Läckta filmer från Battlefield 3

Inaktiv

Konsol:ifierat bortom all räddning

Medlem

Vadå läckta.... med ea reklam professionellt klippt... bull...crap.

Medlem

"Press Start to Play" haha...

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av bladefinor:

Trodde ni var nära partners med DICE, men om ni nu visar läckta material (vilket ni gjorde på Alphan också) så lär dom inte vara så goda vänner med er. Eller har jag fel?

Vi har en god relation till majoriteten av svenska studios men att inte rapportera om intressant material vore tjänstefel.

Point taken. Tänkte bara att det vore ytterst omoraliskt att göra så mot dom, men det är klart, ni gör bara det ni bör göra

Man ska göra sitt jobb. Har jag en vän som bygger bilar och jag har en biltidning inte fasiken säger jag hans nya bilmodell är bra och ger honom massa praise även om bilden skulle vara värdelös?

Kan inte direkt se kopplingen i järmförelsen, men ja visst håller jag med dig om den frågan.

Moderator | Testpilot
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av bladefinor:

Trodde ni var nära partners med DICE, men om ni nu visar läckta material (vilket ni gjorde på Alphan också) så lär dom inte vara så goda vänner med er. Eller har jag fel?

Vi har en god relation till majoriteten av svenska studios men att inte rapportera om intressant material vore tjänstefel.

Point taken. Tänkte bara att det vore ytterst omoraliskt att göra så mot dom, men det är klart, ni gör bara det ni bör göra

Man ska göra sitt jobb. Har jag en vän som bygger bilar och jag har en biltidning inte fasiken säger jag hans nya bilmodell är bra och ger honom massa praise även om bilden skulle vara värdelös?

Kan inte direkt se kopplingen i järmförelsen, men ja visst håller jag med dig om den frågan.

Du frågade om dem skulle vara goda vänner längre för FZ visade filmer från alfan som man inte får göra. Calle svarar med att dem har en bra relation men att det skulle vara tjänstefel av honom att inte rapportera om en läcka eller vissa upp sådant här skulle hända, det är hans jobb.

Samma om i mitt exempell. Bara för man är vänner ska man ändå göra sitt jobb. Därav jag berättade det är om bilen, bara för vi är vänner kan inte han som skapar bilen anta att jag som är chef för biltidningen anta jag ska ge hans bil 5/5 utan jag ger den det betyg den förtjänar. Skulle det också visa sig att bilen var defekt rapporterar jag det också hur goda vänner vi än är. På samma sätt som FZ visar upp detta materialet, dem gör det för det är deras jobb, oavsett om dem är vänner med vems material det nu handlar om.

HUR du inte kunde räkna ut allt det där själv förstår jag ärligt talat inte. Drog bara ett annat exempell för varför dra ett exempell som är exakt som denna situation när du har den framför dig?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av bladefinor:

Trodde ni var nära partners med DICE, men om ni nu visar läckta material (vilket ni gjorde på Alphan också) så lär dom inte vara så goda vänner med er. Eller har jag fel?

Vi har en god relation till majoriteten av svenska studios men att inte rapportera om intressant material vore tjänstefel.

Point taken. Tänkte bara att det vore ytterst omoraliskt att göra så mot dom, men det är klart, ni gör bara det ni bör göra

Man ska göra sitt jobb. Har jag en vän som bygger bilar och jag har en biltidning inte fasiken säger jag hans nya bilmodell är bra och ger honom massa praise även om bilden skulle vara värdelös?

Samma gäller om jag jobbade här på FZ och min kära väns spel som han arbetar på "The Warriors Sword" skulle läckas ut på nätet, det är en intresant nyhet för "spelvärlden" och eftersom det är mitt jobb att raportera om det så klart jag gör det.

Johoj då allt för att hålla folk på humör och en god relation
Kvinnan: "Ser jag tjock ut i den här?"
Mannen: "Nejdå, inte alls..."

Medlem
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av KlosterKatten:

Visste inte att man hade typ 30 missiler på ett jetplan

Fel spel för att klaga på "realistisk vapen load-out", spela DCS spelen för det.

Jag är mest glad att han faktiskt inte bara öste iväg 50 missiler alla Ace Combat. Men förhoppningsvis har de sett till att planen inte har 50 bomber mot stridsvagnar med det är där problemet ligger. Air to Air missiler får de gärna ha oändligt, då kan dom pyssla med att skjuta ner varandra och helikoptrar istället för att baseraepa allt och allt som tidigare battlefield spel.

Håller med, det drygaste var bombplanen i BF2 när man satt i stridsvagn. Man hade inte en suck

Medlem

Flygplanen kommer vara kul på 64 spelar banor men tror att på konsol kommer det verkligen kännas av om en spelare av 12 i sitt lag åker runt i en jet. hoppas planen e sp och pc exklusiva, vill inte se dessa i mp på konsol med max 24 spelare. känns tomt som det e på servern med så lite max spelare till konsol.

