Samkönad kärlek i The Old Republic

Robot
Samkönad kärlek i The Old Republic

Darth Maul hjärta Darth Vader, fast inte vid släppet utan vid ett senare skede. Mellan dig och datorstyrda kompanjoner.

#star-wars-the-old-republic


Medlem
Samkönad kärlek i The Old Republic

"Mesa likes the little Jedi. Hesa gunna be a strong one."


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

på något sätt så påminer det hära mig om WOW, målningslika bilder, kassa animationer, bara film bitarna som är bra som den hära tex. http://www.youtube.com/watch?v=bVyJP92TiVg&feature=related
men så ser det ju inte ut i spelet och det är synd, tsss jäv.a pokemon spel

Medlem
Medlem

Star Wars: Clash of the lightsabers

Man måste ju vara lite subtil.

Inaktiv

Do NOT underestimate the power of the back-side.

Blä.

Medlem

inb4 folk säger att spelet kommer floppa.
Detta spelet KAN INTE floppa, det finns en anledning till att dom har dragit mycket från WoW då dom vill ha spelare. Dom vill inte ge bättre grafik då dom vill att alla ska kunna spela spelet, dom satsar hellre på röstskådespelet och hmm här skulle jag säga animationer och hur karaktärer rör sig men det fungerar ju inte så bra... JO story systemet där man bygger historien om sin karaktär!

Peww... Målade nästan in mig i ett hörn där.

Sammanfattande: Detta spelet gör inget för att utveckla vidare MMOgenern utan nöjer sig med att "ta" spelare.
Får hoppas på spel som GW2, Tera(?) och kanske kanske Secret World(ser inte bra ut) men det behövs sådana här spel som satsar på att ta allt till nästa steg, grafik, modeller, quests etc.

Medlem

Om ni haft ett företag, skulle ni satsat på en produkt som 50-70% kunde njuta av eller skulle ni nöjt er att tillfredställa 10% av spelarna, som ändå bara whina på allt som har med produkten att göra?

Sluta klaga på grafiken och tänk efter lite innan! Jösses!

Ni ser ju hur det gick för AOC vid launch med sin ultrasnygga in dx10 grafik.

Medlem
Skrivet av Tobblish:

inb4 folk säger att spelet kommer floppa.
Detta spelet KAN INTE floppa

Klart som korvspad att det kan floppa. Inte initiellt. då det redan med förbokningarna blivit en hit. Men det kan gå väldigt snabbt utför med MMO-spel. Detta är dock ett Star Wars-spel så det kommer att ha mycket svårare än andra spel att floppa, men risken finns där.

Medlem

Flopp!!!!


signatur

AYY LMAO

Medlem

Happ..


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Tycker det är ett väldigt fokus på "samkönad" kärlek från Biowares sida, är det verkligen nödvändigt egentligen?

Medlem
Skrivet av MagicBandit:

Tycker det är ett väldigt fokus på "samkönad" kärlek från Biowares sida, är det verkligen nödvändigt egentligen?

Nej det är absolut inte nödvändigt och har egentligen ingen plats i Star Wars, de enda två homofilerna i Star Wars är "tillverkade" av en författare som alla Star Wars-nördar hatar och som sen dess slutat skriva Star Wars böcker.

Detta görs med största säkert för att blidka bögar och flator men de flesta som kommer använda denna form av "romans" kommer tveklöst vara finniga tonårspojkar som vill se två flator dra fram varsin laserdildo och fumla runt i sängen.

Medlem

Whoohoo fan va ja ska böga med jabba!

Medlem
Skrivet av red_laces:
Skrivet av MagicBandit:

Tycker det är ett väldigt fokus på "samkönad" kärlek från Biowares sida, är det verkligen nödvändigt egentligen?

Nej det är absolut inte nödvändigt och har egentligen ingen plats i Star Wars, de enda två homofilerna i Star Wars är "tillverkade" av en författare som alla Star Wars-nördar hatar och som sen dess slutat skriva Star Wars böcker.

Detta görs med största säkert för att blidka bögar och flator men de flesta som kommer använda denna form av "romans" kommer tveklöst vara finniga tonårspojkar som vill se två flator dra fram varsin laserdildo och fumla runt i sängen.

Jag är ingen tonårspojke men jag kommer endå vilja se på flatsex med laserdildos
För att vara lite allvarlig ett tag så kommer jag inte köpa detta lir. Allt som Bioware gjort den senaste tiden har pratats upp som fan i medierna men sen när man sitter där med spelet så stinker det skit långa vägar. "Mass Effect", "Dragon Age", Host, hoooooost.

Medlem
Skrivet av schmuttah:
Skrivet av red_laces:
Skrivet av MagicBandit:

Tycker det är ett väldigt fokus på "samkönad" kärlek från Biowares sida, är det verkligen nödvändigt egentligen?

Nej det är absolut inte nödvändigt och har egentligen ingen plats i Star Wars, de enda två homofilerna i Star Wars är "tillverkade" av en författare som alla Star Wars-nördar hatar och som sen dess slutat skriva Star Wars böcker.

Detta görs med största säkert för att blidka bögar och flator men de flesta som kommer använda denna form av "romans" kommer tveklöst vara finniga tonårspojkar som vill se två flator dra fram varsin laserdildo och fumla runt i sängen.

Jag är ingen tonårspojke men jag kommer endå vilja se på flatsex med laserdildos
För att vara lite allvarlig ett tag så kommer jag inte köpa detta lir. Allt som Bioware gjort den senaste tiden har pratats upp som fan i medierna men sen när man sitter där med spelet så stinker det skit långa vägar. "Mass Effect", "Dragon Age", Host, hoooooost.

Men de är rätt bra, för att vara konsollspel på PC

Medlem
Skrivet av Braxhunter:

Whoohoo fan va ja ska böga med jabba!

Hahaha! Bäst.

Jag förstår inte varför folk är så emot detta. Det är ju inte direkt så att ens egen karaktär behöver ha ett samkönat förhållande om man inte vill.

Medlem

FY fan vilken äckligt ful grafik.

/hate

Inaktiv

Ett ord: iiieeeeeuuww! Varför kan inte BioWare låta bli att göra fel med spel?...


signatur

The Year was 2027..

Medlem

Känns ju tillrättalagt och galet mycket PK, men å andra sidan ligger det rätt i tiden; så varför inte? Blir en stor nyhet bara för att möjligheten finns, betyder ju inte att spelet blir en Pride-orgie. Att det retar upp folk ser jag bara som bonus.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

GAY!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Ja det är en icke-nyhet egentligen. Ingen som trott att de skulle klara sig från samkönade romanser nu när romanser är en möjlighet i spelet.

Dock behöver man inte ägna sig åt varken hetero, eller homoromanser om man inte vill. Inte heller kommer man råka hamna i en romans utan man vet långt innan åt vilket håll man är på väg. Så det är inte så att lille Thomas 13 år plötsligt råkar göra sin läderbeklädda kjolbärande vitsminkade emo-sith inquisitor till homofil bara för att han klickade fel val i dialogträdet en gång.

1
Skriv svar