Gratis barbari en succé

Medlem

1. Har spelat spelet i flera månader som betalande prenumerant och har erfarenhet från otaliga f2p spel så jag tycker min åsikt är relevant.
2. du är anmäld


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av schmuttah:

"Age of Conan: Unchained, som gratisversionen heter, har enligt Funcom 300 000 spelare och antalet personer som faktiskt prenumerar har fördubblats och ligger nu på i sammanhanget imponerande två miljoner."

Är det bara jag som tycker det verkar skumt att fler personer betalar för spelet när det är gratis. Borde vara 2 miljoner gratiskonton och 300 000 betalande ?

Ja nu har du nog hajjat lite snett. Det är 300 000 NYA konton sen dom började med gratis. Det är 2 miljoner aktiva spelare totalt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Som jag förstår det är det 300 000 f2p spelare, och 2 miljoner aktiva konton, vilket kan vara nya konton från f2p-spelare som köpt premium, ELLER gamla aoc-spelare som kommit tillbaka.

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av schmuttah:

"Age of Conan: Unchained, som gratisversionen heter, har enligt Funcom 300 000 spelare och antalet personer som faktiskt prenumerar har fördubblats och ligger nu på i sammanhanget imponerande två miljoner."

Är det bara jag som tycker det verkar skumt att fler personer betalar för spelet när det är gratis. Borde vara 2 miljoner gratiskonton och 300 000 betalande ?

Ja nu har du nog hajjat lite snett. Det är 300 000 NYA konton sen dom började med gratis. Det är 2 miljoner aktiva spelare totalt.

nja, det är 2 miljoner spelare som har spelat spelet sedan release.

Medlem
Skrivet av roftg:
Skrivet av Preed:
Skrivet av schmuttah:

"Age of Conan: Unchained, som gratisversionen heter, har enligt Funcom 300 000 spelare och antalet personer som faktiskt prenumerar har fördubblats och ligger nu på i sammanhanget imponerande två miljoner."

Är det bara jag som tycker det verkar skumt att fler personer betalar för spelet när det är gratis. Borde vara 2 miljoner gratiskonton och 300 000 betalande ?

Ja nu har du nog hajjat lite snett. Det är 300 000 NYA konton sen dom började med gratis. Det är 2 miljoner aktiva spelare totalt.

nja, det är 2 miljoner spelare som har spelat spelet sedan release.

My bad


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Notumforce:

1. Har spelat spelet i flera månader som betalande prenumerant och har erfarenhet från otaliga f2p spel så jag tycker min åsikt är relevant.
2. du är anmäld

1: age of conan håller en bra mycket högre nivå än dom andra f2p spelen så det går inte ens jämföra och gör du det så är din åsikt inte relevant alls i sammanhanget, det handlar om vad som är bäst för Conan och denna modellen är det.. har du spelat spelet i ett par månader,, oj det var mycket,lol.
jag har spelat sedan release,, 3 år nu, 10+ chars,

2: ROFL(aka rolling on floor laughing)
http://www.youtube.com/watch?v=0lsTnWktly0

12
Skriv svar