Medlem

"Hey Guys – figured I’d better weigh in here.
So, first of all (and some of this has been covered) this is an old build and is definitely not representative of the final game. In fact, this is not even reflective of the HD capabilities of the platform.
Glad to see that you’re all excited, but honestly this is probably doing more harm than serving “the greater good”. People that see these videos and captures might not take the time to understand or appreciate the source and quality issues that using a dev build presents.
I’m getting bombarded with people asking me if this is what they should expect from their console copy of BF3, which, of course, it’s not. So, the EA, DICE teams and myself are working to address these concerns instead of working on other things that you guys would probably appreciate more.
I understand that you’re excited, but there is a reason, and a very good one, why we don’t circulate this kind of stuff publicly."

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av bladefinor:

Trodde ni var nära partners med DICE, men om ni nu visar läckta material (vilket ni gjorde på Alphan också) så lär dom inte vara så goda vänner med er. Eller har jag fel?

Vi har en god relation till majoriteten av svenska studios men att inte rapportera om intressant material vore tjänstefel.

Point taken. Tänkte bara att det vore ytterst omoraliskt att göra så mot dom, men det är klart, ni gör bara det ni bör göra

Man ska göra sitt jobb. Har jag en vän som bygger bilar och jag har en biltidning inte fasiken säger jag hans nya bilmodell är bra och ger honom massa praise även om bilden skulle vara värdelös?

Kan inte direkt se kopplingen i järmförelsen, men ja visst håller jag med dig om den frågan.

Du frågade om dem skulle vara goda vänner längre för FZ visade filmer från alfan som man inte får göra. Calle svarar med att dem har en bra relation men att det skulle vara tjänstefel av honom att inte rapportera om en läcka eller vissa upp sådant här skulle hända, det är hans jobb.

Samma om i mitt exempell. Bara för man är vänner ska man ändå göra sitt jobb. Därav jag berättade det är om bilen, bara för vi är vänner kan inte han som skapar bilen anta att jag som är chef för biltidningen anta jag ska ge hans bil 5/5 utan jag ger den det betyg den förtjänar. Skulle det också visa sig att bilen var defekt rapporterar jag det också hur goda vänner vi än är. På samma sätt som FZ visar upp detta materialet, dem gör det för det är deras jobb, oavsett om dem är vänner med vems material det nu handlar om.

HUR du inte kunde räkna ut allt det där själv förstår jag ärligt talat inte. Drog bara ett annat exempell för varför dra ett exempell som är exakt som denna situation när du har den framför dig?

Känns som att du letar bråk? Jag har hållt med dig från första början, men jag säger bara att jag inte ser likheten i din jämförelse. Att vara ärlig är en helt annan sak än att släppa läckta material.

En bättre jämförelse vore detta scenario: Du har en kompis som precis berättat att han eller hon är väldigt intresserad av ett förhållande med en annan person, men vill inte att du berättar för någon med tanke på att ryktena kommer gå åt både det ena och det andra hållet. Du gör det ändå, och din kompis blir väldigt ledsen och besviken, plus att det du berättat/spridit har vinklats på fel sätt (som i denna nyhet, XBOX 360 versionen ser rostigt ut men antagligen inte färdigt).

Glöm inte, jag håller fortfarande med dig och Calle, jag ville bara fråga honom/FZ, men som extra fick jag dig med i diskussionen.

Medlem
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av bladefinor:

Trodde ni var nära partners med DICE, men om ni nu visar läckta material (vilket ni gjorde på Alphan också) så lär dom inte vara så goda vänner med er. Eller har jag fel?

Vi har en god relation till majoriteten av svenska studios men att inte rapportera om intressant material vore tjänstefel.

Point taken. Tänkte bara att det vore ytterst omoraliskt att göra så mot dom, men det är klart, ni gör bara det ni bör göra

Man ska göra sitt jobb. Har jag en vän som bygger bilar och jag har en biltidning inte fasiken säger jag hans nya bilmodell är bra och ger honom massa praise även om bilden skulle vara värdelös?

Kan inte direkt se kopplingen i järmförelsen, men ja visst håller jag med dig om den frågan.

Du frågade om dem skulle vara goda vänner längre för FZ visade filmer från alfan som man inte får göra. Calle svarar med att dem har en bra relation men att det skulle vara tjänstefel av honom att inte rapportera om en läcka eller vissa upp sådant här skulle hända, det är hans jobb.

Samma om i mitt exempell. Bara för man är vänner ska man ändå göra sitt jobb. Därav jag berättade det är om bilen, bara för vi är vänner kan inte han som skapar bilen anta att jag som är chef för biltidningen anta jag ska ge hans bil 5/5 utan jag ger den det betyg den förtjänar. Skulle det också visa sig att bilen var defekt rapporterar jag det också hur goda vänner vi än är. På samma sätt som FZ visar upp detta materialet, dem gör det för det är deras jobb, oavsett om dem är vänner med vems material det nu handlar om.

HUR du inte kunde räkna ut allt det där själv förstår jag ärligt talat inte. Drog bara ett annat exempell för varför dra ett exempell som är exakt som denna situation när du har den framför dig?

Känns som att du letar bråk? Jag har hållt med dig från första början, men jag säger bara att jag inte ser likheten i din jämförelse. Att vara ärlig är en helt annan sak än att släppa läckta material.

En bättre jämförelse vore detta scenario: Du har en kompis som precis berättat att han eller hon är väldigt intresserad av ett förhållande med en annan person, men vill inte att du berättar för någon med tanke på att ryktena kommer gå åt både det ena och det andra hållet. Du gör det ändå, och din kompis blir väldigt ledsen och besviken, plus att det du berättat/spridit har vinklats på fel sätt (som i denna nyhet, XBOX 360 versionen ser rostigt ut men antagligen inte färdigt).

Glöm inte, jag håller fortfarande med dig och Calle, jag ville bara fråga honom/FZ, men som extra fick jag dig med i diskussionen.

Äh, det är ju ingen som bryr sig om hur Xbox eller konsol versionerna ser ut eller känns.

Medlem

Att folk orkar klaga på *Battlefield3* Ni har inte sett något snyggare spel med mer mass destruction så varför klagar ni? Gör det bättre själv då om ni kan? Spelet är inte ens släppt och dom kan ändra sjukt mycket med sin spelmotor i spelet om dom så vill.. Alla spel har buggar när dom släpps.

Medlem
Skrivet av dowaq:

Wow! ännu en video..... 45 dagar kvar och vart är beta game-playet för konsol versionen när man köpte MoH:Tier 1 Edition? ingen annan konsolägare som rycker på ögonbrynet ? Borde inte Beta-Stadiet vara minst 2 månader i förväg så man kan fixa till eventuella buggar osv?

Nej tack! Battlefield 3 kommer att vara super buggigt och ett rent helvete då EA vill ut med spelet så fort som möjligt.

OM du ens vet hur EA och DICE arbetar så hecktar dom inte sitt arbete dom försöker göra sitt bästa och du borde nog kolla upp din fakta mer. EA har skrivit själva att betan till konsol kommer runt 2-6 dagar före släppet och det är inte för att få mer information om spelet i sig utan för att vi konsumenter ska få en teaser på det. Dom på EA sitter själva och lirar både på konsol och pc på sina raster och visa arbetstimmar för att testa igenom det komplet.
Så snälla skilj mellan activision och EA förstnämnda ändrar lite saker och den andra nämnda bygger vidare på sin motor,grafik,texture och ger ett FPS/strategi spel.

Medlem
Skrivet av Tommy96:
Skrivet av dowaq:

Wow! ännu en video..... 45 dagar kvar och vart är beta game-playet för konsol versionen när man köpte MoH:Tier 1 Edition? ingen annan konsolägare som rycker på ögonbrynet ? Borde inte Beta-Stadiet vara minst 2 månader i förväg så man kan fixa till eventuella buggar osv?

Nej tack! Battlefield 3 kommer att vara super buggigt och ett rent helvete då EA vill ut med spelet så fort som möjligt.

OM du ens vet hur EA och DICE arbetar så hecktar dom inte sitt arbete dom försöker göra sitt bästa och du borde nog kolla upp din fakta mer. EA har skrivit själva att betan till konsol kommer runt 2-6 dagar före släppet och det är inte för att få mer information om spelet i sig utan för att vi konsumenter ska få en teaser på det. Dom på EA sitter själva och lirar både på konsol och pc på sina raster och visa arbetstimmar för att testa igenom det komplet.
Så snälla skilj mellan activision och EA förstnämnda ändrar lite saker och den andra nämnda bygger vidare på sin motor,grafik,texture och ger ett FPS/strategi spel.

Äh, nej det finns inget beta datum alls för tillfället. Det ända som är bekräftat är September månad, vilket är nu. Get your facts right.

Medlem
Skrivet av bladefinor:
Skrivet av Tommy96:
Skrivet av dowaq:

Wow! ännu en video..... 45 dagar kvar och vart är beta game-playet för konsol versionen när man köpte MoH:Tier 1 Edition? ingen annan konsolägare som rycker på ögonbrynet ? Borde inte Beta-Stadiet vara minst 2 månader i förväg så man kan fixa till eventuella buggar osv?

Nej tack! Battlefield 3 kommer att vara super buggigt och ett rent helvete då EA vill ut med spelet så fort som möjligt.

OM du ens vet hur EA och DICE arbetar så hecktar dom inte sitt arbete dom försöker göra sitt bästa och du borde nog kolla upp din fakta mer. EA har skrivit själva att betan till konsol kommer runt 2-6 dagar före släppet och det är inte för att få mer information om spelet i sig utan för att vi konsumenter ska få en teaser på det. Dom på EA sitter själva och lirar både på konsol och pc på sina raster och visa arbetstimmar för att testa igenom det komplet.
Så snälla skilj mellan activision och EA förstnämnda ändrar lite saker och den andra nämnda bygger vidare på sin motor,grafik,texture och ger ett FPS/strategi spel.

Äh, nej det finns inget beta datum alls för tillfället. Det ända som är bekräftat är September månad, vilket är nu. Get your facts right.

Inte enligt ett företag (kommer inte ihåg vilket men tror det kan vara cdon,gamestop,spelbutiken eller någon annan större kedja)

123
Skriv svar