Nya detaljer om Rollercoaster Tycoon 3D

Robot
Nya detaljer om Rollercoaster Tycoon 3D

Får en "sammanhängande berättelse" och erbjuder spelarna ett sandlådeläge där du kan dela med dig av dina skapelser till andra.

#atari, #rollercoaster-tycoon-3ds, #n-space


Medlem
Nya detaljer om Rollercoaster Tycoon 3D

Kom igen, ge oss ett nytt RCT till PC!

Medlem
Skrivet av Friberg:

Kom igen, ge oss ett nytt RCT till PC!

Instemmer


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Först trodde jag att det handlade om ett nytt spel... eller jo det gör det ju, men till pc trodde jag. Sedan kom jag på att 3:e spelet var i 3D och riktigt skräp jämfört med de tidigare.

Så ge oss ett spel som är värt namnet.

Nu ska jag installera RCT 2 och köra lite...

Medlem
Skrivet av Exxo:

Först trodde jag att det handlade om ett nytt spel... eller jo det gör det ju, men till pc trodde jag. Sedan kom jag på att 3:e spelet var i 3D och riktigt skräp jämfört med de tidigare.

Så ge oss ett spel som är värt namnet.

Nu ska jag installera RCT 2 och köra lite...

Var väl inget fel på RCT3? Spöade dess föregångare med hästlängder.

Medlem
Skrivet av Fisse:

Var väl inget fel på RCT3? Spöade dess föregångare med hästlängder.

Lååååångt ifrån lika bra som ettan och tvåan, där jag personligen håller ettan som den bättre.

Kom igen Atari, ge oss ett nytt RCT till PC, i klassisk stil. Inte 3D på något vis.

Medlem

2D har sin charm men jag måste säga att jag vant mig vid 3D-grafiken i roller coaster tycoon. Gillar skarpt att man kan åka med i sina banor, något son inte fungerar i 2D. Tycker dock att ljudet är mysigare i de tidigare titlarna... men det kanske är nostalgin som talar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Exxo:

Först trodde jag att det handlade om ett nytt spel... eller jo det gör det ju, men till pc trodde jag. Sedan kom jag på att 3:e spelet var i 3D och riktigt skräp jämfört med de tidigare.

Så ge oss ett spel som är värt namnet.

Nu ska jag installera RCT 2 och köra lite...

Var väl inget fel på RCT3? Spöade dess föregångare med hästlängder.

3an drogs med väldigt mycket buggar och spelat krashade en hel del när det var nytt om jag inte minns helt fel. Det är nog en av anledningarna till att många ogillar det.

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Exxo:

Först trodde jag att det handlade om ett nytt spel... eller jo det gör det ju, men till pc trodde jag. Sedan kom jag på att 3:e spelet var i 3D och riktigt skräp jämfört med de tidigare.

Så ge oss ett spel som är värt namnet.

Nu ska jag installera RCT 2 och köra lite...

Var väl inget fel på RCT3? Spöade dess föregångare med hästlängder.

3an drogs med väldigt mycket buggar och spelat krashade en hel del när det var nytt om jag inte minns helt fel. Det är nog en av anledningarna till att många ogillar det.

Ja, man får patcha det om man skall spela.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar