Portal gratis under begränsad tid

Fick med det på köpet i "Orange Box". Antingen gillar man sådan spel eller inte, jag gillar inte, men uppskattar idéen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Ish:

Jag har nog en smula medicinsk bokstavskombination. Tiden har jag, men det blir ofta att jag drar på en dokumentär framför installera ett nytt spel många gånger. Lära utan integration liksom. Blir inte bättre. Just nu står Skyrim här näst på agendan.

Måste ha missuppfattat det du skrev då, my bad ;).

Skyrim verkar kunna bli riktigt grymt, helt klart ett spel jag själv är sugen på=).
Alla kan inte gilla alla spel, Portal verkar kul men självklart är det inte ett spel som tilltalar alla då jag tror det är omöjligt att göra saker som alla gillar, det kommer alltid finnas någon som inte gillar det likaväl som det kommer finnas sådant som någon gillar som många ogillar (där hamnar jag själv ganska ofta har jag märkt, alltså att jag ofta gillar det andra inte gillar=)).

Medlem

Det skulle ju komma gratis DLC till Portal 2 15 sept om jag minns rätt.

Måste man regga sig på Steam för att få det till PS3?
Undviker reggning på ställen jag absolut inte måste.

Hitta inget på PS Store alls om det.

Riktigt kul spel om man gillar tankenötter.

Inaktiv

Valve kan dra åt hälvete, bokstavligen.
Försöker man bli medlem så blir man nekad eller så kör de med att man skrivit fel i den boköversättnings-korrekt skrivnings programdelen, eller så "misslyckades" det att skapas ett nytt konto.


signatur

The Year was 2027..

Medlem
Skrivet av marcus95:
Skrivet av Atlas Redscale:

Laddade hem det förra gången det var gratis, Maj 2010.

Skrivet av DarkaN:
Skrivet av yoyisy:

Palla spela klart de xD

2 timmar är inte så mycket tid att lägga :>

2 timmar? Gör det på 20 minuter.

Skulle gärna vilja se det där. Lägg upp en video, 20 minuter är ju inte så mycket att spela in.

Har gjort det på 16 minuter 44 sekunder.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Får man spelet för alltid om man laddar ner det innan tisdag eller är det bara gratis att spela fram tills tisdag?

Medlem

Det tycks vara att du får spelet permanent.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Jag skaffade det nu i helgen och måste säga att det var jäkligt skönt. Jag älskade verkligen det spelet, bara att vänta nu tills portal 2 blir gratis också .P

Medlem

Det lär du få vänta länge på, dock kan du nog hitta de till bra priser om du letar på rätt ställen. (PMa om du vill ha tips)


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skrivet av r3lev4nt:

Det lär du få vänta länge på, dock kan du nog hitta de till bra priser om du letar på rätt ställen. (PMa om du vill ha tips)

Ta det lugnt, jag är tålmodig. Jag lyckades ju vänta 3-4 år innan portal blev gratis och att jag hade tillräckligt snabbt internet att ladda ner det.

12
Skriv svar