Dice besvikna över läckt Battlefield 3-film

Medlem

Jag myser utav allt Battlefield relaterat.. skulle dem släppa ett filmklipp där en utav utvecklarna sitter och bajsar så skulle jag fortfarande bli lyrisk! Vi snackar trots allt världens bästa spelserie.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

är också besviken på gameplay vidsen.

Medlem
Skrivet av SteelStrike66:
Skrivet av raefzm88:

"dice besvikna" Vad tror ni era kunder är ? Force'a origin och annat skit på oss. Ni har ingen rätt att vara besvikna. Hoppas BF3 floppar stenhårt.

Det är okey, du kan ju spela MW3 istället (skrattar med en gigantisk ekande röst och skakar på huvudet )

Haha nej tack

Moderator | Testpilot

Oh my god ni ska ju vara deras vänner FZ, hur kunde ni göra så här?!

...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Givetvis är fel att bedöma ett spel efter en lågupplöst video, men nyfiken som människan är så vill man ju alltid ha en sneak-peak

Jag kommer skaffa spelet och har förväntningar om att det kommer bli grymt - I'm not judging you DICE.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Är det bara jag som sitter på pc och aldrig skulle få för sig att joina en 64-spelares spamserver? Spelar hellre med 24.


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.

Medlem

http://www.physicalwarfare.com/
kan detta vara till betan kanske?

Medlem

Släpp lite mera info då, DICE.

Medlem
Skrivet av bent toe:

Jag myser utav allt Battlefield relaterat.. skulle dem släppa ett filmklipp där en utav utvecklarna sitter och bajsar så skulle jag fortfarande bli lyrisk! Vi snackar trots allt världens bästa spelserie.

+1


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Moderator | Testpilot
Skrivet av SteelStrike66:
Skrivet av raefzm88:

"dice besvikna" Vad tror ni era kunder är ? Force'a origin och annat skit på oss. Ni har ingen rätt att vara besvikna. Hoppas BF3 floppar stenhårt.

Det är okey, du kan ju spela MW3 istället (skrattar med en gigantisk ekande röst och skakar på huvudet )

Spelar hellre MW3.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av SteelStrike66:
Skrivet av raefzm88:

"dice besvikna" Vad tror ni era kunder är ? Force'a origin och annat skit på oss. Ni har ingen rätt att vara besvikna. Hoppas BF3 floppar stenhårt.

Det är okey, du kan ju spela MW3 istället (skrattar med en gigantisk ekande röst och skakar på huvudet )

Spelar hellre MW3.

Gå till en annan tråd då. Cod-troll finns det nog av.

Medlem
Skrivet av Cedliq:

http://www.physicalwarfare.com/
kan detta vara till betan kanske?

Sidan är fejk enligt EA.

Medlem
Skrivet av Redstar:
Skrivet av Cedliq:

http://www.physicalwarfare.com/
kan detta vara till betan kanske?

Sidan är fejk enligt EA.

fan

Medlem

Undrar vad som händer på den sidan klockan 5!

Inaktiv

lyckad marknadsföring.. och besvikna röster på releasedagen

Medlem
Skrivet av TexN:

Undrar vad som händer på den sidan klockan 5!

Precis!
hoppas betan släpps då, fast EA säger att den är fake. Den borde ju släppas snart.

Medlem
Skrivet av Cedliq:
Skrivet av TexN:

Undrar vad som händer på den sidan klockan 5!

Precis!
hoppas betan släpps då, fast EA säger att den är fake. Den borde ju släppas snart.

Vi kanske blir rick rolled xD

Medlem
Skrivet av TexN:

Vi kanske blir rick rolled xD

Haha ;P

Medlem

Filmer tar man ju ändå med en nypa salt då man måste testa spelet för att bilda sig en uppfattning helt och hållet så tror inte de förlorar så mycket.

Personligen så gillar jag mer lågupplöst då jag inte kör fler än 1 monitor och gillar att jonglera flera saker samtidigt

Enogh talking, give us the god damn BETA now!!!!!


signatur

It´s not where we´re from, it´s where we´re going....

Medlem
Skrivet av Palpatine666:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Palpatine666:

Det roliga är att det enda som avgör om jag ska köpa Battlefield 3 eller inte är om PS3 versionen kommer stödja mus och tangentbord eller inte. Men dom enda nyheter som kommer om BF3 är typ hur många skivor det kommer ligga på eller lågupplösta filmklipp på youtube =P

Counterstrike GO ska ju iaf stödja det till PS3 så det tackar vi för

But will it blend? =D

Blend??? =P

www.willitblend.com


signatur

Did you grab my ass?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Cedliq:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av SteelStrike66:
Skrivet av raefzm88:

"dice besvikna" Vad tror ni era kunder är ? Force'a origin och annat skit på oss. Ni har ingen rätt att vara besvikna. Hoppas BF3 floppar stenhårt.

Det är okey, du kan ju spela MW3 istället (skrattar med en gigantisk ekande röst och skakar på huvudet )

Spelar hellre MW3.

Gå till en annan tråd då. Cod-troll finns det nog av.

Hur är jag ett Cod-Troll när jag bara föredrar MW3 framför BF3?
Sen får jag skriva här hur mycket du vill. Samt lite svårt att gå på trådar, riktiga och virtuella.

