GC: Missade du de första Dota 2-matcherna?

Robot
GC: Missade du de första Dota 2-matcherna?

Spana in dem i efterhand – Valve har snällt nog youtubeat upp de massiva bataljerna.

#dota-2, #valve


Inaktiv
GC: Missade du de första Dota 2-matcherna?

Navi tar hem det

Medlem
Medlem

Tror på Na'vi men hoppas på nirvana.int, mest för att pajkatt är fucking awesome.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Vettefan om det är nostalgin, men jag vill fan ha detta spel.

Medlem

jag är faktiskt inte så väldigt imonerad. hade hoppats på mer, jag kommer nog testa det, och mycket kommer ju såklart vara annorlunda, men just nu tror jag att jag i slutändan kommer hålla mig kvar vid HoN.

Medlem

Är det source grafikmotorn de använder till detta?

Medlem

Tycker Ehome och Navi gör bäst ifrån sig


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av moberg:

jag är faktiskt inte så väldigt imonerad. hade hoppats på mer, jag kommer nog testa det, och mycket kommer ju såklart vara annorlunda, men just nu tror jag att jag i slutändan kommer hålla mig kvar vid HoN.

Jag tror jag kommer göra detsamma. Blev riktigt besviken och tycker ärligt talat spelet ser för jävligt ut, men jag räkna med det när valve var utvecklarna....

Medlem
Skrivet av koleny:

Är det source grafikmotorn de använder till detta?

ja det är det

Medlem
Skrivet av Barkbiten:
Skrivet av moberg:

jag är faktiskt inte så väldigt imonerad. hade hoppats på mer, jag kommer nog testa det, och mycket kommer ju såklart vara annorlunda, men just nu tror jag att jag i slutändan kommer hålla mig kvar vid HoN.

Jag tror jag kommer göra detsamma. Blev riktigt besviken och tycker ärligt talat spelet ser för jävligt ut, men jag räkna med det när valve var utvecklarna....

Vad är det som gör att spelet ser för jävligt ut då?

Medlem

bara jag som hoppas att iG vinner? ^^

Medlem
Skrivet av BudoWhoopass:

Tror på Na'vi men hoppas på nirvana.int, mest för att pajkatt är fucking awesome.

Såg matchen mellan Nirvana-int och iG. Pajkatt hade sjuka GPM!

Matchresultat (Om du inte sett matchen, och vill se replayn senare, så är detta en spoiler-varning): http://dota2.com/tournaments/international/gamesummary/3/

Medlem

Hopas Dota 2 blir en flopp och Valve tvingas lägga ner

Medlem
Skrivet av Typhor:

Hopas Dota 2 blir en flopp och Valve tvingas lägga ner

Up for a fight mate!? I'll show you! You scumbag!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Typhor:

Hopas Dota 2 blir en flopp och Valve tvingas lägga ner

Up for a fight mate!? I'll show you! You scumbag!

Självklart! Om jag vinner så backar vi tiden, räddar Pandemic och låter Valve gå i konkurs ist

Medlem

Jag vetifan men LoL känns roligare!

Medlem

Na'vi vs EHOME i finalen som börjar om ca 15 min, 3-5 matcher skall spelas mellan dem.

1
Skriv svar