i slutet av året hela tiden. Det kommer nog fan inte komma nästa år heller.

Jag tror det kommer att komma runt jultiden 2014. det är då sista wow expansionen kommer och när diablo släpps kommer blizzard att tappa iaf hälften av sina wow spelare vilket de nog är rädda för av någon anledning. De tappar ju alla spelare till ett av sina egna spel så, va fan gör det?!

Medlem

D3 har florerat i speltidningar och liknande så många år nu att folk helt enkelt tröttnat.. det är blizzard i en liten ask... annonsera ut spelet när det knappt lämnat planerings stadiet och sen nöta år efter år.. hade D3 släppts för fem år sen hade det fortfarande varit en löjligt lång utvecklingstid och i dagsläget är det ju bara en förlegad spelmekanik i tramsigt pastellbruna färger.. jag tror detta kommer bli Blizzards största flopp.. det kommer nog sälja på sitt namn men jag tror inte det kommer hålla folk spelande.


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Någon som kan låna ut sitt account under helgen? Vore hur schysst som helst verkligen

Medlem

fattar inte hur den här hemska nyheten kan förekomma då betan ser ytterst buggfri ut och den ser helt fantastisk ut. kan väl inte häller vara att de designar om demon hunter eller? helt ofattbart

Medlem
Skrivet av firsov:

Känner mig inte alls taggad på diablo 3 längre. Var hur taggad som helst i vintras och under våren men sen kom det mer och mer löften de aldrig kunde hålla. Sen nu att de inte kommer släppa spelet detta året.... pfffffffffffffft.

Det räcker med putsandet, det ser ju VÄLDIGT färdigt ut på de videos/ live streams jag har sett så att de ska behöva så lång tid på sig är bara irriterande efter att i 3 år ha sagt att iår kommer det o ändrat sig i slutet av året hela tiden. Det kommer nog fan inte komma nästa år heller.

Jag tror det kommer att komma runt jultiden 2014. det är då sista wow expansionen kommer och när diablo släpps kommer blizzard att tappa iaf hälften av sina wow spelare vilket de nog är rädda för av någon anledning. De tappar ju alla spelare till ett av sina egna spel så, va fan gör det?!

Dom tappar spelare till ett spel dom inte har månadskostnad på. Dom försöker ju lösa det med att "gama" pengar via avgifter på AH och så.
Det är inte det "gamla goa Blizzard", som sätter spelaren först vi har kvar sen Activision blev inblandade. Girighet har tyvärr infekterat deras "tänk" numera.

Hur som haver lär jag nog köpa D3 för att köra LAN-coop när det väl släpps ändå. Men jag ser mer fram emot Torchligt 2 just nu, i den genren.
Flera av dom som som jobbar på "Runic Games" är folk från Blizzard north, så Torchlight 2 är i princip ett spel från dom som skapade diablo ( och Torchlight 2 lär ju komma ut först i vilket fall som )

Diablo 3 jommer säkert att vara ett underbart spel, när det väl släpps, men jag kan inte låta bli att tänka hur mycket bättre det hade varit utan Bobby Kotics feta korvfingrar involverade i processen.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

ZOMG! betakey gief plz! PLIXX PLOX

Inaktiv
Skrivet av TexN:

Inte så insatt i diablo.
Men finns det någon typ av online pvp?
Och det man säljer på AH, som går o köpa med paypal, får man riktiga pengar för det eller ingame? o.O

det kommer finnas arena 2v2 tror också 3v3 och 5v5, även om spelet inte kommer balanseras främst efter detta.

AH kommer ha 2 lägen. Antingen som i wow du använder in game valuta för att sälja och köpa prylar. Eller kan du välja att använda paypal och använda riktiga pengar för att köpa och sälja.

Medlem

Hoppas det släpps innan jorden går under nästa år

Medlem
Skrivet av LordOfTerror:

Jag har tappat lusten för Diablo III tack vare kopieringskyddet. Lägger internet av så kan man ju inte spela skiten. Såg andra bra spel som är liknande Diablo

Mycket tråkigt att det ska behöva vara så här. Själv lutar det starkt åt ett köp för min del även om såna här försämringar irriterar mig ordentligt. Det rimmar illa att man ska behöva betala fullpris för DRM-infekterade spel. Särskilt när Blizzard ändå kommer tjäna multum då de tar en bit av kakan från alla genomförda auktioner. Det är bäst för Blizzards rykte att spelet innehåller 0% fusk och spambottar. Annars är det bekräftat att deras korkade begränsningar var helt meningslösa.

Inaktiv
Skrivet av redgreenblue:
Skrivet av LordOfTerror:

Jag har tappat lusten för Diablo III tack vare kopieringskyddet. Lägger internet av så kan man ju inte spela skiten. Såg andra bra spel som är liknande Diablo

Mycket tråkigt att det ska behöva vara så här. Själv lutar det starkt åt ett köp för min del även om såna här försämringar irriterar mig ordentligt. Det rimmar illa att man ska behöva betala fullpris för DRM-infekterade spel. Särskilt när Blizzard ändå kommer tjäna multum då de tar en bit av kakan från alla genomförda auktioner. Det är bäst för Blizzards rykte att spelet innehåller 0% fusk och spambottar. Annars är det bekräftat att deras korkade begränsningar var helt meningslösa.

Håller helt med att dem måste kompensera det på något vis. Tyvärr plågas ju SC2 av fusk så diablo 3 lär inte komma undan heller? Beror ju iofs på vilken information clienten får osv.

Personligen hade jag däremot inte tänkt köra diablo 3 single player i vilket fall. Men sådana här lösningar suger hårt för alla som uppskattar det.

123
Skriv svar