Nyheterna i nästa World of Warcraft-patch

Robot
Nyheterna i nästa World of Warcraft-patch

Under sin presskonferens på Gamescom pratade Blizzard om nästa innehållsuppdatering till sitt älskade onlinerollspel, vi sammanfattar.

#blizzard, #world-of-warcraft


Inaktiv
Nyheterna i nästa World of Warcraft-patch

Dummaste jag har hört idag.. idag finns det addons som räknar ut vad personen har för armor och laddar för spells och så vidare.. i princip så behöver du inte göra något då man har en jävla massa mätare och nyckelbindningar och allt skit.... jag gick den hårda vägen. Inge addons och "tankade" hela vägen till Lich king där vi till slut tog ner han...

Medlem

Hej detta är inte en vecka gammalt.

Medlem

lol aldrig använt en addon i wow å kommer aldrig att göra det heller, men jag kan leka tank i firelands helt fint utan dom, T2 pally ftw


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

showerguy, som du skriver är det ju ett val att ladda ner dessa addons och använda, vill man inte kan man ju skita i det, själv har jag bara ett fåtal då jag vill köra mer normalt. Dock är det bra att dem finns med tanke på hur kass många spelare är idag på spelet (och ja, verkar som en större % nu mer är riktigt dåliga på spelet) även fast det är enklare nu än förr...

Så det är ju upp till en själv, ingen som tvingar en att ha alla dessa addons bara för att dem finns!

Medlem

rätta mig om jag har fel.
Wow Betala massa pengar och du kan ha rustningar du använt förut. (LVL 70 warrior gearet kmr bli skitpopulärt)
GW2 ne bytt rustning, ni behöver inte betala, och så kan ni ju får ändra färg på rustningen oxå så det ska bli personligare/passa eran klan/guild.

Max lvlad med "Noob Gear"


signatur

Rwa?

Medlem

nu är det ju så att det enbart handlar om ingame cash med armor prylarna, det är blizzards senaste goldsink till spelet och inget som kommer att kosta irl pengar


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Seriöst FZ, ingen bryr sig längre om WoW, det är ett högst ointressant MMORPG idag, sluta tjata om det där söndermjölkade skräpet som bara är en nål i ögat..

Medlem
Skrivet av SteelStrike66:

Seriöst FZ, ingen bryr sig längre om WoW, det är ett högst ointressant MMORPG idag, sluta tjata om det där söndermjölkade skräpet som bara är en nål i ögat..

om det nu är så gammalt och ointressant hur kommer det sig att miljoner fortfarande betalar för att spela det ? FZ ska ju om möjligt skriva om ALLA spelnyheter dom kan få plats med så att wow kommer med är inget konstigt, och jag tror att det finns bra många här inne som spelar det


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av SteelStrike66:

Seriöst FZ, ingen bryr sig längre om WoW, det är ett högst ointressant MMORPG idag, sluta tjata om det där söndermjölkade skräpet som bara är en nål i ögat..

Ingen bryr sig heller om tjatet från en groteskt generaliserande 14-åring som har epic butthurt över WoW.

Medlem

Transmogrification <3


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

OMFG, Priest T5 gief nao.

Medlem

En 2a, för det är väldigt trevliga nya funktioner men allt försent eftersom jag är trött på WoW och vill nu spela Guild Wars 2.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Inaktiv

Skulle vara så underbart om de införde denna patch redan förr, inte när man slutat.. Kossa i t3 <3
Hade kunnat se ut såhär hela tiden =(

Medlem

Själv använder jag i stort sätt bara Recount på tal om addons. Laddade även hem ett addon vid namn Acki's Recipe List för några månader sen. Riktigt bra addon faktiskt som känner av vilka recept du saknar.

Medlem

En riktigt fin patch måste jag säga! Har sedan ett år tillbaka slutat spela men kan säga att ja blev nästan sugen på att skaffa ny bra gear i några raids, sen köra några antal Moltencore runs, och skaffa shamaners T1 till min tauren, kommer ihåg när jag fick min sista del på 60 tiden, bracers av trashmobs ! Och först i guilden med full T1 fan va kul det var!

Inaktiv

Liiiite surt att man inte får köra med legendarys.. min Thunderfury får väl fortsätta ligga på banken till ingen nytta, mer än gamla minnen.. om kravet är att man "äger" itemet i fråga förstår jag inte problemet.


signatur

äldre än dig!

Medlem
Skrivet av Rolle:

OMFG, Priest T5 gief nao.

This ^^

Medlem

Inte för att vara språkfascist (eller jo, precis därför... ;P ) men armborst heter "armborst" i plural, och inte "armborstar" ;P


signatur

Information wants to be free!

Medlem

Ska bli skönt då jag lyckadats trycka in varenda set och varenda vapen jag någonsin haft i banken. Har haft som policy att slänga så lite som möjligt

Medlem

Va fasen, melding funktionen har ju redan funnits i Warhmmer Online. Gillar hur Blizzard genast plockar intressanta funktioner från alla andra spel...

Medlem
Skrivet av Wargie:

Va fasen, melding funktionen har ju redan funnits i Warhmmer Online. Gillar hur Blizzard genast plockar intressanta funktioner från alla andra spel...

Det är väl knappast unikt till warhammer online dock, finns i ett flertal online-spel. Nu är det ju också så att det är en väldigt bra funktion, skulle de lämna den utanför bara för att andra spel har det? Lite som att jämnföra ett fps med ett fps. "Åh nej, det finns pistoler i CS också, varför har de sånt i MWF, har de inga egna idéer eller?". Majoriteten av det som finns i Warhammer Online är ju trots allt taget från andra MMO's. WoW var ju före så varför har då warhammer tagit så mycket från WoW? Antagligen har de inte det men väldigt lätt att se det så då mycket är väldigt likt mellan de två spelen.

Medlem

Kännns som någon på Blizzard tog en titt på GW2

Medlem

Måtte blizzard lägga ner skiten snart

Inaktiv
Skrivet av SteelStrike66:

Seriöst FZ, ingen bryr sig längre om WoW, det är ett högst ointressant MMORPG idag, sluta tjata om det där söndermjölkade skräpet som bara är en nål i ögat..

Haha hur kan det vara då världens mest spelade MMORPG? Men jag håller med dig att WoW är kass. Är ba bereonde framkallande, måste sitta flera timmar för att komma nån vart och kostar som bara den för o spela samma grej atm. Och det borde döpas om till WoWBook eller Wowitter. Det är ju fan ett socialt spel nu oxo o ett enda misstag så whinar folk på dig som om du har gjort 9/11 i en virtuell värld.

1
Skriv svar