Robot
Dead Island

Att följa upp en så bejublad trailer visade sig vara en omöjlighet men semestern på Banoi blev ändå en smärre succé. Så länge du gillar att bartendern försöker äta upp dig och poolen är fylld av blod.

#dead-island, #left-4-dead, #techland


Medlem
Dead Island

Bra recension och nu blir bara mer taggad på spelet

Medlem

Säg nej till sidor som delar upp sina artiklar i flera sidor!

Medlem

Är redan bokat! Får jag en rolig coop upplevelse så är är jag nöjd!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Mycket bra recension. Dock får vi se om det blir ett köp. Känns som om det finns allt för många andra spel som kämpar om mina surt förvärvade pengar...


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Redaktör
Skrivet av DigGaN:

Säg nej till sidor som delar upp sina artiklar i flera sidor!

Klicka istället länken "En sida" uppe till höger i början av texten, då får du hela rasket på en sida.

Flera sidor gör det betydligt enklare att navigera i längre texter, tycker jag. Och det är ju något av en standard på webben, och din kritik är rätt ovanlig. Men men, alternativ finns som sagt.


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av Tompa:
Skrivet av DigGaN:

Säg nej till sidor som delar upp sina artiklar i flera sidor!

Klicka istället länken "En sida" uppe till höger i början av texten, då får du hela rasket på en sida.

Flera sidor gör det betydligt enklare att navigera i längre texter, tycker jag. Och det är ju något av en standard på webben, och din kritik är rätt ovanlig. Men men, alternativ finns som sagt.

Måste säga att den knappen visste jag inte om!

Väldigt bra recension, även fast jag tänkt skaffa spelet ändå men detta gav den sista stämpeln.!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Älskar spelet, är lvl 13 och spelat 9 timmar. Testat det i co-op och det fungerar skitbra med drop in, drop out. Ni kan vara extremt långt ifrån varandra i co-op (tänk GTA4 online/free roam) och allt fungerar smidigt som f-n. En sak som du inte nämde Calle, som jag tycker är en väsentlig del i fightingmekaniken, är möjligheten till ANALOGA knappar, dvs att du helt och hållet styr dina armar + vapen med analoga tumknapparna, du svingar och tar kraft. (tänk Fightnight round 4). Det digitala alternativet är mer "buttonmashing" medans analoga alternativet är både svårare och höjer stämningen och inlevelsen.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Mycket bra recension. Blir till att överväga ett köp.

Medlem

Nice! Lär bli mycket Brraaaiinsss i helgen!

Medlem

Trodde nog redan innan att det Inte skulle vara min kopp te men ville läsa recensionen ändå. Jag har nog blivit för vuxen för överdriven blodutgjutelse.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av bent toe:

Älskar spelet, är lvl 13 och spelat 9 timmar. Testat det i co-op och det fungerar skitbra med drop in, drop out. Ni kan vara extremt långt ifrån varandra i co-op (tänk GTA4 online/free roam) och allt fungerar smidigt som f-n. En sak som du inte nämde Calle, som jag tycker är en väsentlig del i fightingmekaniken, är möjligheten till ANALOGA knappar, dvs att du helt och hållet styr dina armar + vapen med analoga tumknapparna, du svingar och tar kraft. (tänk Fightnight round 4). Det digitala alternativet är mer "buttonmashing" medans analoga alternativet är både svårare och höjer stämningen och inlevelsen.

Testade det en stund men kom inte överrens med mekaniken. Som sagt, fightingen tar lite tid att vänja sig vid så kör man det från början kanske det är ett vettigt alternativ.


signatur
Medlem

Verkar bättre än vad jag trodde. Kanske kan bli ett köp. Någon gång.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Awesome! Bra recension Calle, moar brains!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av 73mpl4R:

Awesome! Bra recension Calle, moar brains!

Tack!


signatur
Medlem

Läskigt spännande film. Ovanligt med barn i våldsspel. Kul o se att cirkeln är bruten.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Lider spelet av konsolifiering? Hur kändes det på PC? Går ej att utläsa?

Annars en trevlig res!

Medlem

Kan det inte bli den nionde snart!

På videos jag sett verkar ribban lagd rätt högt på det grafiska, men det kanske är som du säger för plastig känsla m.m..


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Tompa:

Klicka istället länken "En sida" uppe till höger i början av texten, då får du hela rasket på en sida.

Flera sidor gör det betydligt enklare att navigera i längre texter, tycker jag. Och det är ju något av en standard på webben, och din kritik är rätt ovanlig. Men men, alternativ finns som sagt.

Detta har jag nog helt missat, föredrar allt på samma sida så sådant här uppskattas, tack för infon=)

Medlem

Coop gäller endast online eller stödjer konsolversionerna splitscreen Coop tro?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av eCore:

Lider spelet av konsolifiering? Hur kändes det på PC? Går ej att utläsa?

Annars en trevlig res!

PC har inte gått att spela, vi har testat det på PS3.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av DigGaN:

Säg nej till sidor som delar upp sina artiklar i flera sidor!

Klicka istället länken "En sida" uppe till höger i början av texten, då får du hela rasket på en sida.

Flera sidor gör det betydligt enklare att navigera i längre texter, tycker jag. Och det är ju något av en standard på webben, och din kritik är rätt ovanlig. Men men, alternativ finns som sagt.

Den var undangömd ^^

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av eCore:

Lider spelet av konsolifiering? Hur kändes det på PC? Går ej att utläsa?

Annars en trevlig res!

PC har inte gått att spela, vi har testat det på PS3.

Inte gått att spela som i att... Ni inte fick ett ex. ?

Hur som helst, får se om det blir att skaffa med polare då DR2 inte riktigt funkade imo...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av DigGaN:

Säg nej till sidor som delar upp sina artiklar i flera sidor!

Klicka istället länken "En sida" uppe till höger i början av texten, då får du hela rasket på en sida.

Flera sidor gör det betydligt enklare att navigera i längre texter, tycker jag. Och det är ju något av en standard på webben, och din kritik är rätt ovanlig. Men men, alternativ finns som sagt.

Den var undangömd ^^

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av eCore:

Lider spelet av konsolifiering? Hur kändes det på PC? Går ej att utläsa?

Annars en trevlig res!

PC har inte gått att spela, vi har testat det på PS3.

Inte gått att spela som i att... Ni inte fick ett ex. ?

Hur som helst, får se om det blir att skaffa med polare då DR2 inte riktigt funkade imo...

Vi har fått ett exemplar, men Steam ville inte låta oss spela det innan det var släppt. Förhoppningsvis kan vi tycka till om pc-versionen när vi snackar coop senare i veckan.


signatur

"Zombie antalet ökar om man är flera i coop så att det inte blir lättare, bara roligare"
enligt nån annan video review på nätet^^


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av DigGaN:

Säg nej till sidor som delar upp sina artiklar i flera sidor!

Klicka istället länken "En sida" uppe till höger i början av texten, då får du hela rasket på en sida.

Flera sidor gör det betydligt enklare att navigera i längre texter, tycker jag. Och det är ju något av en standard på webben, och din kritik är rätt ovanlig. Men men, alternativ finns som sagt.

Nu lärde jag mig nåt nytt. Tycker även jag att det är bättre med en sida.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Avaktar en demo innan jag köper detta till PC, känner på mig att det lider av konsolsjuka.

Medlem

Längtar till fredag nu

Medlem

Bra recension! Man vart ju lite rädd efter att ha spelat call of juarez the cartel som techland också har gjort. Men det här ser ju lovande ut

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av DigGaN:

Säg nej till sidor som delar upp sina artiklar i flera sidor!

Klicka istället länken "En sida" uppe till höger i början av texten, då får du hela rasket på en sida.

Bam!

Wow. När trailen kom blev jag sjukt sugen, en av de snyggaste i spelhistorien i min mening. Sedan när det kom bilder från in-game gameplay blev jag lite nervös. Det verkade inte vara den typen av spel jag ville att det skulle vara, och när de första rörliga bilderna kom så kändes det som det var en titel jag kan tänka mig hoppa över. Men i och med den här texten, så verkar det vara mycket som jag saknat från förhandstittar och liknande, och spelet ser ut att förtjäna en plats på inköpslistan.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

123
Skriv svar