Villius: vill du teabagga i Gears of War?

Teabagging gammal klassisk teabagging: http://en.wikipedia.org/wiki/Teabagging

Jag tror inte Hans är medveten om vad han har sagt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör
Skrivet av WarpGuN:

hehe, är det seriöst eller fanmade?

Den är gjord av en pr-byrå som jobbar med Microsoft.


signatur
Medlem

Ryckte en mod min kommentar, isf varför??


signatur

system: online

Redaktör

Auricom: nix, du har inte skrivit i denna tråd tidigare.


signatur
Medlem

Okej, tack för svaret. (Udda som f isf då jag tom såg min kommentar i kommentarsfältet till nyheten.)

Edit: Haha, förvirrande, jag skrev tydligen i själva videons kommentarsfält och inte nyheten, därav blev jag förvånad när jag inte hittade min kommentar här...!


signatur

system: online

Redaktör
Skrivet av auricom:

Okej, tack för svaret. (Udda som f isf då jag tom såg min kommentar i kommentarsfältet till nyheten.)

Edit: Haha, förvirrande, jag skrev tydligen i själva videons kommentarsfält och inte nyheten, därav blev jag förvånad när jag inte hittade min kommentar här...!

Ska vi lägga det under buggrapporter eller dålig pedagogisk utformning av sajten?


signatur
Medlem

Tänkte "WOW ännu en cool GOW3 trailer" , sedan hörde jag att den var på svenska och sedan "....tillhör den hårdnade delta-skvadronen" då blev det alldeles för mycket och jag stängde av. Svenska passar inte in i trailers, och verkligen inte en 88 åring heller. Men jag är säkert ensam om att tycka så.

Medlem
Skrivet av mixxx:

Tänkte "WOW ännu en cool GOW3 trailer" , sedan hörde jag att den var på svenska och sedan "....tillhör den hårdnade delta-skvadronen" då blev det alldeles för mycket och jag stängde av. Svenska passar inte in i trailers, och verkligen inte en 88 åring heller. Men jag är säkert ensam om att tycka så.

Man får ju ta det med en nypa humor.

Medlem
Skrivet av tirim4:
Skrivet av mixxx:

Tänkte "WOW ännu en cool GOW3 trailer" , sedan hörde jag att den var på svenska och sedan "....tillhör den hårdnade delta-skvadronen" då blev det alldeles för mycket och jag stängde av. Svenska passar inte in i trailers, och verkligen inte en 88 åring heller. Men jag är säkert ensam om att tycka så.

Man får ju ta det med en nypa humor.

Make that a bucket.

Medlem

Låter inte som Hans V. snarare någon som försöker härma honom med 10st bomullstussar instoppade i munnen.

http://www.youtube.com/watch?v=GTe8yjtp8yw&feature=related

AW8
Medlem

Haha! =D


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Sådär ja. Underbart intro till Caesar 3 Villius gjorde för många år sedan.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

12
Skriv svar