DU är dryg så ja, jag är dryg.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Galactus:
Skrivet av Palpatine666:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Palpatine666:

Det roliga är att det enda som avgör om jag ska köpa Battlefield 3 eller inte är om PS3 versionen kommer stödja mus och tangentbord eller inte. Men dom enda nyheter som kommer om BF3 är typ hur många skivor det kommer ligga på eller lågupplösta filmklipp på youtube =P

Counterstrike GO ska ju iaf stödja det till PS3 så det tackar vi för

But will it blend? =D

Blend??? =P

www.willitblend.com

HAHA! Hadde inte sett dom innan! Snacka om sjuk humor! LÖL

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hur är jag ett Cod-Troll när jag bara föredrar MW3 framför BF3?
Sen får jag skriva här hur mycket du vill. Samt lite svårt att gå på trådar, riktiga och virtuella.

DU är dryg så ja, jag är dryg.

I varje tråd med en nyhet angående Battlefield 3 skriver alltid någon att de gillar Cod mer, har ingen aning om varför, vilket genast en massa andra Cod-fans/battlefield fans hoppar på och startar en diskussion kring. Det här handlar om Battlefield, inte Cod. De är två helt skilda spel. Spelar båda och de har HELT olika kvaliteer. Blir så jäkla trött på detta efter att ha läst samma diskussion om och om igen i varenda tråd om battlefield 3.

För de som tycker att man fortfarande kan älta det här finns det en tråd på FZ som heter Battlefield 3 vs MW3. SKRIV DÄR istället.

Nu kanske inte DU hade för avsikt att starta ÄNNU en diskussion kring det här. Men det är väldigt svårt att se skillnad på random kommentarer kring MW3 och kommentarer som är skrivna för att provocera alla battlefield-fans som läser den här nyheten.

Medlem

Förvånas över att vissa utvecklare är så känsliga och tror att gemene gamer inte förstår skillnaden, Om jag ser på en lågupplöst handcam film kommer jag inte dömma spelets grafik efter den, vad jag kanske tittar efter i filmen är gameplay, ai, valmöjligheter.. små detaljer.. exempel på en utvecklare som inte bryr sig om suddiga handcams; Arena.net! finns hur många youtubevids som helst med skakiga handcams på GuildWars2, sen lägger de ut egna officiella clips så är det ju lätt att se hur snyggt spelet är... Förstår inte riktigt denna Rädsla för dåliga filmer som dice delar med många andra utvecklare, tänker framförallt på Bethesda..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Inaktiv

All publicitet är inte dålig publicitet, det är dom dåliga handcam filmerna som får en att vilja se mer


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem
Skrivet av Javas:

HAHAHA, den som spelar det här på konsol alltså...24 spelare är skittråkigt, ge mig 64 spelare så blir det röj
Håller med den här artikeln, BF3 ska helst upplevas i 1080p och maffigt ljudsystem

Nej de e ju squad rush som e roligast! 4 mot 4 är bäst helt klart.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Javas:

HAHAHA, den som spelar det här på konsol alltså...24 spelare är skittråkigt, ge mig 64 spelare så blir det röj
Håller med den här artikeln, BF3 ska helst upplevas i 1080p och maffigt ljudsystem

Japp därför spelar jag på Ps3, 46" tv 1080p och bättre ljudsystem inkopplat

Nice, allt utom spelarantalet ligger på topp


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av toast:

Förvånas över att vissa utvecklare är så känsliga och tror att gemene gamer inte förstår skillnaden, Om jag ser på en lågupplöst handcam film kommer jag inte dömma spelets grafik efter den, vad jag kanske tittar efter i filmen är gameplay, ai, valmöjligheter.. små detaljer.. exempel på en utvecklare som inte bryr sig om suddiga handcams; Arena.net! finns hur många youtubevids som helst med skakiga handcams på GuildWars2, sen lägger de ut egna officiella clips så är det ju lätt att se hur snyggt spelet är... Förstår inte riktigt denna Rädsla för dåliga filmer som dice delar med många andra utvecklare, tänker framförallt på Bethesda..

Jag vågar nog påstå att det finns en hel del personer i världen som kanske inte är lika pålästa som genomsnittet på FZ och kan reagera på ett annorlunda sätt. Sen har jag full förståelse för att man inte vill visa upp saker som inte är färdiga, det gäller väl i många fler områden än bara spelindustrin.

Medlem

"han dämpar farhågorna för att konsolversionerna ska vara mindre genomarbetade, och menar att köparna kommer bli fullt tillfreds också med PS3- och Xbox 360-versionerna" Det brukar vara tvärtom, att PC-spelarna har farhågor om att PC-versionerna ska vara mindre genomarbetade när de blir överförda från konsol. Nu råkar det vara omvnt vilket visar att konsolspelarna har samma önskningar och farhågor som oss PC-spelare. Vi är ju alla trots allt gamers.

Jag spelar inte militär-FPS, men jag vill att BF3 ska sälja mycket för att det är svenskt och för att visa att det finns lönsamma alternativ till Call of Duty (inte för att Call of Duty är dåligt, utan för att det alltid är bra med alternativ).


signatur

Get Keisinger or die scrying
Puns is the path to the Dark Side

12
Skriv svar