Vinn Black Ops: Rezurrection

Robot
Vinn Black Ops: Rezurrection

Sugen på att slakta rymdzombies i helgen? Vinn koder till det senaste Call of Duty: Black Ops-banpaketet!

#activision, #call-of-duty-black-ops


Medlem
Vinn Black Ops: Rezurrection

YES! Jag vann inte får jag svarade fel på någon fråga! Lycklig! Slipper spela detta spel


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem
Skrivet av Jesper1230:

YES! Jag vann inte får jag svarade fel på någon fråga! Lycklig! Slipper spela detta spel

Medlem

Det är inte värt att svara på frågorna imo

Skägg.
10 Chambers

Ni som inte vill vinna slipper, vi är snälla idag.


signatur

Jag hoppas verkligen jag vi
nner.

Medlem

Fräsigt, de har bytt ut ett "S" mot ett "Z", detta måste vi köpa för ett hutlöst pris!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

joag ville bara visa hur awesome jag är på att googla till mig full pott ,jag vill inte alls ha spelet om jag vinner det så ger jag bort det

Medlem

Tack, men nej tack..

Inaktiv
Skrivet av Jesper1230:

YES! Jag vann inte får jag svarade fel på någon fråga! Lycklig! Slipper spela detta spel

Varför svarade du på frågorna då ifall du inte vill spela det? ja du hade ju sluppit spela det oavsett om du svarade på frågorna eller inte. Är inget tvång precis att du måste göra dom. Ibland blir man förundrad av människor

Medlem
Skrivet av qun0:

Varför svarade du på frågorna då ifall du inte vill spela det? ja du hade ju sluppit spela det oavsett om du svarade på frågorna eller inte. Är inget tvång precis att du måste göra dom. Ibland blir man förundrad av människor

qun0

Titel: Frågvis

Klockrent..

Spelet som alla älskar att hata(men ändå köper)?

Medlem

Tävlar bara för att ..ifall jag vinner så ger jag bort koden till någon behövande

Medlem
Skrivet av rewoX:

Tävlar bara för att ..ifall jag vinner så ger jag bort koden till någon behövande

Har du tur kan du byta den mot en Faktum..

Medlem

Inga koder till PC?

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Inga koder till PC?

Det finns inte på PC..

Medlem

Alltid gött med tävlingar, avstår nog denna men lycka till alla andra.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Ish
Medlem

Chansade lite.. Äger inte ens spelet men ändå xD


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Chansade på betyget, slog upp det och hade rätt.

Jo förresten... jag vill inte vinna.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av rewoX:

Tävlar bara för att ..ifall jag vinner så ger jag bort koden till någon behövande

Behövande

Medlem

jag vill vinna det här för jag äger inte ens Black Ops och kör aldrig online på 360'n iochmed att jag inte pallar betala guldmedlemskap för att få spela spel jag redan äger online.

Medlem

Härligt med en jäkla hög folk som sitter åå svarar fast inte behöver som drar ner chansen för oss som vill..

Medlem
Skrivet av alftagrabben:

Härligt med en jäkla hög folk som sitter åå svarar fast inte behöver som drar ner chansen för oss som vill..

+1

Medlem
Skrivet av najtrows:
Skrivet av alftagrabben:

Härligt med en jäkla hög folk som sitter åå svarar fast inte behöver som drar ner chansen för oss som vill..

+1

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ni som inte vill vinna slipper, vi är snälla idag.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ne, bara till xbox? :S jag som ville ha det till ps3

Jävligt omoget av folk som svarar på frågorna men inte vill ha koden?

Medlem

Jag Vill Ha !!

1
Skriv svar