Deep Silver storsatsar på RPG-äventyret Risen 2

Robot
Deep Silver storsatsar på RPG-äventyret Risen 2
Inaktiv
Deep Silver storsatsar på RPG-äventyret Risen 2

Första var sjukt bra


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Om Risen 2 blir lika bra som Gothic 3 (MED COMMUNITY PATCHEN) så har vi ett riktigt bra rpg framför oss...

Medlem

Risen var klart bra.


signatur

Memento Mori

Medlem

Första spelet var underbart, så det lär bli ett köp här alltså.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Om Risen 2 blir lika bra som Gothic 3 (MED COMMUNITY PATCHEN) så har vi ett riktigt bra rpg framför oss...

Amen. Tog ett tag men nu älskar jag Gothic 3. Grym inlevelse i det liret.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Hmm ettan tycks verkligen vara speciell. En del älskar den, andra verkar toksåga den.
Nåja smaken är som baken. Hursomhelst vad jag sett av tvåan hittills så verkar DEN riktigt intressant!

Medlem

Tycker inte om Deep Silver


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Jag älskar Gothic 2 och Risen, så det här blir att skaffa eventuellt


signatur

Game long and prosper

Medlem

Risen 2 utlovar den "mest inlevelserika rollspelsvärlden hittills"... som alla andra rollspel i världshistorien. tyckte ettan var fruktansvärt dålig. Håller mig till Two Worlds 2, Morrowind, the witcher, skyrim

Medlem

Ettan var sjukt bra men tappade riktigt mycket efter ca halva spelet och blev mest en soppa av obalanserade fighter (jag trololololande mig genom hela sista hälften av spelet), trist "loot" och en mycket tråkig boss. MEN den första hälften av spelet overvägde det dåliga med andra hälften och gjorde spelet riktigt bra, med många val som påverkar storyn, flera sätt att lösa quests och monster som verkligen kör över en totalt om mana går till fel plats utan rätt skills och utrustning.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Om Risen 2 blir lika bra som Gothic 3 (MED COMMUNITY PATCHEN) så har vi ett riktigt bra rpg framför oss...

Risen var riktigt bra tycker jag!!

Vadå? Jag avinstallera Gothic 3 på en gång, trots att jag gav det en chans, är det bra med COMMUNITY PATCHEN alltså?

1
Skriv svar