Catherine försenat till nästa år

Robot
Catherine försenat till nästa år

Atlus surrealistiska, skräckerotiska pussel attackerar din hjärna med bisarra intryck under första kvartalet 2012.

#atlus


Medlem
Catherine försenat till nästa år

wops råkade köpa catherine till ps 3 förra månaden på japanska. tar ett tag innan det blir lite naughty dock xD

Medlem

Förklarar varför demot fanns på amerikanska PSN. Jäkla sätt att försena det för oss i EU, handlar det om censurering av spelet så lär jag inte köpa det.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Såg ett Collectors Edition pack, ruskigt snygg bild på omslaget, men spelet i sig kan ju vara ren avföring så jag lät bli.

Medlem

Oh well. De spel som jag ser mest framemot iår verkar bara tryckas längre och längre ifrån mig.
Aja, får stå ut med det

Medlem

Inkasserade import versionen från WH för ca:2 månader sedan. Klarade det på under 1 vecka. Surrealistiskt men helt ok. Var det värt spenderade pengar, nja knappast hela beloppet i alla fall.

Skrivet av ForrestFox:

Såg ett Collectors Edition pack, ruskigt snygg bild på omslaget, men spelet i sig kan ju vara ren avföring så jag lät bli.

Don't! Det är riktigt, riktigt bra.

Medlem

Släpps med endast engelskt tal då antar jag? Suck.

Medlem

Har dom sagt varför dom försenar EU versionen eller gör dom en Rock Band av det hela? Dvs en dryg försening av spelet och när det väl kommer så ska vi slänga oss ner på alla fyra och kyssa deras fötter?

Aja, så kanske det inte riktigt går till, men nästan


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar