FZ listar höstens 10 hetaste spel

Medlem

Diablo 3 är det enda av dessa jag är direkt intresserad av
Hoppas att det släpps i höst bara.
Jag skulle även vilja slänga in Saints Row 3.

Skrivet av totte1015:

Om inte BF3 vinner vet jag inte vilken värd jag bor i.

Folk har olika smak.

Medlem

Bf3
Skyrim
DotA2
Diablo3
Forza4
Star Wars The old republic

Medlem

Jag ser mest fram emot BF3. COD borde inte ens vara med på denna listan, blir väl samma spel som MW2/Black Ops fast med lite nya vapen etc... Men det är min åsikt.

Medlem
Medlem

Allvarligt FZ, har ni hört talas om "scrollhjul"? Att behöva klicka fram nya sidor hela tiden när ni kunde lagt allt på samma... larv år 2011.

Min egen åsikt om spelen:

Battlefield 3: Fesljummet, inte hett. Lite intressant att se vad de tillför PC-världen efter alla dessa lögner och floppar med BF1943 osv.

CoD:MW3: CoD: Modern Milking. Ungefär lika hett som Lindsay Lohan. Kanske fjortisarna tycker det är ballt dock, själv så har tycker jag hela serien halkat av vägen för länge sedan.

Skyrim: Ser fram emot det. Är lite rätt för konsollprioriteringen som ofta brukar sabba PC-versionerna, men vi får se. Världen ser jag fram emot iaf.

Diablo 3: Har aldrig varit stort fan av Diablo, men trean imponerade på mig.

SW: Nej, absolut inte. Trött på Star Wars. Kommer dock testa det ändå.

Batman: Första var för repetitivt, men imponerande ändå. Det kanske fixas i nya.

Zelda: Definitivt. Har alltid gillat Zelda, hoppas detta håller kvaliteten.

Assassins Creed: Kallar det numera Assassins Greed, tycker det är för mycket av samma hela tiden. Älskade dock första.

Resten har jag inte så mycket åsikt om. Vi får se hur det går för spelen.

Medlem

Det är ingen dålig samling vi har att se fram emot!

mrpijey: Klicka på "En sida" i den röda rutan längst upp till höger i artikeln.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Medlem

Fm 2012, fifa 12 och bf3 för mig!

Medlem

Skyrim primärt, Diablo 3 om det visar sig mindre segdraget än andra hack'n'slash

Assassins Creed till PS3:an (eftersom det garanterat dröjer innan pc-versionen kommer, som vanligt)

Skrivet av jonis:

mrpijey: Klicka på "En sida" i den röda rutan längst upp till höger i artikeln.

Bra tips, faktiskt missat det

Medlem

tar ni med SW:TOR får ni banne mej ta med GW2 också

Medlem

Holy shit, visste inte att ALLA dessa spel släpps inom så litet utrymme. Best holiday ever?

Inaktiv

Battlefield 3, Batman Arkham City, Saint's Row The Third och Skyrim. Dom spel jag ser framemot i höst.

Varför är Diablo 3 med? Det är väl inte ett av höstens spel?

Medlem

Hmm, ser att fler röstat på D3 än Skyrim, men ändå syns det ingen stapel alls i diagrammet. Nåja, D3 hade toppat vilken lista som helst för mig, men BF3 kommer på en stark andraplats och eftersom jag lyckligtvis inte måste välja så blir det såklart ett dubbelköp

Medlem
Skrivet av TomTrick:

tar ni med SW:TOR får ni banne mej ta med GW2 också

Inget som tyder på att GW2 släpps i år. BW har iaf sagt att swtor enligt planerna ska släppas i år.

Annars tycker jag att det är en hel del feta titlar som kommer i höst/vinter. Bästa på väldigt länge enligt mig.

Medlem

Väldigt låga siffor på Diablo 3 om ni frågar mig.
Kanske beror på att det förmodligen ist kommer att komma ut nästa år men men.

Gött o se Bf 3 i top iaf!

Medlem

GoW3, Forza Motorsport 4 samt BF3 i den ordningen. Förutspår att om ett halvår så spelar jag fortfarande BF3 ett par kvällar i veckan, pillar lite med galna bilar några gånger i månaden i Forza4 och minns glädjen jag hade med GoW3 för 5 månader sedan..


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Inaktiv
Skrivet av firsov:

Väldigt låga siffor på Diablo 3 om ni frågar mig.
Kanske beror på att det förmodligen ist kommer att komma ut nästa år men men.

Gött o se Bf 3 i top iaf!

Äh, 20% är ändå högt. Alla ser inte framemot eller ens gillar Diablo spelen.

Medlem

Varför finns inte Forza Motorsport 4 med i listan...
Hoppas DICE har fixat hitboxarna i BF3, BC2 är ju en ren katastrof på den punkten, så länge det problemet finns hotar det inte COD.

Medlem

Where, THE FUCK, is my Gears of War 3?

Battlefield 3 och Gears of War 3 är nog dom spelen som kommer få mina ögon att blöda denna höst/vinter/vår/sommar/höst/vinter/vår/sommar/höst/vinter/vår/sommar.

Medlem

Skyrim överlägset. Krossar allt. Har längtat efter det i så många år.

Dark Souls tvåa, sen BF3 och underbara Assassin's Creed.


signatur

Memento Mori

Medlem

Det blir Battlefield 3 all the way baby!
Har nog aldrig längtat så mycket efter ett BF spel i mitt liv


signatur

Game long and prosper

Medlem

Om inte Skyrim vinner så vet jag inte vilken värld jag bor i.

Medlem

Trackmania 2 och F1 2011 är klart viktigare än hälften av de listade spelen, Fifa 12

Medlem

Saints Row 3 helt klart

Uncharted 3, Batman Arkham City, Assassins Creed, Skyrim.

[X] Inget behov att vara utomhus fram till jul......

Medlem

Måste fråga varför CoD endast har 1% av rösterna? Alla älskar CoD det är en sjuk bra serie. Jag är en av få som inte spelat Multiplayer vad jag vet.

Medlem

Saints Row 3!!! :):):)

Medlem

Skyrim och BF3, där har vi vad jag kommer spela en lång tid framöver efter deras släpp.

Medlem

En del skojiga saker på listan, men de jag själv ser mest fram emot var inte med.

Nämligen Trine 2 och Torchlight 2

Dock är det som nämnt lite tradigt att det är så förtvivlat mycket uppföljare det handlar om hela tiden. Har spelutvecklarna slarvat bort sina uppfinnar-hattar?

Dark Souls & Diablo 3 är dom enda självklara köpen på listan för mig. DS fick min röst, ser fram emot att slita håret av mig i frustration.

123
Skriv svar